Mitsubishi Outlander - opinie - inne propozycje warte uwagi ?

Data: 2009-03-06 14:29:29
Autor: Ra-Deck
Mitsubishi Outlander - opinie - inne propozycje warte uwagi ?
dnia 5-03-09 20:49 Paulol był(a) uprzejmy(a) napisać:

Chcialbym poznac Wasze opinie o w/w aucie.
Tak sie zastanawiam nad tym modelem 2007 rok w dieslu 2.0
Jakies komentarze ?
Propozycje czegos podobnego (troche wyzsze kombi/SUV itp) mile widziane (miejsce dla psa i 3 osobowej rodziny, wyjazdy za miasto)
Nie traktuje go jak terenowki bo chyba nie jest...

Miałem podobny dylemat. Po pojeżdżeniu niemal każdym dostępnym SUVem zostały CRV i Forester.
Jakość wykończeń wskazywała na CRV, właściwości jezdne - Forester.
Ekonomia także wskazywała na Forestera...
....jednak w konfrontacji wszystkich znaczących dla mnie wartości, czynnik ekonomiczny wskazał Highlandera :)

R.

--
-- -- Skype/AIM/iChat: radekpa3 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,

Mitsubishi Outlander - opinie - inne propozycje warte uwagi ?