Mlekpol i Łaciate podbijają Paryż

Data: 2018-10-26 22:06:47
Autor: u2
Mlekpol i Łaciate podbijają Paryż
brunatny bluzgaj chlasta się ze złości:))))))))))

http://www.suwalki24.pl/article/3,-mlekpol-i-laciate-podbijaja-paryz

Największe wydarzenie branży spożywczej w Europie i jedno z najważniejszych spotkań jej przedstawicieli odbywa się właśnie w Paryżu. Ponad 7200 wystawców prezentuje produkty oraz innowacyjne rozwiązania dedykowane żywności. Na tak ważnym wydarzeniu nie zabrakło Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Grajewa.

Mlekpol to lider skupu mleka w Polsce oraz właściciel wielu uznanych marek branży mleczarskiej. Swoją silną pozycję w Polsce i Europie, Spółdzielnia potwierdza obecnością na targach SIAL w Paryżu i prezentacją oferty. Tegoroczny SIAL jest w pełni poświęcony żywności i innowacjom z nią związanymi.

To najlepsze miejsce, żeby zaprezentować ofertę Mlekpolu całemu światu. Organizatorzy targów w Paryżu przewidują, że w tym roku wydarzenie odwiedzi 160 000 gości ze 194 krajów. Przyjechaliśmy tu, aby zaprezentować produkty z rodziny Łaciate oraz inne marki z naszego szerokiego portfolio. Nasze stoisko wzbudza duże zainteresowanie. Odwiedzający mają możliwość spróbowania wyrobów Mlekpolu. Goście bardzo doceniają ich naturalność i podkreślają znakomity smak. - podsumowuje trzeci targowy dzień Małgorzata Cebelińska, Dyrektor Handlowa Spółdzielni z Grajewa.

Targi SIAL w Paryżu odbywają się co dwa lata, a ich pierwsza edycja miała miejsce w 1964 roku. W tym roku Mlekpol odwiedza stolicę Francji po raz dziesiąty. Spółdzielnia jest liderem eksportu produktów nabiałowych w Polsce. Największym zainteresowaniem zagranicznych kontrahentów Spółdzielni cieszą się mleko, sery, masło, śmietanki Łaciate, produkty o przedłużonej trwałości (UHT) oraz proszki mleczne.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-10-27 10:49:27
Autor: Pajdak
pajac "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5bd373ed$0$515$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Buhahahhahahahahhaaa!

Wielki sukces PiS! ;-)))

https://poranny.pl/zambrowska-mleczarnia-nabrala-grajewo-na-26-milionow-zlotych/ar/5023472

--
Pajdak

Data: 2018-10-27 03:00:34
Autor: Gondolier Kuśka
W dniu sobota, 27 października 2018 11:06:54 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
> [...]
>
> Największe wydarzenie branży spożywczej w Europie i jedno z > najważniejszych spotkań jej przedstawicieli odbywa się właśnie w Paryżu. > Ponad 7200 wystawców prezentuje produkty oraz innowacyjne rozwiązania > dedykowane żywności. Na tak ważnym wydarzeniu nie zabrakło Spółdzielni > Mleczarskiej Mlekpol z Grajewa.

Na frajerów liczycie pajdaczku?

Twoi fumfle jak to w FOZZ i tu kręcili lód, długi poukrywali i Mlekpol
musiał spłacać jak to zawsze bywa. Myślicie pajdaczku że nikt artykułu nie przeczyta i nie zrozumie?

cyt.
 zarzucając byłemu zarządowi zambrowskiej mleczarni nieprawidłowości w bilansach finansowych za 2002 i 10 miesięcy 2003 roku.

A teraz wielce się dziwujeta że pisiorstwo znów w wyborkach samorządowych
jak nie patrzeć ukroiło z tortu wadzy następny kawałek dla się.

Data: 2018-10-28 09:02:22
Autor: Pajdak
psina "Gondolier Kuśka" <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:16e0fadd-2d4d-4329-beb5-be2e5454e79egooglegroups.com...
> [...]
> Ponad 7200 wystawców prezentuje produkty oraz innowacyjne rozwiązania
> dedykowane żywności. Na tak ważnym wydarzeniu nie zabrakło Spółdzielni

Nie brak ich na psp. ;-))))

Twoi fumfle jak to w FOZZ

Dziadek, chyba twoi. W tamtych czasach to nie było mnie jeszcze nna tym łez padole.

i tu kręcili lód, długi poukrywali i Mlekpol
musiał spłacać jak to zawsze bywa.

A tak bardziej konkretnie?

Myślicie

Ach ta PZPR-owska przeszłość i przyzwyczajenia do mówienia przez "wy".

pajdaczku

Nic z tego ciotka! Z tym umizgami do zenusia albo lordzika.

że nikt artykułu nie przeczyta i nie zrozumie?

