Mitsubishi Outlander

Data: 2009-07-12 13:15:22
Autor: detektyw
Mitsubishi Outlander
Witam grupowiczów,
czy ktoś z Was ma jakiekolwiek doświadczenia związane z tym samochodem i mógłby się nimi podzielić na grupie?
Wpadł mi w oko egzemplarz z 2004 (zagazowany) za 44 kpln
Miałby to być samochód dla połowicy (trasa 80%, miasto 20%)
Jak kształtują się ceny części, serwis?  Proszę o opinie i jakiekolwiek przemyślenia, które wziąłbym pod uwagę.
Dziękuję z góry za odpowiedzi,
pozdrawiam
detektyw

Data: 2009-07-12 23:42:56
Autor: ąćęłńóśźż
Mitsubishi Outlander
Swoją drogą to laski rzadko robią wiekszość przebiegu w trasie, wiekszość jednak "po zakupy" w mieście?
JaC

-- -- -

Miałby to być samochód dla połowicy (trasa 80%, miasto 20%)

Data: 2009-07-13 09:04:30
Autor: Tadeusz
Mitsubishi Outlander

Użytkownik "detektyw" <> napisał w wiadomości pl...
Witam grupowiczów,
czy ktoś z Was ma jakiekolwiek doświadczenia związane z tym samochodem i mógłby się nimi podzielić na grupie?

jeździłem Outlanderem nowym  z przełomu 2007/2008
ściąganym z USA - z silnikiem 3,5 V6 i automatem
- całkiem przyjemne autko - myślę że kobietom może się podobać :)

Znam tez właściciela poprzedniej wersji - architekta, który
bardzo sobie go chwalił za napęd i trochę wyższy prześwit,
mógł dużo łatwiej jeździć po budowach kóre projektował,
wcześniej miał jakiegos sedana FWD

Tadeusz

Mitsubishi Outlander