Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Mitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;)

Mitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;)

Data: 2019-08-08 16:47:23
Autor: Adam
Mitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;)
Witajcie.

Nagle i nieoczekiwanie zostałem poproszony do obejrzenia kilku PHEV w różnych komisach.

Pytania:
Na co zwracać uwagę?

Wiem, że powinien być podany SSID i hasło do WiFi.
Powinna być dostępna opcja harmonogramu klimatyzacji i ogrzewania - jak do niej dojść? Ponoć brak tej opcji wskazuje na inne problemy ze sterowaniem innymi opcjami.

Ile kluczyków/pilotów powinno być?

Czy da się oszacować sprawność akumulatorów?
Mam na myśli np. to, że podaje 90% naładowania i teoretyczny zasięg powinien wtedy podać ileś-tam kilometrów.
Inny sposób?

Zdaje się, że powinny być dwa kable zasilające - do stacji ładowania i do "domowego" zwykłego gniazdka.

Pewnie jakieś instrukcje i może inne dokumenty.

Zdaje się, że są dwie wersje - a raczej wersja po liftingu. Jak odróżnić?


Jeszcze coś istotnego?


To dla rodziny, więc mi zależy.
Nie pytam o mechanikę ani auto jako takie - tu nie mam raczej problemów. Pytam bardziej w aspekcie hybrydy.


--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-08-08 20:16:00
Autor: Myjk
Mitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;)
Thu, 8 Aug 2019 16:47:23 +0200, Adam
Nagle i nieoczekiwanie zostałem poproszony
do obejrzenia kilku PHEV w różnych komisach.

Jak chcesz, to jest jeden do wzięcia z MMCP po ichniejszym dyrektorze (o
ile jeszcze nie poszedł). Trochę poobijany, ale ogólnie bez wypadku z
przystankiem i sprawny (ponoć trochę rdzy przy szyberdachu jest). 120tkm ma
naleciane, 2015, z jasną skórą, o ile pamiętam 70 tys. chcą za niego. Stoi
na Połczyńskiej w Wawie.

Pytania:
Na co zwracać uwagę?

Jak masz szmelcbóka to wbij się na grupę Kierowcy Samochodów Elektrycznych
i tam pytaj -- jest tam paru speców od Outlandera PHEV (w tym właściciel
vtech i Tesla Runner co grzebał w kompie Outlandera). Tutaj na grupie chyba
nie ma nikogo kto HEVem jeździ, co dopiero PHEV czy EV. :P
 
Wiem, że powinien być podany SSID i hasło do WiFi.
Powinna być dostępna opcja harmonogramu klimatyzacji i ogrzewania - jak do niej dojść?

Przez aplikację na smarka, wcześniej trzeba zarejestrować telefon w
samochodzie (instrukcja w aplikacji). Cierpliwości życzę. :P

Ponoć brak tej opcji wskazuje na inne problemy ze sterowaniem innymi opcjami.
Ile kluczyków/pilotów powinno być?

2 u mnie były.
 
Czy da się oszacować sprawność akumulatorów?
Mam na myśli np. to, że podaje 90% naładowania i teoretyczny zasięg powinien wtedy podać ileś-tam kilometrów.
Inny sposób?

Watomierz i musi się upchnąć 8kWh od totalnego zera.

Zdaje się, że powinny być dwa kable zasilające - do stacji ładowania i do "domowego" zwykłego gniazdka.

Nie, jest tylko ładowarka pod 230. Kabel trzeba sobie dokupić.

Zdaje się, że są dwie wersje - a raczej wersja po liftingu. Jak odróżnić?

Rocznikiem. ;P Z przodu mu dodali "wąsy" i tylne klosze są czerwone
(przedliftowy PHEV ma białe klosze).
 
Pytam bardziej w aspekcie hybrydy.

Tu w zasadzie nie ma się co psuć -- brak skrzyni biegów i wszystko
wysterowane bez udziału użytkownika, tego się nie da nawet przegazować. ;)

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-08-08 21:55:15
Autor: kk
Mitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;)
On 2019-08-08 20:16, Myjk wrote:
Thu, 8 Aug 2019 16:47:23 +0200, Adam



Jak masz szmelcbóka to wbij się na grupę Kierowcy Samochodów Elektrycznych
i tam pytaj -- jest tam paru speców od Outlandera PHEV (w tym właściciel
vtech i Tesla Runner co grzebał w kompie Outlandera). Tutaj na grupie chyba
nie ma nikogo kto HEVem jeździ, co dopiero PHEV czy EV. :P

No przecież jeżdżę Trybeco Foldie. To jak najbardziej ... electric vehicle, czyli owo EV. Ostrzegałem :-)

Data: 2019-08-08 23:12:48
Autor: Adam
Mitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;)
W dniu 2019-08-08 o 20:16, Myjk pisze:
Thu, 8 Aug 2019 16:47:23 +0200, Adam


Nagle i nieoczekiwanie zostałem poproszony
do obejrzenia kilku PHEV w różnych komisach.

