Mix 25 w T-Mobile

Data: 2012-08-29 14:37:45
Autor: J.F
Mix 25 w T-Mobile
Użytkownik "Maciek"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:17do8owrkje70.rdu8jplp41o8.dlg@40tude.net...
Szybkie pytanie - czy po wyczerpaniu 25 zl z doladowania w taryie Mix 25 w
T-mobile znika mozliwosc wykonywania polaczen, czy dzwinic mozna dalej, a
oplaty sa naliczane po odpowiednieo wyzszej cenie?

No nie, nie chce mi sie czytac aktualnego regulaminu, ale to przeciez odmiana prepaida.
Cena stala (mozliwe pakiety), masz srodki na koncie z poprzednich doladowan to dzwonisz, nie masz .. nie dzwonisz, albo doladowujesz i znow mozesz dzwonic.

Ten j* demobil tak upiekszyl swoja strone, ze juz podstawowych informacji znalezc nie mozna. No nic, widac chca zeby ich opuscic.

Musze wyposazyc kogos w komorke, a akurat T-mobile mi "daje" :) aparat z
taka taryfa za "wysluge lat"...

Nie wiem jak teraz, ale na podstawie praktyki z poprzednich lat ... to sie raczej nie oplaca. Drogo wychodza te telefony. Sprawdz dokladnie wszystko, w tym i ceny polaczen.

J.

Data: 2012-08-29 15:48:58
Autor: Maciek
Mix 25 w T-Mobile
Dnia Wed, 29 Aug 2012 14:37:45 +0200, J.F napisał(a):

Nie wiem jak teraz, ale na podstawie praktyki z poprzednich lat ... to sie raczej nie oplaca. Drogo wychodza te telefony. Sprawdz dokladnie wszystko, w tym i ceny polaczen.

LG Swift costam za 1 zl i bodajze 30 doladowan po 25 zl czy moze 35
doladowan za 25 zl...? W kazdym razie do wykorzystania w ciagu 2-3 lat.

Nie dosc, ze na stronie nic nie ma, to jeszcze "konsultanci" klepia z
kartki i stracilem cierpliwosc...

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-08-29 16:22:32
Autor: J.F
Mix 25 w T-Mobile
[...]

Pewnie "mix na liczbe doladowan" - nie wiem ile zamierza uzywac, ale moze szybciej
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_oferta/mix/na_liczbe_doladowan/rozmowy_#

Tylko jak spojrzysz -  mowimy o kwocie razem ok 750zl, a rozmowy w tej taryfie sa po 39gr.
Jak znajdziesz tansza oferte na rozmowy, np w mbanku, to mozesz zaoszczedzic ze 30% tej kwoty, czyli jakies 250zl mniej wydasz.

No dobra, swifta L3 za tyle nie kupisz, trzeba tez wydac na internet, to sie rachunek splaszcza.

W normalnym cenniku na 30x25 doladowan ten telefon stoi 149zl, wiec razem juz ok 400 ... i za tyle mniej wiecej jest dostepny na rynku :-)

Moze zwykly abonament ? Albo "na karte" i
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_oferta/karta/max_500
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_oferta/karta/zwrot_pieniedzy

J.

Data: 2012-08-29 17:30:17
Autor: Maciek
Mix 25 w T-Mobile
Dnia Wed, 29 Aug 2012 16:22:32 +0200, J.F napisał(a):

Albo "na karte" i
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_oferta/karta/max_500
http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_oferta/karta/zwrot_pieniedzy

Tylko ze w tych ofertach obowiazuja chyba taryfy z Tak-Tak, czyli zdaje sie
59 gr./min.

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-08-29 18:08:51
Autor: J.F
Mix 25 w T-Mobile
UĹĽytkownik "Maciek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
[...]

w pierwszej "Niniejsza Oferta dostępna jest dla Użytkowników Tak Tak – T-Mobile na kartę* korzystających z taryfy „Happy”, „Nowy Tak Tak”, „Tak Tak Hot” lub „Hot”"

A w Hot masz 29gr/min. Ale bez tanich pakietow do sieci. Za to z podwojnym doladowaniem. Ktore generalnie nie dziala. Ale pozwala na darmowy internet.

Innymi slowy - kazdy musi sobie sam poszukac :-)

J.

Mix 25 w T-Mobile