M³ody kierowca - wie lepiej

Data: 2012-12-25 18:00:52
Autor: J.F.
M³ody kierowca - wie lepiej
Dnia 24 Dec 2012 19:12:57 GMT, Sheuk &  napisa³(a):
T³umaczê MK, ¿e taka jazda jest do kitu. ¯e jad±c na DK jest bezpieczniej a on sam obserwuj±c kierowców przed sob± widzi co robi±, kiedy i jak hamuja i jak zachowuj± siê ich samochody na jezdni. "Nie, nie znasz siê, ja chce jechaæ sam! Samodzielnie!".

a to bylo w trakcie czy po przejezdzie ? MK potrafil wyciagnac wnioski ?
Nie wiem, czy ja jestem przewra¿liwiony i chcê jechaæ po prostu jako¶ zbyt bezpiecznie?

Jestes przewrazliwiony :-P
W tym przypadku miales racje, w ogolnosci - niekoniecznie.

Mo¿e to on mia³ racjê, tylko pokonanie tych 4 km by nam zajê³o 7-10 minut, a te 6km jechali¶my jeszcze z 15. Bo jemu przeszkadza³y reflektory w lusterku? Po to ryzykowa³ samochód i nasze zdrowia i ¿ycie?

Odtep z tylu wazna rzecz
http://www.youtube.com/watch?v=clhIce8hteY

A teraz w druga strone - lepiej 300km zwykla, dwupasowa krajowka, czy 400km
autostrada ? :-)

J.

M³ody kierowca - wie lepiej