Mix PILNE! Już wiadomo kto zabił A. Leppera, był nim prawdopodobnie ...

Data: 2017-01-19 02:07:48
Autor: Lord Donald
Mix PILNE! Już wiadomo kto zabił A. Leppera, był nim prawdopodobnie ...
Data: 2017-01-18 18:19:46
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mix PILNE! Już wiadomo kto zabił A. Leppera, b ył nim prawdopodobnie ...
W dniu czwartek, 19 stycznia 2017 02:07:49 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
https://www.youtube.com/watch?v=dMkcD97nABs

W to była ulokowana zmowa polityków obu najważniejszych partii - rządzącej
i lojalnej opozycji.

Data: 2017-01-19 02:24:50
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 19 stycznia 2017 11:06:49 UTC+1 użytkownik Lord Donald napisał:
W dniu 19.01.2017 o 03:19, Jakub A. Krzewicki pisze:

> W to była ulokowana zmowa polityków obu najważniejszych partii - rządzącej
> i lojalnej opozycji.

POsrańcy raczej by nie tuszowali zbrodni opozycji. Nie ma wątpliwości że tego morderstwa dokonała partia rządząca. Nie blokowali by śledztwa i prokuratury jakby to nie oni zlecili jego morderstwa. Po za tym ci co przeżyli reżim POsrańców jak Sumliński, itp... dokładnie opisują ten okres. Jeszcze POsrańcy mają różne bandyckie mechanizmy w ręku, jak się tą bandę zamknie dopiero ludzie zyskają odwagę i zaczną resztę ujawniać. Po prostu trzeba ta bandę postawić przed sądem.

ZTCW największe osiągnięcie Leppera to obalenie pierwszego rządu PiS.
Endrju miał na pieńku z _obu_ partiami i jakoś nie widzę, aby PiS się kwapił
w dociekaniu, kto upozorował "samobójstwo" największego wspólnego wroga.
Swoją drogą, dopóki żył, miałem go za kolejnego "bambra" i "gbura" (de boer)
a dopiero po śmierci zacząłem go doceniać jako naprawdę samodzielnego polityka.
Za bardzo kierowałem się niestety zasadą, że "bezę należy jeść łyżeczką" ;)

Data: 2017-01-19 12:25:51
Autor: Lord Donald
W dniu 19.01.2017 o 11:24, Jakub A. Krzewicki pisze:
[...]

Nie chcę PiSuarom dodawać, ale nie są idiotami. Odkrywając takie sprawy na początku, gdzie Lepper był przedmiotem szyderstw, zrobiono z niego buraka i to z dwóch stron, raczej strzelili by sobie w stopę. Dali by powód POsrańcom do kolejnych szyderstw. Jak na razie nie został jeszcze do końca zdemontowany mafijny układ POsrańców w postaci prokuratury i sądownictwa. A afer jest tyle że nikt Lepperem się nie będzie przejmował, raczej na końcu wyjdzie to jako ciekawostka jak wszyscy bandyci będą siedzieć. PiSuary udowodnili że mają coś więcej dlatego nie ulegają prowokacją POsrańców, nie łapią się pierdół. Postępują schematycznie aby rozliczyć tych bandziorów. POsrańcy mieli nadzieje że cały syndykat w postaci prokuratury, sądownictwa i mediów ich ochroni do kolejnej kadencji, dlatego taka wścieklizna jak go PiSuary sprytnie zdemontowali. Ta wścieklizna nie wynika z braku kasy, bo nakradli dosyć aby wytrwać do kolejnej kadencji, jakby nie zagrożenie po prostu by przeczekali. Raczej to co robią POsrańcy wynika ze strachu przed tym co nie nieuniknione. Po za tym PiSuary muszą rozliczyć POsrańców, jak nie zrobią tego co obiecali wyborcom, nie mają szans na kolejną kadencję. Wyborczy oczekiwali od PiSuarów rozliczenia POsrańców, jak tego nie zrobią to tylko potwierdzą karuzele resortu i mogą se w dupę wsadzić swoje gówniane 500+, itp... Jak POsrańcy nie bekną i wrócą do władzy to z powrotem obsadzą całą mafijną strukturę, raczej PiSuary będą padać jak much i wszyscy podzielą losy Leppera. Nie tylko będą spadać samoloty, nie wsiądziesz do pociągu jak będzie jechał ktoś z PiS bo będziesz wiedział że pociąg w całości nie dojedzie, a w mediach to będzie zwykłe samobójstwo i wypadek.

Data: 2017-01-19 17:22:30
Autor: kurdupeL
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:o5q7nu$1fp2$1gioia.aioe.org...
[...]

Ty to masz chyba galopującą sklerozę?

