Młodzi muszą już dzisiaj wyjść na ulicę

Data: 2012-04-25 13:05:22
Autor: boukun
Młodzi muszą już dzisiaj wyjść na ulicę
Młodzi ludzie muszą już dzisiaj wyjść na ulicę i walczyć o swoją przyszłą emeryturę, w godziwym wieku... Jak będzie każdy czekał aż skończy 67 lat, to może się nie doczekać, a gdyby nawet, to wówczas jego protest społeczny może skończyć się zawałem... I na to liczy władza, że naród da po sobie spłynąć, każdy człowiek z osobna z myślą, że to go jeszcze nie dotyczy, że to jest odległa sprawa...

W wieku 65 lat, będzie już dla każdego za późno, się o cokolwiek procesować, walczy się o swoją godność, póki się jest młodym i ma się do takiej walki energię...

boukun

Data: 2012-04-25 11:12:28
Autor: MH
Młodzi muszą już dzisiaj wyjść na ulicę
Młodzi ludzie muszą już dzisiaj wyjść na ulicę i walczyć o swoją przyszłą emeryturę, w godziwym wieku...
===========

Dawidek już wyszedł?

MH

Data: 2012-04-25 13:15:27
Autor: boukun

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jn8m6s$gnp$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dawidek nie podjął jeszcze pracy i nie będzie pracował w Polsce...

boukun

Data: 2012-04-25 11:21:23
Autor: MH
Młodzi muszą już dzisiaj wyjść na ulicę

> ===========
>
> Dawidek już wyszedł?
>
> MH

Dawidek nie podjął jeszcze pracy i nie będzie pracował w Polsce...

==============

No to wyluzuj.. Wyraźnie Dawidek ma to w dupie, a Ty idź za jego przykładem.

MH

Data: 2012-04-25 13:22:30
Autor: boukun

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jn8mnj$i6s$1inews.gazeta.pl...

> [...]

==============

No to wyluzuj.. Wyraźnie Dawidek ma to w dupie, a Ty idź za jego przykładem.

Tylko, że ja potem mogę prosić go o łaskę... I jak tu wyluzować...

boukun

Data: 2012-04-25 11:43:31
Autor: MH
> [...]
>
> MH

Tylko, że ja potem mogę prosić go o łaskę... I jak tu wyluzować...

================

No to trochę konsekwencji!! Najpierw zachęcasz młodego do wyjścia na ulicę,
potem stwierdzasz że on ma to w dupie, potem marudzisz o łasce.. No to kto ma
wyjść na tą ulice? Ulicznice??

MH

Data: 2012-04-25 14:59:15
Autor: boukun

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jn8o13$lj4$1inews.gazeta.pl...

> [...]

potem stwierdzasz że on ma to w dupie, potem marudzisz o łasce.. No to kto ma

Nie młodego, nie młodego, Dawid ma dopiero 12 lat, zachęcam ludzi już pracujących, którzy podjeli pracę z myślą, że obowiązuje ich umowa społeczna dotycząca pracy do 65 roku życia, dla mężczyzn...

boukun

Data: 2012-04-25 14:21:21
Autor: jendyk
boukun wrote:
[...]

Mlodzi zamiast wychodzic na ulice to niech sie lepiej wezma za jakas robote zeby na stare lata nie musieli czekac na jalmuzne z panstwowej kasy. Niech tez w koncu zrozumia ze dochodem trzeba gospodarzyc.

Data: 2012-04-25 13:28:06
Autor: boukun

Użytkownik "jendyk" <jendyk@onet.pl> napisał w wiadomości news:b7Rlr.21957$mL3.1930newsfe23.iad...
boukun wrote:
[...]

Byłem wczoraj w galerii świdnickiej, jak widziałem te młode dziewczynki i chłopaków, doginających za ladą jakiś burgerów, to tak mi sie ich żal zrobiło.. Pomyślałem, czy oni juz liczą sobie, ile jeszcze muszą lat doginać za te niewolnicze zarobki do jałmużnianej emerytury? To ja już miałem lepsze marzenia, dźwigając żołądki świńskie czy płukając jelita w wieku 15 lat na jeliciarni w rzeźni... Ale w życiu bym wówczas nie pomyślał, że moją rzeźnię po 1989 roku zaorają i otworzą w te miejsce blaszane łagry pracy...

