Młody Tusk hardy jak Kalemba: Nie zrezygnuję z pracy

Data: 2012-07-31 09:09:26
Autor: HaMMeR
Młody Tusk hardy jak Kalemba: Nie zrezygnuję z pracy
W dniu wtorek, 31 lipca 2012 15:23:18 UTC+2 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
Michał Tusk stwierdził, że został zatrudniony w uczciwy sposób. - Nie widziałem wtedy i również teraz nie widzę powodu, dla jakiego ojciec miałby mnie prosić o odejście z pracy i sobie tego nie wyobrażam - dodał Michał Tusk w TVN24.

Odejścia syna premiera z pracy w gdańskim porcie lotniczym domagało się PSL. Ludowcy wystosowali taki apel to Donalda Tuska i jego syna, po tym gdy premier mianował na nowego ministra rolnictwa Stanisława Kalembę. Na konferencji, w czasie której ogłaszał decyzję o powierzeniu teki Kalembie, Tusk zastrzegł, że wcześniej z pracy w agencji Rynku Rolnego będzie musiał odejść syn polityka PSL.

Daniel Kalemba odmówił rezygnacji z posady, twierdząc że stanowiska nie zawdzięcza protekcji ojca, bo pracę w ARR zaczynał od roznoszenia listów, dopiero później awansował.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/399639,mlody-tusk-hardy-jak-kalemba-nie-zrezygnuje-z-pracy.html

========================================> I tak trzymać Michale Tusku. A oszołomy mogą pana cmoknąć, o ile pan im na to pozwoli!

Nie boj nic pIzdzikoski, tobie pozwoli moze nawet pozwoli ci zrobic loda... loda...

Młody Tusk hardy jak Kalemba: Nie zrezygnuję z pracy