[SPAM] M³oda i piêkna rama szuka nowego partenra, Kona HeiHei Deluxe 29'

Data: 2017-02-15 02:16:59
Autor: Marek
[SPAM] M³oda i piêkna rama szuka nowego partenra, Kona HeiHei Deluxe 29'
Witam,
Zainteresowanych ram± amortyzowan± 20 cala + dodatki, pod ko³a 29 cali zapraszam na adres:

http://allegro.pl/okazja-uzywana-rama-kona-heihei-29-deluxe-i6717038492.html

Katowa³em j± niespe³na pó³ sezonu na ¶cie¿kach le¶nych, nie zd±¿y³a zaliczyæ wyjazdu w góry, wiêc okazja dla przysz³ego jej partnera/w³a¶ciciela ;-)

Pozdrawiam wszystkich
Marek

Data: 2017-02-15 11:45:01
Autor: wO.ôhoo!
W dniu 15.02.2017 o 11:16, Marek pisze:
Witam,
Zainteresowanych ram± amortyzowan± 20 cala + dodatki, pod ko³a 29 cali zapraszam na adres:

http://allegro.pl/okazja-uzywana-rama-kona-heihei-29-deluxe-i6717038492.html

Nie kupi³bym przez cenê: 1 999.

(Tak, chodzi o koñcówkê.)

Data: 2017-02-15 12:06:04
Autor: atm
On 15.02.2017 11:45, wO.ôhoo! wrote:
[...]

Kona okrutnie siê ceni, nowa rama alu HeiHei kosztuje co¶ ok 6kzl.
Tak wiec ta oferta w alternatywnym swiecie Kony wydaje sie dobra oferta.

Data: 2017-02-15 12:42:50
Autor: wO.ôhoo!
W dniu 15.02.2017 o 12:06, atm pisze:
[...]

Nie zrozumia³e¶. Chodzi³o mi o ustawienie ceny 1999 z³. Tak, by kupuj±cy kodowa³ cenê "TYSI¡C dziewiêæset dziewiêædziesi±t dziewiêæ", podczas gdy z przesy³k± wychodz± DWA TYSI¡CE z ma³ym hakiem.

Albo 1950 z³, bo 50 z³ piechot± nie chodzi, albo normalnie 2000 z³ czy nawet 2XXX, je¶li tyle jest warta. Gdybym szuka³, to z³otówka nie zrobi³aby mi ró¿nicy, ale ofertê bym zignorowa³, bo ja kodujê, ¿e sprzedawca ma mnie za debila (bo kupiê dlatego, ¿e jest 1999 a nie 2000).

Data: 2017-02-15 05:09:34
Autor: Rowerex
[SPAM] M³oda i piêkna rama szuka nowego partenra, Kona HeiHei Deluxe 29'
W dniu ¶roda, 15 lutego 2017 12:42:53 UTC+1 u¿ytkownik wO.ôhoo! napisa³:

> [...]

Nie zrozumia³e¶. Chodzi³o mi o ustawienie ceny 1999 z³. Tak, by kupuj±cy kodowa³ cenê "TYSI¡C dziewiêæset dziewiêædziesi±t dziewiêæ", podczas gdy z przesy³k± wychodz± DWA TYSI¡CE z ma³ym hakiem.

To¿ to jawne naruszenie paragrafu 22 Ustawy o Koñcówkach Cen!
[...]

Ustawa o Koñcówkach Cen w paragrafie 22 mówi ¿e: "Ceny do miêdzy 1500 a 2500z³ nale¿y ustalaæ z dok³adno¶ci± do 100z³". Zatem towar mo¿e kosztowaæ 1900, 2000 lub 2100z³, ale nie 1999.

Natomiast Kodeks Karny okre¶la to nastêpuj±co: "Kto stosuje koñcówki cen odbiegaj±ce od ustalonych regu³ w Ustawie o Koñcówkach Cen podlega karze grzywny lub pozbawienia wolno¶ci, zale¿nie od wielko¶ci odstêpstwa". Kodeks Karny dla odstêpstw od 1/100 do 10/100 dla dok³adno¶ci 100z³ - czyli gdy dok³adno¶æ ceny ma wynosiæ 100z³, a kto¶ stosuje dok³adno¶æ 1 lub 10, czyli zamiast ceny 2000 daje cenê 1999 lub 1990, podaje karê grzywny równ± 200z³ na ka¿d± czê¶æ odstêpstwa. Zatem je¶li kto¶ stosuje dok³adno¶æ 1z³ zamiast 100z³, dostanie grzywnê: 200*1/(1/100)=200*100= 20000z³

Je¶li kto¶ zastosuje dok³adno¶æ 10z³ to grzywna jest równa:

200*1/(10/100)=200*10= 2000z³

Jasne? ;-))

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2017-02-16 08:59:03
Autor: kawoN
W dniu 15.02.2017 o 14:09, Rowerex pisze:
To¿ to jawne naruszenie paragrafu 22 Ustawy o Koñcówkach Cen!
200*1/(10/100)=200*10= 2000z³

Bardzo to wszystko skomplikowane.
Proponujê powo³aæ Urz±d ds. Ustalania Cen Towarów U¿ywanych.
Sêdziowie jak wiemy s± niezale¿ni i ró¿nie mo¿e byæ
z wyrokami. A taki Urz±d - policzy wszystko jak trzeba.

Zasada prosta: wystawiam co¶ na portal aukcyjny
a Urz±d ustala mi cenê. Oczywi¶cie z zachowaniem
wszelkich wytycznych aktualnie obowi±zuj±cych.