Gdzie te czasy, gdzie człowiek szedł do zakładu pracy jako uczeń, a wychodził jako zdrowy i zasobny emeryt...

boukun

Data: 2012-04-25 15:28:36
Autor: jendyk
boukun wrote:

Byłem wczoraj w galerii świdnickiej, jak widziałem te młode dziewczynki
i chłopaków, doginających za ladą jakiś burgerów, to tak mi sie ich żal
zrobiło..

Pieprzenie demagoga. Skad wiesz ze oni nie pracuja tak ajk ja np. zeby sobie kupic cos extra?
Moze to jest ich praca na resze zycia? Wszystko zalezy od nich. Raczej nikomu nic z nieba nie spada. Trzeba troche popracowac zeby wyprzedzic tlum bez ambicji i perspektyw.

Pomyślałem, czy oni juz liczą sobie, ile jeszcze muszą lat
doginać za te niewolnicze zarobki do jałmużnianej emerytury?

Niech cos dadza z siebie dla siebie. Przyjac sie do hamburgerowni i jojczyc,narzekac i zwalac wine za biede na caly swiat to kazdy glupek potrafi.

[...]

Zasobny emeryt w czasach PRLu? Mozg zatruty alkoholem czegos takiego by nie wymyslil. To musi byc cos wiecej. Powiedz mi , wachasz, palisz czy wstrzykujesz?
Na szczescie te czasy "zasobnych" (hehehe co za przyglup cos takiego wymyslil) PRLowskich emerytow juz nigdy nie wroca. To byly czasy dobre dla ludzi wolow.  Patrzec jak wol na malowane wrota. Jak wol stac na pastwisku, bezmyslnie przezowac pokarm i czekac na lepsze jutro.

boukun

Data: 2012-04-25 15:01:51
Autor: boukun

Użytkownik "jendyk" <jendyk@onet.pl> napisał w wiadomości news:d6Slr.11838$zA4.1701newsfe19.iad...
boukun wrote:

[...]

Spadnij z obłoków, w Polsce innej pracy już nie ma!

[...]

Wina leży po stronie oprawców reżimowych... którzy doprowadzają celowo Polskę do likwidacji...

boukun

Data: 2012-04-25 15:11:56
Autor: jendyk
boukun wrote:
[...]

1/ Jak uwazasz sie za mlodego to pokaz ze to co wypisujesz to jest to co naprawde myslisz i badz pierwszy i nie zapomnij ze w czolowce pochodu/demonstracji w jednym szeregu powinna maszerowac tak najblizsza jak i dalsza rodzina!

2/ Jak uwazasz sie za juz nie mlodego,to daj przyklad mlodym i pokaz jak to drzewiej bywalo, jak to mlody bohun "na barykady" pod sztandarem wolnosci rownosci i sprawiedliwosci sie "wspinal".

3/ Uwazasz sie za mlodego lub starego, nie ma znaczenia.
Pouczajac tutaj innych, niewatpliwie nie zaniedbales sprawy w domu.

Widzielismy jak konsumujesz pierogi czy inna galaretke. Wiemy, ze potrafisz robic wideo i ze masz sprzet wideo. Badz mily zrob i pokaz nam krotkie wideo jak twoje potomstwo wyszlo cytuje z twojego postu "na ulice walczac o swoja przyszla emeryture w godziwym wieku" koniec cytatu.
Niewatpliwie popierasz swoje dzieci wiec moze niech sasiad/znajomy filmuje, a ty pokaz sie w jednym szeregu z demonstrujacym swoim potomstwem.
Uwazaj tylko, bo prasa moze sie przyczepic o papiery.

Chcemy wiedziec czy jestes jak prawdziwy obronca i przywodca mas. Tak jak potezny i grozny doberman, ktory jak szczeknie, to otoczenie wie, ze on ma na mysli prawdziwy i powazny "interes".
Przyjemnie bylo by miec pewnosc ze nie jestes jak ratlerek. Ratlerek ktory japie jak oszalaly, leje i sra po nogach ze strachu jak nieprzytomny na sama mysl, ze np listonosz podejdzie do drzwi.

