Mkarwan, cos dla ciebie o zwiazkach GRU z afera stoczniowa.

Data: 2009-10-16 14:35:16
Autor: Karol
Mkarwan, cos dla ciebie o zwiazkach GRU z afera stoczniowa.

mkarwanie, Macierewicz potwierdza to, co ja tobie napisalem o zwiazkach
sowieckich specsluzb z afera stoczniowa.

http://www.niezalezna.pl/article/show/id/26343

Data: 2009-10-16 16:59:53
Autor: cirrus
Użytkownik " Karol" <jef_f@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hba0b4$g69$1inews.gazeta.pl...
mkarwanie, Macierewicz potwierdza to, co ja tobie napisalem o zwiazkach
sowieckich specsluzb z afera stoczniowa.
http://www.niezalezna.pl/article/show/id/26343

Pewnie chce przebić Leppera z Talibami w Klewkach. :)

--
stevep

Data: 2009-10-16 15:02:23
Autor: Karol
cirrus <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał(a):
> [...]
> sowieckich specsluzb z afera stoczniowa.
> http://www.niezalezna.pl/article/show/id/26343

Pewnie chce przebić Leppera z Talibami w Klewkach. :)

twojego intelektu stefanio z GW-na nikt nie jest w stanie przebic. Wiec sie nie obawiaj.

Data: 2009-10-16 17:23:49
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hb9v24$e36$1news.vectranet.pl...
[...]

A co, nie było prawdą z tajnymi więzieniami w Starych Kiejkutach, załatwianymi przez Kwaśniewskiego i krytymi potem przez Kaczyńskich?

boukun

Mkarwan, cos dla ciebie o zwiazkach GRU z afera stoczniowa.