Zg³aszam siê na stanowisko prezesa :-)

pozdr.
kawoN

Data: 2017-02-15 16:42:18
Autor: Krystek
On 15.02.2017 12:42, wO.ôhoo! wrote:
zrobi³aby mi ró¿nicy, ale ofertê bym zignorowa³, bo ja kodujê, ¿e
sprzedawca ma mnie za debila (bo kupiê dlatego, ¿e jest 1999 a nie 2000).

Masz wybuja³e ego. Celem sprzedawcy jest przede wszystkim sprzedaæ. Klient mo¿e co najwy¿ej zastanawiaæ siê czy kupiæ czy nie kupiæ za tê cenê. Interpretacja ceny przez klienta jako przypisanie pewnych intencji sprzedawcy innych ni¿ chêæ sprzeda¿y podpada pod zespó³ chorobowy. Zalatujesz pod debilizm z t± interpretacj± cen.

Data: 2017-02-15 18:44:51
Autor: wO.ôhoo!
W dniu 15.02.2017 o 16:42, Krystek pisze:
Celem sprzedawcy jest przede wszystkim sprzedaæ.

To ja tylko przypomnê ci, gdzie jeste¶my. Na grupie dyskusyjnej. Nie w Decathlonie.

Data: 2017-02-15 19:44:04
Autor: Prot Ogenes
On 2017-02-15 16:42, Krystek wrote:
[...]

Miej umiar mocium panie! Bo do³±czysz do listy tych co dostali "p³onka"! :-D

pozdr
Prot

Data: 2017-02-17 10:56:37
Autor: Marek
[SPAM] M³oda i piêkna rama szuka nowego partenra, Kona HeiHei Deluxe 29'
atm napisa³:

Kona okrutnie siê ceni, nowa rama alu HeiHei kosztuje co¶ ok 6kzl.
Tak wiec ta oferta w alternatywnym swiecie Kony wydaje sie dobra oferta.

Poklika³em chwilê i znalaz³em ca³y rower za 7599 z³ (przeceniony z 9499 z³).
S± Kony i Kony (i ikony). Kupi³em kiedy¶ Konê Smoke za 10/17 warto¶ci. I to
w sklepie, nie na Allegro - u go¶cia przyci¶niêtego przez los. Je¶li wiêc
Kona siê ceni, to ceni siê od niedawna, w w±skim zakresie oferty, albo to
tylko wra¿enie z perspektywy pt. klienta. Zreszt±, na styku z klientem jest
zwykle po¶rednik, nie producent.

--
Marek

Data: 2017-02-17 11:11:18
Autor: Marek
[SPAM] M³oda i piêkna rama szuka nowego partenra, Kona HeiHei Deluxe 29'
Napisa³em:

Poklika³em chwilê i znalaz³em ca³y rower za 7599 z³ (przeceniony z 9499 z³).

Poprawka. To info o 3xHei. Rower Hei Hei w wyszperanej ofercie jest za 5999 z³ (przeceniony z 7499 z³).

--
Marek

Data: 2017-02-15 16:24:07
Autor: Prot Ogenes
On 2017-02-15 11:45, wO.ôhoo! wrote:
[...]

Ty to musisz mieæ cie¿kie ¿ycie. Jadasz co¶ wogóle, czy ¿ywisz siê energi± kosmosu paczkowan± po równe 100g za równe 20z³? :-D

Prot

Data: 2017-02-16 13:04:19
Autor: abn140
[SPAM] M³oda i piêkna rama szuka nowego partenra, Kona HeiHei Deluxe 29'

Marek
btw co sie stalo ze sprzedajesz? nie podeszla?

Data: 2017-02-22 11:12:22
Autor: Marek
[SPAM] M³oda i piêkna rama szuka nowego partenra, Kona HeiHei Deluxe 29'
W dniu czwartek, 16 lutego 2017 13:04:22 UTC+1 u¿ytkownik abn140 napisa³:
>Marek
btw co sie stalo ze sprzedajesz? nie podeszla?

Dziêkujê za zainteresowanie, rama podesz³a i to tak bardzo, ¿e obecnie mam dwie. Ale jadza na dwóch nie wysz³a wiêc jedn± sprzedajê ;-)
Niecnych powodów sprzeda¿y brak, wiêc jak kto¶ siê zdecyduje to nie bêdzie ¿a³owa³.

Data: 2017-02-17 10:43:56
Autor: Marek
[SPAM] M³oda i piêkna rama szuka nowego partenra, Kona HeiHei Deluxe 29'
Marek napisa³:

Katowa³em j± niespe³na pó³ sezonu na ¶cie¿kach le¶nych, nie zd±¿y³a zaliczyæ wyjazdu w góry

Czyli nie katowa³e¶. Najwy¿ej brutalnie pie¶ci³e¶. Ale ona i tak Kona.

--
Marek

Data: 2017-02-22 11:11:32
Autor: Marek
[SPAM] M³oda i piêkna rama szuka nowego partenra, Kona HeiHei Deluxe 29'
W dniu pi±tek, 17 lutego 2017 19:43:57 UTC+1 u¿ytkownik Marek napisa³:
Marek napisa³:

> Katowa³em j± niespe³na pó³ sezonu na ¶cie¿kach le¶nych, nie zd±¿y³a zaliczyæ wyjazdu w góry

Czyli nie katowa³e¶. Najwy¿ej brutalnie pie¶ci³e¶. Ale ona i tak Kona.

-- Marek

TO Ona, jak to Kona, pie¶ci³a me cztery litery. Przyjemno¶æ ta nie trwa³a d³ugo. Teraz inna jest. Tak to w ¿yciu bywa.

[SPAM] M³oda i piêkna rama szuka nowego partenra, Kona HeiHei Deluxe 29'