5/ Bohunie! Pokaz co jestes warty. Pokaz ze myslisz to co piszesz! Jak nie potrafisz to podwin ogonek pod siebie i ze skowytem jak ratlerek spier-- aj stad gdzie pieprz rosnieze ze swoimi glupawymi radami. Jak ddla mnie jak dotychczas to leciesz jak Piekarski na mekach,po prostu jestes tak nudny i tak glupio piszesz,ze az sie rzygac chce.

Data: 2012-04-25 15:06:12
Autor: boukun

Użytkownik "jendyk" <jendyk@onet.pl> napisał w wiadomości news:CSRlr.12889$M37.1953newsfe01.iad...
boukun wrote:
[...]

Zorganizować się powinni ludzie pracujący, bo jest im łatwiej, do jakiś związków zawodowych chyba jeszcze należą... Na taką organizację trzeba mieć fundusze. Ja to się mogę co najwyżej, do nich przyłączyć..., a nawet wtedy, jak mnie o to poproszą, ich poprowadzić do zwycięstwa... Teraz mogę tylko dawać wskazówki, jak mają postępować, by mogli w przyszłości godnie żyć...

boukun

Data: 2012-04-25 17:18:22
Autor: Pankracy
Młodzi muszą już dzisiaj wyjść na ulicę
Młodzi ludzie muszą już dzisiaj wyjść na ulicę i walczyć o swoją przyszłą emeryturę, w godziwym wieku...

Dlaczego młodzi cwaniaczku? Mamy za was starych pierdzieli nadstawiać za was
dupę? Wal się moherowy dziadu! Sam sobie wychodź i walcz o emeryturę. Czas
masz mało!

Data: 2012-04-25 19:24:14
Autor: boukun

Użytkownik " Pankracy" <bitstreem.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jn9bku$evr$1inews.gazeta.pl...

[...]

Ta bandycka ustawa bije przede wszystkim w dzisiejszych młodych, obejmie w całości, ze wszystkimi restrykcjami dzisiejsze kobiety do 38 roku życia... Mogą młodzi Polacy przebierać palcami, a jak pisałem wyżej, będąc starcami, energii życiowej im już nie starczy, na walke o godną starość.. Jak się za młodu nie sprzeciwiało reżimowi władzy, planującemu ich na starość dobić i wyzyskać, to niech nie narzekają później na pieskie życie na starość...

boukun

Data: 2012-04-26 09:15:28
Autor: Anatol

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jn8lqg$aj2$1node2.news.atman.pl...

[...]

Dotyczy bo emerytury i renty są finansowane z dużej części dochodu zabieranych młodym. Im dlużej wypłacane i większe emerytury tym więcej tego dochodu trzeba im zabrać. Protest przeciwko wydłużeniu wieku emerytalnego będzie jednocześnie żądaniem o podniesienie podatków (może to być PIT, VAT czy podatej inflacyjny wskutek finansowania świadczeń z dodruku pustego pieniądza) czyli inaczej mówiąc więcej PKB przeznaczonego na konsumcję emerytów oznacza mniej PKB na konsumpcję młodych.

Anatol

Data: 2012-04-26 12:46:55
Autor: boukun

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:jnasmj$p0j$1node2.news.atman.pl...

[...]

Niech podnoszą podatki, jak sobie tylko chcą, ale wara od gnębienia starych ludzi i wysyłania ich na żebry po śmietnikach... J. Kaczyński wskazał słusznie, jest tyle innych możliwiści i źródeł oszczędności, że nie trzeba się wyżywać na starcach...
W tej całej reformie chodzi tylko o to, żeby przedwcześnie ludzi starych dobić, zgnoić i poniżyć, o nic innego nie chodzi... No bo kto i jak da ludziom starym po 60 roku życia pracę? A przecież, trzeba będzie ludziom zapewnić godny byt...

boukun

Data: 2012-04-26 16:54:46
Autor: Anatol

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jnb94a$et5$1node2.news.atman.pl...

[...]

Czyli pozostaje podnosić podatki młodym, ale dlaczego niby mają oni urządzać protesty na rzecz podniesienia takich podatków ? Jeżeli już to  tendencje wśród młodych są odwrotne tzn. do niepłacenia jakichkolwiek pieniędzy na obecne świadczenia starych nawet za cenę swojego żebrania po śmietnikach w przyszłości  :

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e826a940d589e867

Anatol

Data: 2012-04-26 22:22:24
Autor: boukun

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomości news:jnbnjp$unf$1node2.news.atman.pl...