Jak chcesz, to jest jeden do wzięcia z MMCP po ichniejszym dyrektorze (o
ile jeszcze nie poszedł). Trochę poobijany, ale ogólnie bez wypadku z
przystankiem i sprawny (ponoć trochę rdzy przy szyberdachu jest). 120tkm ma
naleciane, 2015, z jasną skórą, o ile pamiętam 70 tys. chcą za niego. Stoi
na Połczyńskiej w Wawie.

Dzięki, być może informacja się przyda.


Pytania:
Na co zwracać uwagę?

Jak masz szmelcbóka to wbij się na grupę Kierowcy Samochodów Elektrycznych
i tam pytaj -- jest tam paru speców od Outlandera PHEV (w tym właściciel
vtech i Tesla Runner co grzebał w kompie Outlandera). Tutaj na grupie chyba
nie ma nikogo kto HEVem jeździ, co dopiero PHEV czy EV. :P
 
Wiem, że powinien być podany SSID i hasło do WiFi.
Powinna być dostępna opcja harmonogramu klimatyzacji i ogrzewania - jak
do niej dojść?

Przez aplikację na smarka, wcześniej trzeba zarejestrować telefon w
samochodzie (instrukcja w aplikacji). Cierpliwości życzę. :P

Ponoć brak tej opcji wskazuje na inne problemy ze
sterowaniem innymi opcjami.
Ile kluczyków/pilotów powinno być?

2 u mnie były.
 
Czy da się oszacować sprawność akumulatorów?
Mam na myśli np. to, że podaje 90% naładowania i teoretyczny zasięg
powinien wtedy podać ileś-tam kilometrów.
Inny sposób?

Watomierz i musi się upchnąć 8kWh od totalnego zera.

Qrde, najprostsza i zarazem najlepsza "domowa" metoda. O tym nie pomyślałem. Dzięki.


Zdaje się, że powinny być dwa kable zasilające - do stacji ładowania i
do "domowego" zwykłego gniazdka.

Nie, jest tylko ładowarka pod 230. Kabel trzeba sobie dokupić.

Zdaje się, że są dwie wersje - a raczej wersja po liftingu. Jak odróżnić?

Rocznikiem. ;P Z przodu mu dodali "wąsy" i tylne klosze są czerwone
(przedliftowy PHEV ma białe klosze).
 
Pytam bardziej w aspekcie hybrydy.

Tu w zasadzie nie ma się co psuć -- brak skrzyni biegów i wszystko
wysterowane bez udziału użytkownika, tego się nie da nawet przegazować. ;)


Dzięki :)


--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-08-08 21:18:33
Autor: Mateusz Viste
Mitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;)
On Thu, 08 Aug 2019 23:12:48 +0200, Adam wrote:
W dniu 2019-08-08 o 20:16, Myjk pisze:
Watomierz i musi się upchnąć 8kWh od totalnego zera.

Qrde, najprostsza i zarazem najlepsza "domowa" metoda. O tym nie
pomyślałem. Dzięki.

Czy aby na pewno najlepsza? Zwykły opornik wpięty w ładowarkę wykaże nieskończoną pojemność...

Mateusz

Data: 2019-08-10 08:59:33
Autor: Adam
Mitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;)
W dniu 2019-08-08 o 23:18, Mateusz Viste pisze:
On Thu, 08 Aug 2019 23:12:48 +0200, Adam wrote:
W dniu 2019-08-08 o 20:16, Myjk pisze:
Watomierz i musi się upchnąć 8kWh od totalnego zera.

Qrde, najprostsza i zarazem najlepsza "domowa" metoda. O tym nie
pomyślałem. Dzięki.

Czy aby na pewno najlepsza? Zwykły opornik wpięty w ładowarkę wykaże
nieskończoną pojemność...


Kwestia, co będzie włączone w aucie w trakcie ładowania.
Ale instalacja pokładowa w trybie czuwania raczej dużo prądu nie bierze, a w porównaniu do pojemności baterii głównej mieści się w błędzie pomiarowym.


--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2019-09-17 22:08:03
Autor: Myjk
Mitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;)
Thu, 8 Aug 2019 16:47:23 +0200, Adam
Nagle i nieoczekiwanie zostałem poproszony do obejrzenia kilku PHEV w różnych komisach.

Znalazłeś coś? Bo niewykluczone że mój będzie na zbyciu (mam do wzięcia
nowszy model). Z tym że to przejęcie leasingu -- stety albo niestety,
zależy dla kogo. ;) Za gotówkę prywatnie się nie opłaca wykupić bo dopiero
rok w leasingu jest.

--
Pozdor
Myjk

Mitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;)

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona