Mkarwan- lecz sie chory debilu - jestes ostatnia szmata!

Data: 2010-03-23 06:19:06
Autor: muto2100
Mkarwan- lecz sie chory debilu - jestes ostatnia szmata!
Najpierw     pisal   ten  pedal    skargi    do     dyrektora
biblioteki     ze  spamuje    ,  potem    do  burmistrza
miasta      -   ale      ludzie    ci  maja     wieksze
problemy    na  glowie     niz  skargi    od  tego     idioty,  wiec
potem    napisal    do  lokalnej    strony    internetowej
Bogatynia 24.pl       i     te    glupie    bydle
obsmarowalo    mnie   jako    antysemite-  co  jest  smiechu
warte     ,  bo  ktoz     to   napisal    -najwiekszy
antysemita     na    grupach    ,  w  tym   polskich
rosyjskich,ukrainskich   bo  tam    czasami    zagladam
chociaz     jestem     pewny     ze   swoje     paplaniny
smaruje    tez    na    innych    grupach    np

niemieckich     czy    austriackich-  bo  tam    zapewne
znajdzie     poklask    bylych   SSmanow     czy   czlonkow
Wermachtu.Ten     bydlak      prawie    codziennie     skladal
skargi    do   dyrektora    biblioteki  ,gazet
lokalnych    ,burmistrza     a   nawet     do    Biura    Policji
w  Warszawie,    wiem    ze  dyrektor
biblioteki    w  Bogatyni     prosil  go    o  rozmowe
telefoniczna     w  sprawie    sklarg    jego    na  mnie-ale
bal   sie   -zdradzic     ze  wyjdzie    z   kad     nadaje    -
chociaz    slyszalem    ze   z  Szwecji.
Powiedzialem     dyrektorowi      miejskiej    biblioteki     ze
skurwiel      niezadzwoni   bo  boi    sie  dekonspiracji
i  tak     sie  to  stalo.Znowu    skomlal     do   dyrektora     i
pol    instytucji    rzadowych    w  Polsce.Widzisz
baranie     Ja     mam    swoj    honor    od  dawna     wiem    o
proxy,Tor,  ukrytym   IP   ,  WIEM   jak    to  robic
przez     static    IP    ,   wiem    jak     mozna    podbierac
komus    internet-   ale     tego     nierobie-a    ty    co
ukrywasz     morde     ,silny    jestes      schowany    gdzies   w
skandynawskich    slumsach.Wychodzisz
na    idiote     do    zerowej    potegi-    powinni   cie
zamknac     w  zakladzie  zamknietym    bo
jestes     niebezpieczny   dla    siebie    i  innych

Data: 2010-03-23 14:34:11
Autor: raff
muto2100 pisze:
[...]

Raczej stawialbym na Kupe - Bilyka. To jemu najbardziej zalazisz za skore.

R.

Data: 2010-03-23 15:09:30
Autor: mkarwan
Ostrzezenie
Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:f402c073-8f06-4403-830b-9c7caa8fe7f115g2000yqi.googlegroups.com...

Ostrzegam Pana, ze pisze Pan nieprawde majac na celu pomówienie i zniewazenie mnie.
Zgodnie z art. 212 par. 2 i art.216 par.2 KK. sa to czyny zabronione.

Data: 2010-03-24 13:01:56
Autor: .he®sk.
Ostrzezenie
On Tue, 23 Mar 2010 15:09:30 +0100, "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl>
wrote:

 [ S P A M ]

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-23 16:14:32
Autor: Piotr
[...]

Mkarwan nadaje ze stalego IP, u stalego operatora, bodajze mediator.stella.net.
Wielu sie pod niego podszywa.
Piotr

Data: 2010-03-23 16:44:03
Autor: jadrys
Mkarwan- lecz sie chory debilu - jestes ostatnia szmata!
W dniu 2010-03-23 16:18, Waliza Bolek pisze:

mkarwan nie pisze ze Skandynawii. To bydle to jest dr socjologii

No tak można było się tego spodziewać.. Namnożyło nam się tych doktorów..

