Mkarwan- lecz sie chory debilu - jestes ostatnia szmata!

Data: 2010-03-23 17:14:49
Autor: cyc
Mkarwan- lecz sie chory debilu - jestes ostatnia szmata!

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:f402c073-8f06-4403-830b-9c7caa8fe7f115g2000yqi.googlegroups.com...
Najpierw     pisal   ten  pedal    skargi    do     dyrektora
biblioteki     ze  spamuje    ,  potem    do  burmistrza
miasta      -   ale      ludzie    ci  maja     wieksze
problemy    na  glowie     niz  skargi    od  tego     idioty,  wiec
potem    napisal    do  lokalnej    strony    internetowej
Bogatynia 24.pl       i     te    glupie    bydle
obsmarowalo    mnie   jako    antysemite-  co  jest  smiechu
warte     ,  bo  ktoz     to   napisal    -najwiekszy
antysemita     na    grupach    ,  w  tym   polskich
rosyjskich,ukrainskich   bo  tam    czasami    zagladam
chociaz     jestem     pewny     ze   swoje     paplaniny
smaruje    tez    na    innych    grupach    np

.................<

Nie denerwuj sie ! . Czy to jedyny donosiciel na grupie ? .
Takich jak on jest tu kilku , tak samo jak takich co to sadami i inna zaraza groza .
Wielu skazry sie na pastwo twerdzac , ze naklada na usta klodki chcac cenzurowac to co pisze sie w sieci w tym na grupach dyskusyjnych . Panstwo w tej materii jest niczym wobec armii samozwanczych kapusiow , ktorzy kontunuuja sb ckie metody zastraszania spoleczenstwa a przynajmniej tej jego czesci , ktora jest wrazliwa na panoszace sie w kraju patologie , dajac temu wyraz w publikowaniu swoich ocen . Psychopatyczni donosiciele pojmuja to jednak inaczej . Dla nich kazda opinia godzaca w ich wyimaginowany , chory bo jednobrawny  swiat jest bluznierstwem .
Pare dni temu jeden przyglup np. grozil mi sadami za to , ze uznalem Goclawskiego winnym afery Stella Maris , inny wczesniej rowniez za to , ze jak napisal " ranie religijne uczcuia katolikow i to wtedy , kiedy poddalem krytyce pedofili w sutannach .
Niestety w spoleczenstwie funkcjonuja rowniez idioci , donosiciele , kapusie , folksdojcze , koltuny , mohery , matoly i innej masci zaraza . Nimi nie ma sie co jendak przejmowac , olac , nasrac na nich , napluc i poddac spolecznemu ostracyzmowi .
Dziwie sie tym , ktorzy podtrzymuja u takich jak np. kupa , mkarwan , abc , czy paru innych poczucie misji i podejmuja z niumi dyskusje , zamist zignorowac tak jak na to zasluguja . Taki stosunek osmiela i eskaluje u kupy antypolonizm u mkarwana poczucie misji i donoszenie , u abc religijne szlenstwo ktorym epatuje cala grupe .
Ignorowanie ich to najlepszy spsob na unicestwienie glupoty .

cyc

Data: 2010-03-23 20:57:07
Autor: boukun

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości
[...]

To jednak nie literówka z tym Gocławskim...
Gdzie "a", a gdzie "o" na klawiaturze...

boukun

Data: 2010-03-24 16:48:24
Autor: cyc

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hob6g5$upa$1mx1.internetia.pl...

[...]

No i co z tego ? . myslalem , ze tak wlasnie sie nazywa . Tylko jemu wolno sie mylic ?

cyc

Data: 2010-03-28 12:53:55
Autor: boukun

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hodc8d$l2n$1news.onet.pl...

[...]

Myślałeś? Głuchy, niewidomy?

boukun

Data: 2010-03-28 15:20:16
Autor: cyc

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:honch9$lnv$1mx1.internetia.pl...

[...]

To , ze pisze o nim Goclawski  rani Twoje uczucia religijne ? , czy tak sobie piszesz aby tylko zaistniec na grupie ? .
faktem jest , ze Goclawski odpowiedzilny jest za afere Stalla Maris i to jest cloo problemu a nie to jak napisze jego nazwisko bowiem wiadomo o kogo chodzi . I mnie i Ciebie rowniez tutaj roznie nazwaja i z tego tytulu korona nam z glowy nie spadla . Jemu tez nie spdnie tybardziej , ze jej nie ma i miec nigdy nie bedzie , choc bardzo by tego chcial .

cyc

Mkarwan- lecz sie chory debilu - jestes ostatnia szmata!