Mityczna wytrzyma?o?? opon Schwalbe Marathon

Data: 2014-02-12 18:36:17
Autor: Jacek Maciejewski
Mityczna wytrzyma?o?? opon Schwalbe Marathon
Dnia Mon, 10 Feb 2014 17:46:23 +0000 (UTC), piecia aka dracorp napisał(a):

To normalne w Marathonach, że pomimo deklarowanej wytrzymałości są one
jednak słabe?

Co prawda nie Marathon ale Road Cruiser. Zjechałem parę w dalekiej trasie i
nie stwierdziłem żeby były cokolwiek lepsze od przysłowiowych Noname made
in china.
--
Jacek

Data: 2014-02-12 21:48:19
Autor: Titus Atomicus
Mityczna wytrzyma?o?? opon Schwalbe Marathon
In article <fcqp8j1bwukm.1y1lymc3l4zbw$.dlg@40tude.net>,
 Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl> wrote:

> [...]

nie stwierdziłem żeby były cokolwiek lepsze od przysłowiowych Noname made

Przed Supreme mialem Silento II (podobna polka, co Road Cruiser). Roznica, zwlaszcza w jezdzie z sakwami - spora. --
TA

Data: 2014-02-12 22:26:14
Autor: Jacek Maciejewski
Mityczna wytrzyma?o?? opon Schwalbe Marathon
Dnia Wed, 12 Feb 2014 21:48:19 +0100, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Roznica, zwlaszcza w jezdzie z sakwami - spora.

A na czym polegała? Bo ja mówię o odporności na przebicia kolcami
południowych roślin (jak i wszystkim co można znaleźć na drodze) oraz o
praktycznym przebiegu. Niemarkowe opony sprawdzały mi się pod tym wzgledem
podobnie co Road Cruiser.
--
Jacek

Data: 2014-02-13 12:07:31
Autor: Titus Atomicus
Mityczna wytrzyma?o?? opon SchwalbeM arathon
In article <k76djb48as5j.nzqts1ropoie$.dlg@40tude.net>,

napisał(a):

> [...]

praktycznym przebiegu. Niemarkowe opony sprawdzały mi się pod tym wzgledem

Mialem na mysli zarowno subiektywny komfort jazdy ORAZ odpornosc na przebicia. Przeciez napisalem ze Supreme przebilem tylko raz na kilka tysiecy kilometrow...
--
TA

Mityczna wytrzyma?o?? opon Schwalbe Marathon