Data: 2010-03-23 17:14:49
Autor: cyc
[...]

.................<

Nie denerwuj sie ! . Czy to jedyny donosiciel na grupie ? .
Takich jak on jest tu kilku , tak samo jak takich co to sadami i inna zaraza groza .
Wielu skazry sie na pastwo twerdzac , ze naklada na usta klodki chcac cenzurowac to co pisze sie w sieci w tym na grupach dyskusyjnych . Panstwo w tej materii jest niczym wobec armii samozwanczych kapusiow , ktorzy kontunuuja sb ckie metody zastraszania spoleczenstwa a przynajmniej tej jego czesci , ktora jest wrazliwa na panoszace sie w kraju patologie , dajac temu wyraz w publikowaniu swoich ocen . Psychopatyczni donosiciele pojmuja to jednak inaczej . Dla nich kazda opinia godzaca w ich wyimaginowany , chory bo jednobrawny  swiat jest bluznierstwem .
Pare dni temu jeden przyglup np. grozil mi sadami za to , ze uznalem Goclawskiego winnym afery Stella Maris , inny wczesniej rowniez za to , ze jak napisal " ranie religijne uczcuia katolikow i to wtedy , kiedy poddalem krytyce pedofili w sutannach .
Niestety w spoleczenstwie funkcjonuja rowniez idioci , donosiciele , kapusie , folksdojcze , koltuny , mohery , matoly i innej masci zaraza . Nimi nie ma sie co jendak przejmowac , olac , nasrac na nich , napluc i poddac spolecznemu ostracyzmowi .
Dziwie sie tym , ktorzy podtrzymuja u takich jak np. kupa , mkarwan , abc , czy paru innych poczucie misji i podejmuja z niumi dyskusje , zamist zignorowac tak jak na to zasluguja . Taki stosunek osmiela i eskaluje u kupy antypolonizm u mkarwana poczucie misji i donoszenie , u abc religijne szlenstwo ktorym epatuje cala grupe .
Ignorowanie ich to najlepszy spsob na unicestwienie glupoty .

cyc

Data: 2010-03-23 20:57:07
Autor: boukun
Mkarwan- lecz sie chory debilu - jestes ostatnia szmata!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

To jednak nie literówka z tym Gocławskim...
Gdzie "a", a gdzie "o" na klawiaturze...

boukun

Data: 2010-03-24 16:48:24
Autor: cyc
Mkarwan- lecz sie chory debilu - jestes ostatnia szmata!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hob6g5$upa$1mx1.internetia.pl...

[...]

No i co z tego ? . myslalem , ze tak wlasnie sie nazywa . Tylko jemu wolno sie mylic ?

cyc

Data: 2010-03-28 12:53:55
Autor: boukun
Mkarwan- lecz sie chory debilu - jestes ostatnia szmata!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hodc8d$l2n$1news.onet.pl...

My¶lałe¶? Głuchy, niewidomy?

boukun

Data: 2010-03-28 15:20:16
Autor: cyc
Mkarwan- lecz sie chory debilu - jestes ostatnia szmata!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:honch9$lnv$1mx1.internetia.pl...

[...]

To , ze pisze o nim Goclawski  rani Twoje uczucia religijne ? , czy tak sobie piszesz aby tylko zaistniec na grupie ? .
faktem jest , ze Goclawski odpowiedzilny jest za afere Stalla Maris i to jest cloo problemu a nie to jak napisze jego nazwisko bowiem wiadomo o kogo chodzi . I mnie i Ciebie rowniez tutaj roznie nazwaja i z tego tytulu korona nam z glowy nie spadla . Jemu tez nie spdnie tybardziej , ze jej nie ma i miec nigdy nie bedzie , choc bardzo by tego chcial .

cyc

Data: 2010-03-23 18:15:09
Autor: Piotr
Mkarwan- lecz sie chory debilu - jestes ostatnia szmata!

Uzytkownik "Waliza Bolek" <nikt_nie_powie_ze@czarnejestczarneabialejestbiale.pl> napisal w wiadomosci

Nic nowego dla nas bo juz nie na jednego z tych grup to polsko-rzydowskie bydle hitlerowskie donosilo.

Spytaj dr Kruka, na którego tu lokalni neonazisci szczekaja o donosy na niego pisane przez mkarwana do wladz uczelni WSIZ Rzeszów i do jego kierownika katedry. Wystarczy poszukac w historii postów tu i soc.culture.polish poniewaz tamten odwazyl sie napietnowac antysemickie wystapienia mkarwana. Nie wiem czy dr Kruk jeszcze tam pracuje, ale mozna spytac wladze uczelni rzeszowskiej, powinni pamietac donosy tego bydlaka mkarwana pisane anonimowo. Nigdy sie nie podpisuje i nie ujawnia swojej tozsamosci.

Skoro nie ujawnia tozsamosci, pisze anonimowo, to skad wiesz Jogi, ze to on?
Bo jak narazie to bardzo wyraznie donosisz i opluwasz zza wegla wlasnie ty.
Kryjac sie za anonimizerem, scierwuchu.
Piotr

Data: 2010-03-23 21:33:46
Autor: raff
Mkarwan- lecz sie chory debilu - jestes ostatnia szmata!
Waliza Bolek pisze:
Uzytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisal w wiadomosci news:hoasum$epc$1news.onet.pl...
Skoro nie ujawnia tozsamosci, pisze anonimowo, to skad wiesz Jogi, ze to on?

Odpierdolilo ci z tym misiem Jogi polski cwelu z LPRu?
Kurwa jak widze takich Polakow to sie zastanawiam czemu te kurwy Piotry, cytryny, raffy, debile jak awe sa w Unii Europejskiej.

Nie nerwuj sie Jogi. Jak cie wyjebiÄ… z uczelni bedziemy wysylac ci paczki.

Ty nasz scierwuchu z Canada (Myslowice) hehe.

R.

Data: 2010-03-23 21:52:17
Autor: raff
Mkarwan- lecz sie chory debilu - jestes ostatnia szmata!
Nie nerwuj sie Jogi. Jak cie wyjebiÄ… z uczelni bedziemy wysylac ci paczki.
Ty nasz scierwuchu z Canada (Myslowice) hehe.

hehe bedziesz w szpitalu psychiatrycznym mowil

87.101.31.242
Date: Tue, 23 Mar 2010 17:15:04 +0100

DOMAIN:                 proxnet.pl
registrant's handle:    nta51674 (CORPORATE)
nameservers:            ns1.proxnet.pl. [87.101.31.249]
                      ns2.proxnet.pl. [87.101.29.1]
created:                2005.05.04 14:59:48
last modified:          2009.04.17 14:39:22

no option

REGISTRAR:
NetArt Spolka Akcyjna S.K.A.
Rondo Mogilskie 1  31-516 Krakow
Polska/Poland
+48.801 33 22 33
+48.12 297 88 10
+48.12 297 88 08
biuro@nazwa.pl

Jogi, niesamowite, potrafisz znalezc siedzibe firmy. Niesamowite.

Ty nasz informatyku ty.

Ja bym wnosil o podwyzke na uczelni.

R.

Data: 2010-03-24 07:49:56
Autor: Piotr
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hob9m3$nki$1news.onet.pl...

Jogi, niesamowite, potrafisz znalezc siedzibe firmy. Niesamowite.

Ty nasz informatyku ty.

Ja bym wnosil o podwyzke na uczelni.

Ciśnienie mu podniosą.
Piotr
--
Godwin's Law:
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."

Mkarwan- lecz sie chory debilu - jestes ostatnia szmata!