Mitsubishi Outlander - opinie - inne propozycje warte uwagi ?

Data: 2009-03-05 21:20:05
Autor: newsartmedia
Mitsubishi Outlander - opinie - inne propozycje warte uwagi ?
Witam serdecznie.

Propozycje czegos podobnego (troche wyzsze kombi/SUV itp) mile widziane (miejsce dla psa i 3 osobowej rodziny, wyjazdy za miasto)

Nie traktuje go jak terenowki bo chyba nie jest...
Jeśli nie traktujesz jak terenówki to z czystym sumieniem polecam w tej klasie
cenowej CR-V. Bardzo dużo miejsca w środku, szczególnie z tyłu, komfort jak w
kompakcie. Świetne wykonanie i genialna niezawodność. 6 lat i 300kkm przekonały
mnie, że to nie jest zabawka.
Pierwsza usterka po 240kkm, pocieknięty amortyzator. Później tylko jedna tulejka
wymieniona w zawieszeniu przy 260kkm i uszkodzone na moje własne życzenie
(jeździłem 200kkm z krzywa felgą) łożysko w kole przy 270kkm. Autko doskonałe
niemal pod każdym względem. Jedyny minus to podsterowność, duża, nawet ogromna.
Jeśli jednak nie szalejesz to nie poczujesz ;-)
No i ja wolałbym benzynę. 2.0 jest nie do zdarcia i bardziej dynamiczna niż diesel.
Już taki X-Trail, którym teraz jeżdżę, to zupełna odwrotność. Świetne
prowadzenia ale ciasno, trzęsie, skrzypi, marnie wykończony, niewygodne
siedzenia no i ponoć psuje się ale do tego jeszcze nie doszedłem (nówka).
Pozdrawiam.

Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl

--

Mitsubishi Outlander - opinie - inne propozycje warte uwagi ?