"Mix" w dostepie do internetu

Data: 2009-10-26 22:01:41
Autor: Marcin
"Mix" w dostepie do internetu
Witam

Czy jakis operator oferuje dostep do Internetu na zasadzie "mixa"?
Czyli place np. 50 PLN co miesiac i mam za to 2 GB neta.
Znalazlem tylko cos takiego na stronie Playa:

http://sklep.playmobile.pl/images/products/large/ZE-HU-E156G-001-00.jpg
Czyli modem plus 31 GB danych za 499 PLN.

Niezupelnie jak mix ale w sumie cos takiego tez jest ok.
Ale niestety na stronach innych operatorow nie ma podobnych
ofert. A Play z powodu swoich osiagow (a raczej ich braku)
odpada - mam teraz.

Wydaje sie, ze oferta dostpeu do Internetu typu iPlus czy Blueconnect
jest wlasnie stworzona do laczenia z taka platnoscia jak mix.
O ile w zwyklym abonamnecie moge skorzystac z uslug ktore
sa platne poza abonamentem o tyle w dostepie do neta
wydaje mi sie, ze z innych uslug niz transmisja danych nie skorzystam
bo nawet za bardzo nie ma jak (w koncu sim siedzi w modemie).
A operator zaoszczedzilby bo by nie musial wysylac faktur itp.

Pozdrawiam,
Marcin

"Mix" w dostepie do internetu