Data: 2010-07-29 00:04:11 | |
Autor: Doby | |
Mitshubishi Pajero vs? | |
Witam,
chce zmienic auto i wybor padl na SUV/Terenowke - najlepiej rocznik 2007 (finanse), zastanawiam sie nad Mitshubishi Pajero 3.2 DiD - nigdy nie mialem japonczyka i boje sie wtopy (z tego co sie nasluchalem od znajomych o nowszych Pajero): -awarie ukladu przeniesienia napedu -uwazac na skrzynie biegow Podobno jak cos z tego padnie, to naprawy kosmicznie drogie ... Wiec moze jakies alternatywy: -niezawodny -duzy bagaznik -nie za drogi w serwisowaniu -dobry naped 4x4 Zastanawiam sie tez nad VW Tuaregiem - podobno auto nie do zdarcia, tylko w zakupie duzo drozsze.. |
|
Data: 2010-07-29 09:17:19 | |
Autor: MiKhau | |
Mitshubishi Pajero vs? | |
Moze coś ze stajni Hyundai ?
Znajomy jeździ Terracanem 2,9 CRDi i ... nie slyszę o zadnych awariach. Dobry napęd, całkiem ekonomiczny. Auto może nie prestiżowe, ale trzeci rok bezawaryjne. Pozdr. MK Użytkownik "Doby" <lekki_men@autograf.pl> napisał w wiadomości news:i2q9go$1a0$1atena.e-wro.net... Witam, |
|
Data: 2010-07-29 09:21:51 | |
Autor: Pan Piskorz | |
Mitshubishi Pajero vs? | |
W dniu 2010-07-29 09:17, MiKhau pisze:
Znajomy jeździ Terracanem Terracan to stare pajero. P. |
|
Data: 2010-07-29 09:25:44 | |
Autor: MiKhau | |
Mitshubishi Pajero vs? | |
Terracan to stare pajero. yy... raczej galooper to pajero, a terracan jest wytaźnie wiekszy, jakby za duży jak na pajero. Chociaż nie znam historii powstawania. Pzdr MK |
|
Data: 2010-07-29 09:34:19 | |
Autor: Pan Piskorz | |
Mitshubishi Pajero vs? | |
yy... raczej galooper to pajero, a terracan jest wytaźnie wiekszy, jakby za Wygląda na to, że masz rację. Jakoś automatycznie błędnie skojarzyłem Galoppera i Terracana jako te same konstrukcje. P. |
|
Data: 2010-07-29 09:57:09 | |
Autor: news | |
Mitshubishi Pajero vs? | |
Wygląda na to, że masz rację. gowno ma nie racje:) galloper to pajero 1 terracan to pajero 2 |
|
Data: 2010-07-29 12:20:04 | |
Autor: MiKhau | |
Mitshubishi Pajero vs? | |
gowno ma nie racje:) Uo i wszystko jasne MK |
|
Data: 2010-07-29 13:33:15 | |
Autor: Hinek | |
Mitshubishi Pajero vs? | |
Użytkownik "news" <odncwo@odnfvv.vrew> napisał
Inny silnik, inny reduktor, inna skrzynia, inne nadwozie, inne wnetrze...Taka sama jest rama. Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2010-07-29 16:08:53 | |
Autor: news | |
Mitshubishi Pajero vs? | |
Inny silnik, inny reduktor, inna skrzynia, inne nadwozie, sa dwa takie same silniki. 2,5td oraz 3,5 benzyna. reduktory i skrzynie te same. zapewne masz na mysli skrzynie superselect ktora wystepowala w niektorych modelach. |
|
Data: 2010-07-29 16:43:30 | |
Autor: Jurand | |
Mitshubishi Pajero vs? | |
Użytkownik "news" <odncwo@odnfvv.vrew> napisał w wiadomości news:i2s29f$52l$1usenet.news.interia.pl... Inny silnik, inny reduktor, inna skrzynia, inne nadwozie, W terracanie występuje także 2.9 TD, który jest jednostką Mercedesa. Jurand. |
|
Data: 2010-07-29 16:45:15 | |
Autor: news | |
Mitshubishi Pajero vs? | |
W terracanie występuje także 2.9 TD, który jest jednostką Mercedesa. mowa byla o wspolnych silnikach z pajero 2,9 to jest crdi na kaman rejlu |
|
Data: 2010-07-29 21:07:34 | |
Autor: Hinek | |
Mitshubishi Pajero vs? | |
Użytkownik "news" <odncwo@odnfvv.vrew> napisał
Wersja 2.5 td byla produkowana krotko na samym poczatku. Byl to silnik z Gallopera. Wersja ta nie byla dostepna w Europie. Terracan byl dostepny z z silnikiem 2.9 CRDI. Mitsubishi tego silnika nie uzywalo. Skrzynie biegow i reduktory sa inaczej zestopniowane i nie sa zamienne - sa wiec inne. Terek prowadzi sie inaczej od Pajero i ma od niego gorsze wlasnosci terenowe, ma mniejszy przeswit itd, itp. To naprawde nie sa takie same auta. Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2010-07-29 23:54:12 | |
Autor: news | |
Mitshubishi Pajero vs? | |
Wersja 2.5 td byla produkowana krotko na samym poczatku. Byl to silnik z zacznijmy od tego ze 2,5 to silnik mitsubishi ktory wkladali do gallopera. pozniej tlukli go na licencji, choc do konca pewnosci nie ma mimo napisu hyundaj na pokrywie zaworow. do dnia dzisiejszego wiele czesci orginalnych ma ten sam indeks zarowno w hyundaiu jak i w mitsubishi. wlasnosci terenowe zazwyczaj sa dokladnie takie same jak kazdego pajero2 z ES, czasem nawet lepsze(lsd w terku), czasem gorsze (bywaly p2 es z blokada tylnego mostu) . terracan ma dokladnie to samo zawieszenie na takiej samej ramie wiec i przeswit jest taki sam. chyba ze masz na mysli jakies pierdoly w stylu progi czy plastikowe oslony, ktore z definicji trzeba zdemontowac. |
|
Data: 2010-07-30 00:39:55 | |
Autor: Hinek | |
Mitshubishi Pajero vs? | |
Użytkownik "news" <odncwo@odnfvv.vrew> napisał
Pisze o autach bez modyfikacji. A np przedni zderzak w Terku jest plastikowy i umieszczony jest nizej niz w Pajero. Ja wiem ze wszystko to zweryfikuje sie w terenie i po pierwszej wklejce nie bedzie problemu ze zderzakiem :) Z Terracana zaczeli robic SUVa i trzeba troszke popracowac zeby wrocic do tego co Pajero ma odrazu. W moim odczuciu Terracan lepiej prowadzi sie po czarnym niz Pajero - pewnie to kwestia amortyzatorow. Oba auta warto jednak nieco podliftowac i wszystko sie wyrowna. Tak czy owak Terracan czy Galloper to bedzie zawsze prawie Pajero...prawie :) Pozdr -- Hinek |
|
Data: 2010-07-30 01:41:33 | |
Autor: news | |
Mitshubishi Pajero vs? | |
Pisze o autach bez modyfikacji. A np przedni zderzak w Terku jest plastikowy terracan lepiej prowadzi sie po czarnym niz pajero poniewaz zazwyczaj jest od niego wiele lat mlodszy a co za tym idzie mniej wytyrany. ot i cala filozofia :P |
|