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/tomasz-lepper-to-jaroslaw-kaczynski-zniszczyl-mojego-ojca/725p0

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/sensacyjny-list-andrzeja-leppera-przejrzal-kaczynskiego/1336twt

http://thepolishreview.co.uk/index.php/home/kategoria-3/1316-leppera-prawda-o-kaczynskim-i-jego-pomagierach.html

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/lepper-kaczynski-chcial-mnie-wykonczyc,77173.html

http://ryfinski.blog.pl/2015/08/24/to-nie-kaczynski-tylko-lepper-powinien-lezec-na-wawelu/

http://www.newsweek.pl/newsweek-lajt/lajt-polska/lepper-- kaczynski-zbieral-haki-na-politykow,79695,1,1.html

Chcesz jeszcze ty komuszy sukinsynu liżący tyłek nowej władzy?

--
Lepudruk

Data: 2017-01-19 02:26:43
Autor: Lord Donald
W dniu 19.01.2017 o 02:07, Lord Donald pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=dMkcD97nABs

Lepperowi należało by postawić pomnik, nazywać jego nazwiskiem ulice. Nie ma wątpliwości, że zapłacił życiem walcząc o nasz kraj z POsraną mafią.

Data: 2017-01-19 07:00:20
Autor: kurdupeL

[...]

Prawdopodobnie to możesz sobie ulżyć w łazience. Lepper odszedł do Bozi w
czasie rządów PiS. Masz sklerozę?  Jeżeli ktos go puknął to kryptokomuchy.

--
Lepudruk

Data: 2017-01-19 04:11:00
Autor: Szklany Franciszek V.L. Pinkley Wenerski & Fritz
użytkownik kurdupeL napisał:

Prawdopodobnie to możesz sobie ulżyć w łazience. Lepper odszedł do Bozi w
czasie rządów PiS.

Starasz się pajdaku bardzo, ale w 2011r pisiorstwo u żłoba nie było.

Nie bardzo  wiem na co liczysz.

Data: 2017-01-19 10:58:33
Autor: Lord Donald
W dniu 19.01.2017 o 07:00, kurdupeL pisze:

[...]

To chyba coś ci się pojebało. Został zamordowany za rządów POsrańców, nie jako jedyny za tamtych czasów, resort w tym czasie pod logiem POsrańców likwidował wszystkich niewygodnych polityków. O tym mówi Sumiński. Obejrzyj film zanim zaczniesz pierdolić propagandowe pierdoły swoich wodzów.

Data: 2017-01-19 11:08:17
Autor: prezydent San Escobar
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

To chyba coś ci się pojebało. Został zamordowany za rządów POsrańców, nie jako jedyny za tamtych czasów, resort w tym czasie pod logiem

Kto skorzystał na śmierci Leppera? Przecież to jasne :))

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-01-19 11:25:40
Autor: Lord Donald
W dniu 19.01.2017 o 11:08, prezydent San Escobar pisze:
[...]

Kto skorzystał to wiadomo, miał jakieś kwity na WSI i POsrańców, jak to Lepper, POsrańcom nie odpuszczał i dla tego dawali mu papiery aby upubliczniał. Kto przejął prokuraturę nie dopuścił do śledztwa to oczywiste kto rządził. Jak wyglądała prokuratura i sądy za tamtych czasów widzimy choćby z komisji AmberGold.

Data: 2017-01-19 13:14:08
Autor: prezydent San Escobar
Mix PILNE! Już wiadomo kto zabił A. Leppera, był nim prawdopodobnie ...
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

> Kto skorzystał na śmierci Leppera? Przecież to jasne :))

Kto skorzystał to wiadomo,

Wiadomo, że PiS. Prawdopodobnie miało to jakiś związek z działalnością
Macierewicza.

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-01-19 17:23:54
Autor: kurdupeL

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:o5q473$19c0$1gioia.aioe.org...
[...]

Nie kombinuj sukinsynu!

http://www.newsweek.pl/newsweek-lajt/lajt-polska/lepper-- kaczynski-zbieral-haki-na-politykow,79695,1,1.html

Amber Gold? Ministrem Srawiedliwości był wtedy J.Gowin. Obecnie przytulony przez PO. No i co głąbie?

--
Lepudruk

Data: 2017-01-19 17:14:50
Autor: kurdupeL
Komuch "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:o5q2k9$16k1$1gioia.aioe.org...
W dniu 19.01.2017 o 07:00, kurdupeL pisze:
Prawdopodobnie to możesz sobie ulżyć w łazience. Lepper odszedł do Bozi w
czasie rządów PiS. Masz sklerozę?  Jeżeli ktos go puknął to kryptokomuchy.

To chyba coś ci się pojebało.

Chyba tobie.

Został zamordowany za rządów POsrańców,

D O W O D Y głąbie!

nie jako jedyny za tamtych czasów,

Kto jeszcze?

resort w tym czasie pod logiem POsrańców likwidował wszystkich niewygodnych polityków.

Niby kogo? ;-)))

O tym mówi Sumiński.

Ja też sobie mogę mówić. Żeś bęcwał i głąb.

Obejrzyj film zanim zaczniesz pierdolić propagandowe pierdoły

Ty stary komuch a wierzysz w takie bzdety? Bo ci aktualnie pasują? Chcesz wylizać rowa nowej władzy komuchu? ;-)

--
Lepudruk

swoich wodzów.

Mix PILNE! Już wiadomo kto zabił A. Leppera, był nim prawdopodobnie ...