Zwolennicy PiS na 70% nie ;-)))

cyt.
zarzucając byłemu zarządowi zambrowskiej mleczarni nieprawidłowości
w bilansach finansowych za 2002 i 10 miesięcy 2003 roku.

No i?

A teraz wielce się dziwujeta

Możesz po polsku?

że pisiorstwo znów w wyborkach samorządowych
jak nie patrzeć ukroiło z tortu wadzy następny kawałek dla się.

Najbardziej POsmakowały im kawałki z Łodzi i Warszawy ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-28 02:03:52
Autor: Gondolier Kuśka
W dniu niedziela, 28 października 2018 09:17:18 UTC+1 użytkownik Pajdak napisał:

>i tu kręcili lód, długi poukrywali i Mlekpol
>musiał spłacać jak to zawsze bywa.

A tak bardziej konkretnie?

Widzicie pajdaczku, wklejacie ale sami nie wiecie co wklejacie:)

Twoi fumfle robili machloje i narobili długów, Mlekpol kupił
firmę od twoich fumfli ale firma miała ukryte długi:)

Na przyszłość pajdaczku czytajcie co wklejacie i nie róbcie z siebie łośka:)

Data: 2018-10-28 08:28:18
Autor: Zenek Kapelinder
Mlekpol i Łaciate podbijają Paryż
O ile w Warszawie juz wiadomo ze zamiast mostow beda kladki to w Lodzi proponowal bym poczekac kilka dni.

Data: 2018-10-29 08:08:47
Autor: Pajdak
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
O ile w Warszawie juz wiadomo ze zamiast mostow beda kladki to w Lodzi
proponowal bym poczekac kilka dni.

Nie kładki, a drabinki sznurowe i nie w Warszawie tylko w Kukanii k/Łodzi.
I nie będą tylko już są. Razem z Mlekpolem podbijają okolice
Gare du Nord i Gare de l'Est." ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-29 05:20:51
Autor: Zenek Kapelinder
Mlekpol i Łaciate podbijają Paryż
Chwilowo sznurek wykupuja wybitni dzialecze jelopozycji, ucza sie petle dla siebie robic. Podpal sie pizdziak w protescie juz teraz. Bo jak tamci sie zaczna wieszac to twoj sluszny protest umieszcza w wiadomosciach pomiedzy zolknacymi liscmi w parku a zyciem seksualnym nornic.

Data: 2018-10-30 06:36:53
Autor: Pajdak
zenus z łaciatą podbijają Paris
SCHNORRER "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Chwilowo sznurek wykupuja wybitni dzialecze jelopozycji, ucza sie petle dla
siebie robic.

Ty  juz probowales, prawda? Kiedy PZPR szlag trafił! ;-)

Podpal sie pizdziak w protescie juz teraz.

Sam sobie POdpal okolice odbytu.
Juz kiedys to przeciez robies! ;-)

Bo jak tamci sie zaczna wieszac

Przyjdzie na ciebie czas łajzo!

to twoj sluszny protest umieszcza w wiadomosciach

W TVPiS Info? Na 70%? ;-))))

pomiedzy zolknacymi liscmi w parku

Zenus, wzruszyles się, dopadla cie la nostalgie de la boue?
Jesien zycia się zbliza i twoj czas do bozi wkrótce nadejdzie.
Wtedy bozia zapyta cie i co jej/jemu POwiesz? Nie oszukasz kogucie!
Wepchną cie za twoje łajdactwa do niebianskiego dołu z wapnem.
POmyśl o tym. Twoj czas się kończy! ;-)))

a zyciem seksualnym nornic.

Nie mow koguciku! To cie rajcuje? O la la!
Jedynie co cie czeka to przerobienie na jakitori. ;-)
Jeszcze masz wybór: albo leprozorium albo przytułek.

--
Pajdak

Data: 2018-10-30 07:21:08
Autor: Pajdak
ciota i ubek "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
> [...]
"Chwilowo sznurek wykupuja

kogucie, to nie PRL ale "POlska w ruinie" i sznurek
dla takich jak ty zawsze się znajdzie! Nie rycz!

wybitni dzialecze jelopozycji,

Np. R.Czarnecki, B.Gosiewska, M.Kurek, Zb.Kuźmiuk, R.Legutko...
Ach jak onie nienawidzą UE!

ucza sie petle dla siebie robic.

No i jak ci POszło? Tym razem uwolnisz świat od siebie?

Podpal sie pizdziak

Już kiedyś POdpalałeś sobie odbyt, spróbuj jeszcze raz.

w protescie juz teraz.

Przeciwko czemu zenuś protestujesz?
Przeciwko sfałszowanym wyborom w Łodzi? ;-)))

Bo jak tamci sie zaczna wieszac

Nie martw sie kogucie, wystarczy gałęzi drzew i dołów dla takich jak ty.

to twoj sluszny protest umieszcza w wiadomosciach

Nie mów! Będziesz w TVPiS Info? Kariera cię czeka! POśmiertna! ;-)))

pomiedzy zolknacymi liscmi w parku a zyciem seksualnym nornic.

