Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Młodzi bezrobotni myślą o samobójstwie a m iala byc druga Irlandio-Japonia z zieloną wyspą na Bałtyku?Polakow Oszukuja (PO) wyprala doszcz etnie te malutkie mużdżki tym kakrociom co j eszcze ich popieraj

Data: 2010-01-04 02:54:50
Autor: muto2100
Data: 2010-01-04 05:38:21
Autor: Grzegorz Kruk
Młodzi bezrobotni myślą o samobójstwie a mia la byc druga Irlandio-Japonia z zieloną wyspą na Bałtyku? Polakow Oszukuja (PO) wyprala doszczetnie te malutkie mużd żki tym kakrociom co jeszcze ich popieraj
On 4 Sty, 11:54, muto2100 <maniek...@gazeta.pl> wrote:
http://www.sfora.pl/Mlodzi-bezrobotni-mysla-o-samobojstwie-a15622

To takie smutne i przygnębiające, ale chyba rząd się tym zbytnio nie
przejmuje, ani poprzednie rządy PiS-Samoobrona-LPR i SLD, które do
tego stanu doprowadziły wielu młodych ludzi w Polsce swoimi
wcześniejszymi decyzjami, mającymi na celu hamowanie i opóźnianie
rozwoju gospodarczego Polski choćby poruszana tu wielokrotnie kwestia
wprowadzenia wspólnej waluty Euro w Polsce. Każdy z tych czynników
zjednoczenia, także wspólna waluta są bardzo ważne dla kreowania
nowych miejsc pracy, w szczególności przez zachodnich inwestorów.

Zarówno ten jak i poprzednie rządy od dawna zajmowały się rzeczami
mniej ważnymi jako sprawami dla nich priorytetowymi. Na efekty nie
trzeba było długo czekać.

Przy okazji wszystkim, którzy mnie w tej grupie nie obrażają, nie
pomawiają i nie podszywają się pode mnie, tym którzy potrafią
prowadzić rozsądny dialog, życzę szczęścia w Nowym Roku 2010, a tym
młodym bezrobotnym znalezienia pracy za godne uczciwego człowieka
wynagrodzenie w Polsce lub poza granicami kraju.

dr Grzegorz P. Kruk
http://www.myspace.com/grzegorzkruk

Data: 2010-01-04 14:45:36
Autor: =heÂŽsk=
Młodzi bezrobotni myślą o samobójstwie a miala byc druga Irlandio-Japonia z zieloną wyspą na Bałty ku?Polakow Oszukuja (PO) wyprala doszczetnie te malutkie mużdżki tym kakrociom co jeszcze ich popieraj
On Mon, 4 Jan 2010 05:38:21 -0800 (PST), Grzegorz Kruk
<gpk1963@gmail.com> wrote:

 [...]

dr Grzegorz P. Kruk
http://www.myspace.com/grzegorzkruk

 gosciu, jezeli jestes pdh to postaraj sie pisac tworczo,
 a nie jeczec i narzekac na wszystko wokol.
 Popracuj tez nad ortografia bo "mozdzek" ci chyba szwankuje  albo jestes miernym podszywancem po zawodowce...

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-04 06:16:48
Autor: Grzegorz Kruk
On 4 Sty, 14:45, =heÂŽsk= <full bigbred...@interia.pl> wrote:
 gosciu, jezeli jestes pdh to postaraj sie pisac tworczo,
 a nie jeczec i narzekac na wszystko wokol.
 Popracuj tez nad ortografia bo "mozdzek" ci chyba szwankuje
 albo jestes miernym podszywancem po zawodowce...

No i taka oto jest dyskusja z tymi, którzy mają podobno zajmować się
polityką w tym kraju oraz dbać o rozwój gospodarczy. Niech zgadnę,
czyż to nie twórcze ugrupowanie LPR?
A powiedz może teraz wszystkim o ile więcej twórczych prac wykonałeś
niż ja i dlaczego czujesz się lepszy ubliżając publicznie?
I gdzie ja narzekam "na wszystko"? W którym miejscu?

dr Grzegorz P. Kruk

Data: 2010-01-04 15:34:09
Autor: =heÂŽsk=
Młodzi bezrobotni myślą o samobójstwie a miala byc druga Irlandio-Japonia z zieloną wyspą na Bałty ku?Polakow Oszukuja (PO) wyprala doszczetnie te malutkie mużdżki tym kakrociom co jeszcze ich popieraj
On Mon, 4 Jan 2010 06:16:48 -0800 (PST), Grzegorz Kruk
<gpk1963@gmail.com> wrote:

> [...]

No i taka oto jest dyskusja z tymi, którzy mają podobno zajmować się
polityką w tym kraju oraz dbać o rozwój gospodarczy.

 jak mozna dyskutowac z kims kto ma problemy z ortografia?

