Mitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;)

Data: 2019-09-17 22:08:03
Autor: Myjk
Mitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;)
Thu, 8 Aug 2019 16:47:23 +0200, Adam
Nagle i nieoczekiwanie zostałem poproszony do obejrzenia kilku PHEV w różnych komisach.

Znalazłeś coś? Bo niewykluczone że mój będzie na zbyciu (mam do wzięcia
nowszy model). Z tym że to przejęcie leasingu -- stety albo niestety,
zależy dla kogo. ;) Za gotówkę prywatnie się nie opłaca wykupić bo dopiero
rok w leasingu jest.

--
Pozdor
Myjk

Mitsubishi Outlander hybryda PHEV - pytania "przedkomisowe" ;)