[...]

To jest tylko pokrętna propaganda. Ja słyszałem, że niejaki minister bez pesel Rostowski powiedział, że podwyższenie wieku emerytalnego nie ma nic wspólnego z deficytem budżetowym... Jeszcze raz powtarzam, lepiej dzisiaj walczyć, jak się jest silnym i młodym o swoją emeryturę i godną starość, jak będąc starcem chodzić po śmietnikach i prosić o łaskę lub sądzić się z ZUSem, czyli państwem. To ludzi dobije i oto chodzi bandzie Tuska, dobić Polaków przed emeryturą, wykończyć przedwcześnie, pozostawić bez środków dożycia, wycyckać ich z ostatniego majątku...

Tusk miał okazję zapytać młodych i starych w referendum, sondaże dzisiaj mówią jasno, że 90 kilka procent Polaków nie chce podwyższenia wieku emerytalnego...

boukun

Data: 2012-04-26 16:07:52
Autor: u2
W dniu 2012-04-26 09:15, Anatol pisze:

Dotyczy bo emerytury i renty są finansowane z dużej części dochodu
zabieranych młodym.

I to jest wlasnie chore.

Data: 2012-04-26 16:57:16
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f9956b9$0$1216$65785112news.neostrada.pl...

Dotyczy bo emerytury i renty są finansowane z dużej części dochodu
zabieranych młodym.

I to jest wlasnie chore.

Do wyboru pozostaje tylko zabieranie (lub też nie dawanie) starym ponieważ dziwnym zbiegiem okoliczności społeczeństwo składa się w 100% ze starych i młodych.

Anatol

Data: 2012-04-26 18:15:37
Autor: u2
W dniu 2012-04-26 16:57, Anatol pisze:
I to jest wlasnie chore.

Do wyboru pozostaje tylko zabieranie (lub też nie dawanie) starym
ponieważ dziwnym zbiegiem okoliczności społeczeństwo składa się w 100%
ze starych i młodych.

Pominales osoby w t.zw. wieku produkcyjnym, ktorzy utrzymuja mlodych i
starych.

Data: 2012-04-26 20:40:33
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f9974aa$0$1299$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Osoby w wieku produkcyjnym i nizszym to "młodzi", a w wieku poprodukcyjnym to "starzy".

Anatol

Data: 2012-04-26 23:58:52
Autor: u2
W dniu 2012-04-26 20:40, Anatol pisze:
Pominales osoby w t.zw. wieku produkcyjnym, ktorzy utrzymuja mlodych i
starych.

Osoby w wieku produkcyjnym i nizszym to "młodzi", a w wieku
poprodukcyjnym to "starzy".

Starzy to na emeryturze, mlodzi to w szkole. Nie sciemniaj tola.

Data: 2012-04-27 08:21:41
Autor: Anatol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4f99c51e$0$1304$65785112news.neostrada.pl...
[...]

"Młodzi" to wszyscy obywatele, którzy nie są "starzy". Chodzi o konflikt pokoleń w redystrybucji PKB czyli czy młodzi powinni być bezwzględnie podporządkowani potrzebom "starych", kosztem swoich potrzeb czy też powinna być jakaś granica.

Anatol

Data: 2012-04-27 08:33:54
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-27 08:21, Anatol pisze:

[...]

Ma tu miejsce tzw solidarność pokoleniowa. Nigdy nikt nie wymyślił nic lepszego dla zabezpieczenia ludzi na starość. Jest to odporne na kryzysy finansowe, inflacje i inne tego typu sprawy.

Data: 2012-04-27 11:49:28
Autor: Krzysiek
Młodzi muszą już dzisiaj wyjść na ulicę
Hallo,

Am 27.04.2012 08:21, schrieb Anatol:

[...]

[...]

wlasnie, wlasnie, jest cala masa krzywdzacej niesprawiedliwosci
wolajacej o pomste do nieba. Nawet Konstytucja RP nie jest od
niej wolna, prosze - dziecko urodzone z rodzicow Polakow jest
tez Polakiem, a przeciez moze ma inne potrzeby, moze wolaloby
byc np. Amerykaninem i wtedy, jako osoba juz dorosla bylaby
wlaczona w amerykanski sytem podatkowy i ubezpieczeniowy, a na
starosc dostalaby amerykanska emeryture, a tu klapa...

No, a jak juz wszyscy porozkladamy rece, to Pan ABC wykona reset
i uszczesliwi nas przypomnieniem o prawdziwej drodze. No coz,
magia jeszcze nikomu nie zaszkodzila, ale jakie ma sie przyjemne
sny...

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-27 12:56:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Krzysiek" <krzysiek_@arcor.de> napisał w wiadomości news:4f9a6ba7$0$6555$9b4e6d93newsspool4.arcor-online.net...
[...]

A dlaczego nie Eskimosem albo Pigmejem?

Data: 2012-04-27 14:01:10
Autor: Krzysiek
Młodzi muszą już dzisiaj wyjść na ulicę
Hallo,

Am 27.04.2012 12:56, schrieb Bogdan Idzikowski:

[...]

A dlaczego nie Eskimosem albo Pigmejem?

bo wielu pisze o amerykanskich sprawach - a to tarczy nie daja,
a to wiz nie daja, pokazujac osobiste zaangazowanie dotyczace
ich potrzeb, a o tym pisal Pan Anatol.
Jakby byli Amerykanami to i o wizy nie musieliby sie martwic,
ani o tarcze, bo stacjonujaca w calym swiecie armia zajmowalaby
sie ich ochrona.

A Eskimosow nie lubie, bo wypychaja starych na lodce w morze,
sadze, ze Pan Anatol ich lubi.
O Pigmejach nic nie wiem, ich nie lubie na wszelki wypadek.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-27 18:47:10
Autor: Krzysiek
Młodzi muszą już dzisiaj wyjść na ulicę
Hallo,

Am 27.04.2012 14:03, schrieb Bogdan Idzikowski:

[...]

A siebie lubisz?

no pewnie, nawet pochwalilem na psp pare wlasnych tekstow...
ze takie sympatyczne...
Jak ja tego nie zrobie, to kto??

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-28 12:45:04
Autor: Krzysiek

Am 27.04.2012 19:48, schrieb Bogdan Idzikowski:
A siebie lubisz?

no pewnie, nawet pochwalilem na psp pare wlasnych tekstow...
ze takie sympatyczne...
Jak ja tego nie zrobie, to kto??

Jesteś przygłupem.

i powtarzanie starych zaklec Panu w czyms pomaga??
Bo nie pomoze Panu w ukryciu ubostwa przekazu, ja nie
musze nic pisac, zeby wiedzial Pan co o nim mysle.

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-28 15:17:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Młodzi muszą już dzisiaj wyjść na ulicę
Uderz w stół, nożyce się odezwą.
Jesteś przygłupem!

Data: 2012-04-27 19:59:30
Autor: u2
W dniu 2012-04-27 18:47, Krzysiek pisze:
[...]

Ty jestes inteligentna osoba, w przeciwienstwie do starego razwiedczika
bidzika. Nie rozumiem tylko dlaczego z nim dyskutujesz :)

Data: 2012-04-28 07:45:19
Autor: Ruagaj
Dnia Fri, 27 Apr 2012 19:59:30 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Ty nie jesteś inteligentna osoba i z tobą może dyskutować tylko bidzik.

Data: 2012-04-28 12:48:44
Autor: Krzysiek
Młodzi muszą już dzisiaj wyjść na ulicę
Hallo,

Am 27.04.2012 19:59, schrieb u2:

[...]

Ty jestes inteligentna osoba, w przeciwienstwie do starego razwiedczika
bidzika. Nie rozumiem tylko dlaczego z nim dyskutujesz :)

i na to traci Pan czas??

Tu ma Pan youtuba, niech sie Pan posmieje i nie glowkuje
bez potrzeby...

http://www.youtube.com/watch?v=zxtI1_acHQ0&feature=endscreen&NR=1

MFG
Krzysiek

--
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2012-04-27 17:40:11
Autor: u2
[...]

W tej definicji mlodzi to w wieku produkcyjnym, a starzy na emeryturze.
Wielu jednak musi dorabiac na emeryturze, bo z glodowych emerytur nie da
sie utrzymac siebie i rodziny.

Winny jest temu chory system ubezpieczen spolecznych, ktory jest typowa
piramidka finansowa. A na piramidke finansowa jest nawet odpowiedni
paragraf w kodeksie karnym.

Młodzi muszą już dzisiaj wyjść na ulicę