Niech zgadnę,czyż to nie twórcze ugrupowanie LPR?

 kombinuj dalej...

A powiedz może teraz wszystkim o ile więcej twórczych prac wykonałeś
niż ja

twoj dorobek naukowy jest nieprzydatny na psp.
ocenilem tylko to co napisales o bezrobotnych ktorym PO "wyprala muzdzki". tylko to.

i dlaczego czujesz się lepszy ubliżając publicznie?

nie ublizam, zwracam ci uwage, ze majac wyzsze wyksztalcenie
powinienes dbac o podstawy ortografii. jezeli popelniasz
zenujace bledy ortograficzne twoj dyplom jest watpliwy.
bedac promotorem pracy z bledami ort nawet bym nie przyjal.

I gdzie ja narzekam "na wszystko"? W którym miejscu?

 patrz temat...

dr Grzegorz P. Kruk

 i co z tego? Nie jestesmy na uczelni. --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-04 20:45:58
Autor: Piotr
Młodzi bezrobotni myślą o samobójstwie a miala byc druga Irlandio-Japonia z zieloną wyspą na Bałtyku?
Dnia Mon, 4 Jan 2010 19:57:47 +0100, John Green napisał(a):

Stań kurwa chuju przy ścianie i tak z całej siły pierdalnij czołem w cegły.
Jeżeli głową muru nie przebijesz znaczy polska ortografia ma gówno wspólnego z irlandzkim dyplomem z uczelni na 43 miejscu w rankingach światowych,

A jaki ma związek przebijanie głową muru z prawdziwością (bądź nie) tego
twierdzenia?
Piotr
A jeżeli przebije, to co wtedy, Jogi? :-)
--
z chuci to potrafi bezrobotnemu nieźle odp...:
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2010-01-04 20:53:29
Autor: Piotr
Młodzi bezrobotni myślą o samobójstwie a miala byc druga Irlandio-Japonia z zieloną wyspą na Bałtyku?
Dnia Mon, 4 Jan 2010 20:48:45 +0100, John Green napisał(a):

Z chujami nie gadam ani z chujowymi klonami : cytryna, raff
Pogadaj z innym chujem, który też ma sieć osiedlową w Tychach.
Tfu!

Eee tam, nie gadasz... A twoje klony Jogi, to suczy penis?
Piotr

Data: 2010-01-04 21:54:26
Autor: mkarwan

http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/msg/aab691beb50898b0?hl=pl

Data: 2010-01-04 14:47:36
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Grzegorz Kruk" <gpk1963@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Tobie rowniez wszystkiego najlepszego, Grzesiek.

CJG

Data: 2010-01-04 17:39:11
Autor: marek czaplicki
Grzegorz Kruk pisze:
http://www.sfora.pl/Mlodzi-bezrobotni-mysla-o-samobojstwie-a15622

To takie smutne i przygnębiające, ale chyba rząd się tym zbytnio nie
przejmuje, dr Grzegorz P. Kruk
http://www.myspace.com/grzegorzkruk
myślami samobójczymi pojawiającymi się u ludzi nie powinien zajmować się rząd, ale lekarze psychologowie. według mnie najczęstszą przyczyną myśli samobójczych jest długotrwała depresja, a więc choroba psychiczna. jeśli do tego dochodzą takie rzeczy jak niespłacone kredyty nabrane w czasach prosperity, problemy finansowe w małżeństwie, uczucie odtrącenia przez społeczeństwo poprzez pozostawanie w statusie bezrobotnego to mamy gotową tragedię.
według mnie dużo uwagi powinniśmy jako społeczeństwo poświęcać w obecnym czasie młodzieży. ona nie jest przygotowana w żaden sposób na czas kryzysu, starsze pokolenia są odporne ponieważ długą część swojego życia spędziły w PRL-u, a więc w permanentnym kryzysie.

Data: 2010-01-04 06:39:47
Autor: J-23
[...]

trzeba sie szybko zestarzec
i nie plodzic za duzo dzieciarow
bo na cholere tyle nieszczesliwych istnien

Data: 2010-01-04 15:33:25
Autor: matusm
Mlodzi bezrobotni mysla o samobójstwie a miala byc druga Irlandio-Japonia z zielona wyspa na Baltyku?Polakow Oszukuja (PO) wyprala doszczetnie te malutkie muzdzki tym kakrociom co jeszcze ich popieraj

Uzytkownik "muto2100" <maniekxxx@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:8385f9d4-cfc6-417e-8d99-99b6bcaff605e27g2000yqd.googlegroups.com...
http://www.sfora.pl/Mlodzi-bezrobotni-mysla-o-samobojstwie-a15622
--
"Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rózne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac