Mkarwan ruski bot , blokuje posty?

Data: 2012-07-18 18:13:38
Autor: Observatore
mkarwan <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał(a):

> to udowodnijcie mkarwan, ze to klamstwo.

Dlaczego zwracasz się do mnie per "wy".
Mentalność masz ubecką oni tez kazali udowadniać, że niewinność.
To nie ja mam udowadnia, że nie był ale to ty masz udowodnić, że był.
http://www.wprost.pl/ar/101974/Abp-Michalik-nie-bylem-agentem/
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114873,3923150.html
widze, ze zostal zablokowany post ktory byl odpowiedzia na ten wasz post -
mkarwan.

To tak wyglada wasze *nieklamanie*, rzekomo *polski patrioto* ?

Wlaciwie to ciekawe, ze jeszcze wasza propaganda nie zainteresowali sie ci, co podobno walcza z antysemityzmem? Tyle lat pieprzycie glupoty w polskiej sieci.

Hmm...widocznie jest im ten wasz antysemityzm na reke.

Data: 2012-07-18 20:32:13
Autor: Grzegorz Z.
Observatore napisał:

Tyle lat pieprzycie glupoty w polskiej sieci.

Nie, to wy w polskiej sieci pitolicie głupoty, gorzej nawet niż mkarwan:

https://groups.google.com/d/msg/pl.soc.polityka/E-DS49IZcsY/H5XNwlzWaKUJ

https://groups.google.com/d/msg/pl.soc.polityka/E-DS49IZcsY/a3MU4Rix-5YJ

Odpowiedzi są. Coś wam się w głowie zablokowało.

--
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-18 18:54:01
Autor: Observatore
Grzegorz Z. <pyjamarama@speccy.org> napisał(a):
Observatore napisał:

> [...]

https://groups.google.com/d/msg/pl.soc.polityka/E-DS49IZcsY/a3MU4Rix-5YJ

Odpowiedzi są. Coś wam się w głowie zablokowało.

tego postu o ktorym pisze tam nie ma. To wam trollu z Gazety W. sie miesza.
Napiszcie teraz cos jako Tzwa Adonai jako przeciwnik mkarwana...

Robicie tu trolle z Gazetki W. ustawki, dla frajerow?

Data: 2012-07-19 05:34:26
Autor: Grzegorz Z.

Observatore napisał:

[...]

Wszystkie są, na serwerze z którego korzystam nie można kasować postów.
Choćby 100 mkarwanów próbowało, canceli na nim nie ma.
 --
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-07-19 17:43:26
Autor: Przemysław M.

Observatore napisał:

[...]

No.

--
"Na nich jest lekarstwo, ci którzy chcą aby był spokój niech piszą do
abuse. Im więcej takich donosów tym szybciej będzie spokój. Samo się nie