M³ode Polki wyzwolone w stu procentach...

Data: 2009-08-25 07:19:58
Autor: Tzva Adonai
M³ode Polki wyzwolone w stu procentach...
Ostatnio w portalu Nasza-klasa na forum jednego z gimnazjów pojawi³
siê szokuj±cy anons: "Jestem m³od±, 14-letni± dziewczyn± o ciekawych
kszta³tach. Szukam sponsora. Wymagania: wiek 25-40 lat, sta³a praca,
hojno¶æ, samochód (BMW albo audi) oraz sprawny jêzyczek".

http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Szokujace-ogloszenia-w-portalach-spolecznosciowych,wid,11428066,wiadomosc.html?ticaid=18a10

Data: 2009-08-25 16:28:28
Autor: MH
[...]

Oooo , siostra zrezygnowa³a z przystanków autobusowych ?!

MH

Data: 2009-08-25 16:34:50
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Co¶ ma³e te jej wymagania co do samochodów. Przecie¿ BMW (3) albo audi (A4) to dzisiaj je¼dzi byle go³odupiec.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-08-25 09:09:08
Autor: Marek
On 25 Sie, 16:34, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Tzva Adonai pisze:

> [...]

>http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Szokujace-ogloszenia-w-portalach-...

Co¶ ma³e te jej wymagania co do samochodów. Przecie¿ BMW (3) albo audi

Ty wolisz posiadaczy Porsche...???

Data: 2009-08-25 20:16:29
Autor: jadrys

Tzva Adonai pisze:

[...]

Ja nie mam ani nie szukam sponsorów..  A Twój sponsor czym je¼dzi? Polonezem?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2009-08-25 21:57:31
Autor: Andrzej Kokakolski
M³ode Polki wyzwolone w stu procentach...
Skad pewnosc, ze to rzeczywiscie zamiescila nastolatka.
Po internecie hula wielu "dowcipnisiow", zboczencow czy innych idiotow.
Pan nie jest odosobniony.

AK

Data: 2009-08-25 22:11:25
Autor: awe
M³ode Polki wyzwolone w stu procentach...
Pewnie jakis kolo zrobil jej kawal a ty jeshula jak ta ostatnia ciota...
awe

M³ode Polki wyzwolone w stu procentach...