Mitsubishi Outlander

Data: 2009-07-13 09:04:30
Autor: Tadeusz
Mitsubishi Outlander

Użytkownik "detektyw" <> napisał w wiadomości pl...
Witam grupowiczów,
czy ktoś z Was ma jakiekolwiek doświadczenia związane z tym samochodem i mógłby się nimi podzielić na grupie?

jeździłem Outlanderem nowym  z przełomu 2007/2008
ściąganym z USA - z silnikiem 3,5 V6 i automatem
- całkiem przyjemne autko - myślę że kobietom może się podobać :)

Znam tez właściciela poprzedniej wersji - architekta, który
bardzo sobie go chwalił za napęd i trochę wyższy prześwit,
mógł dużo łatwiej jeździć po budowach kóre projektował,
wcześniej miał jakiegos sedana FWD

Tadeusz

Mitsubishi Outlander