Mitsu Lancer 2009

Data: 2009-04-04 20:12:43
Autor: Michal
Mitsu Lancer 2009
Witam,
ktoś coś bliżej wie o tym samochodzie? Wady, zalety, jest lux, jest kaszan?
Chodzi mi o 1.8 benzynę.

IMHO ładny z zewnatrz, ale troche ma elementow badziwia ma...
np tylny wydech jakos taki paskudnawy, odstaje nisko taka poskrecana rurka
w wersji bez halogenow obelsne plastikowe czarne zaslepki.
wnetrze bez polotu,

silnik 1,8 dosyc zrywny, ale trzeba go dosyc wysoko krecic byc jechal.
w wersji testowanej przeze mnie mial zalozone jakies bylejakie opony zimowe
i przy prawie kazdym ruszeniu mielil kolami. bardzo fajna skrzynia biegow,
bardzo precyzyjna o ktorkim skoku. w testowanym modelu wylaczenie ESP
nie dawalo zupelnie nic. spalanie - piłowany - 10 , trasa 7-8

Data: 2009-04-04 21:15:35
Autor: Krasnal z Krakowa
Mitsu Lancer 2009
[...]

Super fajna skrzynia z krótkim skokiem, ale jedynka ma skok dłuższy. Chwilę musiałem się przyzwyczajać. Na razie autko ma przebieg 600 km, więc nie ma o czym pisać. Jednak po Mondeo wydaje sie trochę ciasny z przodu. Z tyłu jest O.K. ale tam nie siadam.

--

Mitsu Lancer 2009