M³ode pokolenie polskich polityków...

Data: 2010-11-19 11:12:24
Autor: Tzva Adonai
M³ode pokolenie polskich polityków...
http://www.youtube.com/watch?v=fC0VMwE66Sk

F tyh rêcach spoczyfa pszysz³o¶æ waszego narodó, narodó polakuf....

Data: 2010-11-19 11:19:27
Autor: Tzva Adonai
M³ode pokolenie polskich polityków...
Tzva Adonai napisa³(a):

F tyh rêcach spoczyfa pszysz³o¶æ waszego narodó, narodó polakuf...

Zawsze ¶mieszy³y mnie te has³a, ¿e "m³odzi zmieni± Polskê", ¿e to oni
s± nadziej± "tego kraju"... Generalnie tak ju¿ od zarania ludzko¶ci
jest, ¿e dzieci rzadko kiedy bywaj± lepsze od rodziców... Z gówna nie
zrobi siê porcelany...

Data: 2010-11-19 20:31:19
Autor: raff
Młode pokolenie polskich polityków.. .
W dniu 2010-11-19 20:19, Tzva Adonai pisze:
Tzva Adonai napisał(a):

F tyh ręcach spoczyfa pszyszłość waszego narodó, narodó polakuf...

Zawsze śmieszyły mnie te hasła, że "młodzi zmienią Polskę", że to oni
są nadzieją "tego kraju"... Generalnie tak już od zarania ludzkości
jest, że dzieci rzadko kiedy bywają lepsze od rodziców... Z gówna nie
zrobi siÄ™ porcelany...

Zgadza sie. No i z ciebie nie wyszla porcelana.

R.

Data: 2010-11-20 11:25:14
Autor: bolek
M³ode pokolenie polskich polityków...

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ic6jae$v5e$3news.onet.pl...
[...]

Ale jest postêp.
Przynajmniej raz ten judenajemnik nie pisze ¿e jest POLAKIEM.

bolek

M³ode pokolenie polskich polityków...