Mizoginia, ładne imię dla dziewczynki

Data: 2013-02-26 19:25:29
Autor: Przemysław M.
Mizoginia, ładne imię dla dziewczynki
"Poseł PiS w jednym z wywiadów wygłosił monolog na temat Kongresu Kobiet, w
którym nie chciał brać udziału, jego organizatorek oraz kobiet z innych
ugrupowań politycznych. Lekceważąco mówił m.in. o posłance Annie Grodzkiej
z Ruchu Palikota (Nie wiem, czy sobie uciął, ale chce się nazywać kobietą?
To jest obraźliwe dla kobiet! Bo jak ktoś się nazwie "szafą", to mam mówić
"pani szafo"?

"Witold Czarnecki stwierdził także, że w Kongresie nie bierze udziału m.in.
dlatego, że jest to inicjatywa PO. - Pan poseł stosuje plemienną retorykę,
gdy utrzymuje, że Kongres to inicjatywa Platformy. Kongres jest inicjatywą
ponadpartyjną i naprawdę nie wszystko, co nie jest PiS-em, musi być
platformiane - podkreśla Dryjańska."

http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,103087,13465222,Posel_PiS__Szczuka__Bochniarz_szlajaja_sie_po_salonach_.html

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Mizoginia, ładne imię dla dziewczynki