Młodzi Polacy masowo wracają do kraju!

Data: 2016-03-05 11:00:15
Autor: Budzik
Młodzi Polacy masowo wracają do kraju!
Użytkownik Mark VVoydak mark.woydak@forest.gmx.it ...

Chciałem kupić bilety lotnicze do PL na koniec marca. Niestety w tym
terminie brak miejsc! Czyżby totalny powrót młodych Polaków do Polski czy
załapanie się na 500+?

Nie chcę cię martwić ale raczej zauwazam kolejnych chetnych na wyjazd. Niestety z moich znajomych w lutym marcu wyjechało juz kilka osób. Trudno wyciągac jakies ogólne wnioski z tak małej próbki ale po kilku latach uspokojenia akurat tak sie złozyło - moze przypadek.

Data: 2016-03-05 12:07:16
Autor: Pajdak
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA5C277CD8EDFbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

VVoydak zrobił was w ciula! Podpuscił, a wy dajecie się łapać. ;-)))

--
Lepudruk

Data: 2016-03-05 14:36:39
Autor: Mark VVoydak
Dnia Sat, 5 Mar 2016 12:07:16 +0100, Pajdak napisał(a):

[...]

Czego możesz oczekiwać od genetycznych durni? ;-) Uwaga nie dotyczy
"budzika".

--
Mark VVoydak

Data: 2016-03-05 14:46:39
Autor: Mark VVoydak
Dnia Sat, 5 Mar 2016 11:00:15 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

[...]

Sądzisz, że nie wiem kiedy jest w Polsce Wielkanoc? ;-)))

Ci którzy mają poukładane w głowkach, nauczyli się języka szybko asymilują
się z tutejszym środowiskiem. Miejscowi powiedzieli mi, że wolą pracowitych
Polaków niż emigrantów z Afryki wyciągającym rękę po zasiłki. Oni już nie
proszą, oni zaczynają żądać. Tak to tu wygląda. DO PL raczej nikt nie wraca
chyba, że przyjechał tu na miesiąc-dwa, zarobi trochę euro, podreperuje
finanse i cos tam w PL rzeźbi. Wiekszość urządza tu sobie życie. Myśmy
kupili tu dom, sprawadziliśmy moich rodziców. Mamy dobrze płatną pracę. Za
Polską tęsknimy bo tutaj jesteśmy u siebie ale jakos tak nie u siebie. Może
z czasem wrośniemy w to środowisko. Dzis już nie jest tak obce jak kilka
lat temu no i Polacy są traktowani zupełnie inaczej. --
Mark VVoydak

Młodzi Polacy masowo wracają do kraju!