Młodzi Izraelczycy masowo ubiegają się o niemieck ie paszporty...

Data: 2009-10-14 08:49:43
Autor: Tzva Adonai
Młodzi Izraelczycy masowo ubiegają się o niemieck ie paszporty...
Data: 2009-10-14 09:22:53
Autor: Marek
Młodzi Izraelczycy masowo ubiegają się o niem ieckie paszporty...
On 14 Paź, 17:49, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
Video:http://www.youtube.com/watch?v=_iblxsUio9Y

A powinni starac sie o paszporty Madagaskaru...

Data: 2009-10-14 18:43:41
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
Video: http://www.youtube.com/watch?v=_iblxsUio9Y

Genetyczny masochizm czy syndrom niewolnika?

Data: 2009-10-14 18:48:57
Autor: boukun
Mlodzi Izraelczycy masowo ubiegaja sie o niemieckie paszporty...

Uzytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisal w wiadomosci news:cd69f654-6846-485a-8d76-cb6d1b8b723631g2000vbf.googlegroups.com...
Video: http://www.youtube.com/watch?v=_iblxsUio9Y

A ciezko wystraszeni Niemcy nawet boja sie zabrac pod klipem jakikolwiek komentarz...

boukun

Data: 2009-10-14 09:55:01
Autor: Tzva Adonai
On 14 Paź, 18:48, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A ciezko wystraszeni Niemcy nawet boja sie zabrac pod klipem jakikolwiek
komentarz...

Gdyby ten klip dotyczył Polski, to pod filmem można by przeczytać
tysiące brutalnych i antysemickich komentarzy...

Data: 2009-10-14 20:35:45
Autor: wsi spokojna, wsi wesola

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hb4vjn$49b$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

   net ganz -
   >Adding comments has been disabled for this video.<

   ar

Data: 2009-10-14 20:47:05
Autor: boukun

Użytkownik "wsi spokojna, wsi wesola" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:60887$4ad61a01$54702a04$4171news.chello.at...

> [...]

boukun

  net ganz -
  >Adding comments has been disabled for this video.<

Ach komm, tatsächlich...
Dodawanie komentarzy do tego filmu wideo zostało wyłączone.

boukun

Data: 2009-10-14 12:00:36
Autor: Tzva Adonai
On 14 Paź, 20:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Dodawanie komentarzy do tego filmu wideo zostało wyłączone.

Nawet gdyby były włączone, to i tak antysemickich wypowiedzi trzeba by
było ze świecą szukać.. Niemcy to nie dzikie kurwy polskie takie jak
ty czy ten głup z oesterreich...

Data: 2009-10-14 21:03:18
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
I kto to mówi...
A kim jest ta spikerka panoramy z pochodzenia? Po co oni taką wodę z mózgów Niemcom robią i jeszcze boją się potem usłyszeć publiczne komentarze...

boukun

Data: 2009-10-14 12:06:08
Autor: Tzva Adonai
On 14 Paź, 21:03, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A kim jest ta spikerka panoramy z pochodzenia?

A co cię to debilu obchodzi?.. Czy ktoś czyni ci wyrzuty z powodu
twojej żydoplebejskiej mordy?...

Data: 2009-10-14 21:08:48
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:c94dd72d-0fc7-4e91-b96e-ff2e16827745q40g2000prh.googlegroups.com...
On 14 Paź, 21:03, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A kim jest ta spikerka panoramy z pochodzenia?

A co cię to debilu obchodzi?.. Czy ktoś czyni ci wyrzuty z powodu
twojej żydoplebejskiej mordy?...
-- --
A po co tu debilu wstawiasz tematy żydowsko-niemieckie na polską grupę. Kto zaczął ten temat? Kogo to obchodzi? Jedź do Niemiec w pizdu, może będzie ci tamk lepiej...

boukun

Data: 2009-10-14 12:10:56
Autor: Tzva Adonai
Mlodzi Izraelczycy masowo ubiegaja sie o niemieckie paszporty...
On 14 Paź, 21:08, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

A po co tu debilu wstawiasz tematy ydowsko-niemieckie na polsk grup .

Ja wstawiam?.. Przecież to ty z pierdolenia o Żydach uczyniłeś swój
sposób na życie...

Data: 2009-10-14 21:12:26
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:527b5654-5358-42cb-a908-90f91701f53dl35g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- --
No nie no, jeszcze mi wmówi, że ja rozpocząłem ten wątek o Żydach pełzających do Niemiec...

boukun

Data: 2009-10-14 12:17:42
Autor: Tzva Adonai
On 14 Paź, 21:12, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

No nie no, jeszcze mi wmówi, że ja rozpocząłem ten wątek o Żydach pełzających do
Niemiec...

Ty rozpocząłeś tyle wątków o Niemcach i Żydach, że pierwsi napuścili
na ciebie Kriminalpolizei, a przez drugich dostałeś wyrok w
zawiasach...

Data: 2009-10-15 01:08:19
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:068b7a69-92ec-4c70-a6bf-d782df6a41b9s6g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Idioto, śląska świnia Realo najpierw złożył doniesienie o "Verunglimpfung des Staates und seiner Symbole", w związku z moją stroną internetową o naziźmie niemieckim, która była Niemcom solą w oku, ale prokurator z  Aschaffenburga do mnie zadzowonił i zapytał się, czy będę składał w tej sprawie wyjaśnienia. Ja powiedziałem, że nie, a oni za jakiś czas umorzyli to postepowanie, bo nie chcieli, wyjaśniać moich zarzutów przed sądem. Nie mogli mnie zmusić do usunięcia tej strony w ten sposób, tym bardziej, że niemiecki trybunał konstytucyjny wydał wyrok, że państwa nie można zniesławić, to mnie udupili w prymitywny i bezprawny sposób z innej strony, i do tego wypędzili z Niemiec, żebym się nie mógł dalej bronić...

boukun

Młodzi Izraelczycy masowo ubiegają się o niemieck ie paszporty...