Rajcują cię bardziej koty czy wolisz nornice?

--
Pajdak

Data: 2018-10-30 07:08:42
Autor: Zenek Kapelinder
Mlekpol i Łaciate podbijają Paryż
Chwilowo to twoi idole od pewnego czasu staczaja sie z nasypu do politycznego dolu z wapnem.

Data: 2018-10-30 15:31:37
Autor: Pisiorowy Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Chwilowo to twoi idole od pewnego czasu staczaja sie z nasypu do politycznego dolu z wapnem.

pamiętaj:
po+psl = 38%
pis = 33%

płacz dalej

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-10-31 12:41:31
Autor: Pajdak
pajac "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:fd46ab4b-8d4c-4cb2-a730-2c4142b10a18googlegroups.com...
Chwilowo to twoi idole od pewnego czasu staczaja sie z nasypu do politycznego dolu z wapnem.

Nachylenie zbocza typu łódzkiego >70%? ;-))))

--
Pajdak

Data: 2018-10-31 04:57:58
Autor: Zenek Kapelinder
Mlekpol i Łaciate podbijają Paryż
Pozylemy zobaczymy.

Data: 2018-10-27 03:02:34
Autor: Gondolier Kuśka
> [...]
>
> Największe wydarzenie branży spożywczej w Europie i jedno z > najważniejszych spotkań jej przedstawicieli odbywa się właśnie w Paryżu. > Ponad 7200 wystawców prezentuje produkty oraz innowacyjne rozwiązania > dedykowane żywności. Na tak ważnym wydarzeniu nie zabrakło Spółdzielni > Mleczarskiej Mlekpol z Grajewa.

Jak twoi fumfle żydoubeki wykończali firmy PL? Ni stąd ni zowąd żądali spłaty kredytu:

W 2002 roku Malma otrzymała od banku Pekao SA propozycję kredytu konsolidacyjnego oraz wejścia na giełdę, aby pozyskać kapitał, który pozwoliłby spłacić kredyt[1]. Na początku czerwca 2005 roku bank Pekao SA zażądał od Malmy natychmiastowej spłaty kredytu[2]. Spółka Malma w efekcie została zmuszona do ogłoszenia upadłości.

Data: 2018-10-27 03:06:50
Autor: Gondolier Kuśka
Mlekpol i Łaciate podbijają Paryż
 Jak twierdził, Pekao SA mogło chcieć doprowadzić do upadłości Malmy, ponieważ Alessandro Profumo, prezes banku UniCredit (właściciela Pekao SA) zasiadał również w zarządzie firmy Barilla, największego konkurenta Malmy

Aj waj aj waj, tak było pajdaczku:) To były złote czasy twoich fumfli:)

A teraz płacz i zgrzytanie zębów, mieliśta chamy złoty róg
a ostały się jeno autorytety moralne.

Data: 2018-10-28 09:07:22
Autor: Pajdak
psina zagrodowak "Gondolier Kuśka" <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:d3cf5eb4-eee0-4af2-a455-baf69996f007googlegroups.com...
Jak twierdził, Pekao SA mogło chcieć doprowadzić do upadłości Malmy,
ponieważ Alessandro Profumo, prezes banku UniCredit (właściciela Pekao SA)
zasiadał również w zarządzie firmy Barilla, największego konkurenta Malmy

CO TO MA WSPÓLNEGO Z TEMATEM?

Aj waj aj waj, tak było pajdaczku:)

Bez umizgów ciotka!

To były złote czasy twoich fumfli:)

Leśny dziadku, jakie czasy, jakich kumpli. Urodziłem się po 1980 ;-)))

A teraz płacz i zgrzytanie zębów,
mieliśta chamy

Chamów to ty masz w rodzinie.

złoty róg a ostały się jeno autorytety moralne.

Np. szaman z Torunia ;-)))

--
Pajdak

Data: 2018-10-28 09:04:44
Autor: Pajdak
psina "Gondolier Kuśka" <bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com> napisał w wiadomości news:113d6aef-393b-4b3a-bcfd-8f6c240b1dcfgooglegroups.com...
W dniu sobota, 27 października 2018 11:06:54 UTC+2 użytkownik Pajdak napisał:
Wielki sukces PiS! ;-)))

https://poranny.pl/zambrowska-mleczarnia-nabrala-grajewo-na-26-milionow-zlotych/ar/5023472

Jak twoi fumfle żydoubeki

Zabrakło argumentów, co? ;-)))

wykończali firmy PL?

Chodzi ci o odkupienie kolejki górskiej za prawie 0.5 mld? ;-)))

Data: 2018-10-27 15:40:41
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

o kuźwa, ahah ahaha haha
sukces rządu, że prywatna firma jedzie na targi :DDDDDDDD
a co rząd ma do tego ? paszporty im dał :DDDDDDD

co za jełop :DDDDDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy