Mixplus doładowanie.

Data: 2009-09-01 10:54:27
Autor: Konkon
Mixplus doładowanie.
Witam.
Jesli doładuje mixplus wazny do 3.09 za 30 zł przedluzy mi waznosc o 30dni od 3.09.
A jasli zaraz potem doładuje za 30 to przedłuzy mi o kolejne 30 dni czy nie przedłuzy mi juz waznosci ?

Data: 2009-09-01 02:39:51
Autor: tomekjot
Mixplus doładowanie.
On 1 Wrz, 10:54, "Konkon" <dzesi_sramnas...@klub.chip.pl> wrote:
[...]

Przedłuży o kolejne 30 dni i to jedyny plus tej oferty

Data: 2009-09-01 12:40:38
Autor: Wincynty
Mixplus doładowanie.

Użytkownik "Konkon" <dzesi_sramnaspam@klub.chip.pl> napisał w wiadomości news:4a9ce141$1news.home.net.pl...
[...]

tylko uważaj bo jak zasilisz a 50 czy 100 to też tylko o 30 dni - więc lepiej kilka 30-stek niż 1 większy nominał bo umowa szybciej zejdzie do 0

Mixplus doładowanie.