"M?odzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...

Data: 2014-02-17 10:55:49
Autor: anacron
"M?odzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
W dniu 16.02.2014 13:45, Bugatti pisze:
Zgadzam się z konkluzją prowadzącej (Sophi), która stwierdza, że pomysł
rządowe polegające na obniżaniu prędkości i wprowadzaniu restrykcji na
młodych kierowców są błędne. Autorka stwierdza że lepszym rozwiązaniem
jest edukacja i szkolenia młodych.

Powtarzał będę jak mantrę. Obowiązkowe badania psychotechniczne przed
możliwością zdawania na prawo jazdy. Połowa posiadaczy PJ nigdy by
takich badań nie przeszła, więc dlaczego mogą prowadzić auto?

--
anacron

Data: 2014-02-17 11:19:22
Autor: RoMan Mandziejewicz
"M?odzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...
Hello anacron,

Monday, February 17, 2014, 10:55:49 AM, you wrote:

[...]

Pamiętając pewien film, jestem przekonany, że byłbyś w tej poowie,
która badań by nie przeszła.

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-02-17 13:25:50
Autor: anacron
[...]

3 razy przeszedłem, ostatni raz w marcu 2011 roku w Ośrodku Medycyny
Pracy we Włocławku. Dla przykładu mój czas reakcji jest o cały rząd
lepszy przeciętnego człowieka :) Tak więc tak jestem pewien.

--
anacron

Data: 2014-02-17 13:18:30
Autor: Gotfryd Smolik news
On Mon, 17 Feb 2014, anacron wrote:

Powtarzał będę jak mantrę. Obowiązkowe badania psychotechniczne przed
możliwością zdawania na prawo jazdy. Połowa posiadaczy PJ nigdy by
takich badań nie przeszła, więc dlaczego mogą prowadzić auto?

  Tak z ciekawosci - przewidujesz opcję wypowiedzenia Konwencji Wiedeńskiej?
  Bo tak gwoli "w ruchu międzynarodowym", to zdaje się w kwestii sprawności
łamania przepisów metodą "z drogi śledzie bo mistrz jedzie", w stopniu
nienikłym ;) bohaterami filmików "tirmanowych" są AFAIR kierowcy pojazdów
z litewską rejestracją. I nie tylko, takich zagranicznych jest więcej.
  I ciekaw jestem, co im zrobisz za pomocą "badania psycho".
  Oprócz metody wypowiedzenia Konwencji oczywiście.

  Mi się zdaje, że jednak jedynie "sankcje po" mogą być skuteczne.

pzdr, Gotfryd

"M?odzi kierowcy: licencja na zabijanie" to program ...