Młodzi muszą już dzisiaj wyjść na ulicę

Data: 2012-04-25 11:12:28
Autor: MH
Młodzi muszą już dzisiaj wyjść na ulicę
Młodzi ludzie muszą już dzisiaj wyjść na ulicę i walczyć o swoją przyszłą emeryturę, w godziwym wieku...
===========

Dawidek już wyszedł?

MH

Data: 2012-04-25 13:15:27
Autor: boukun

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jn8m6s$gnp$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dawidek nie podjął jeszcze pracy i nie będzie pracował w Polsce...

boukun

Data: 2012-04-25 11:21:23
Autor: MH
Młodzi muszą już dzisiaj wyjść na ulicę

> ===========
>
> Dawidek już wyszedł?
>
> MH

Dawidek nie podjął jeszcze pracy i nie będzie pracował w Polsce...

==============

No to wyluzuj.. Wyraźnie Dawidek ma to w dupie, a Ty idź za jego przykładem.

MH

Data: 2012-04-25 13:22:30
Autor: boukun

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jn8mnj$i6s$1inews.gazeta.pl...

> [...]

==============

No to wyluzuj.. Wyraźnie Dawidek ma to w dupie, a Ty idź za jego przykładem.

Tylko, że ja potem mogę prosić go o łaskę... I jak tu wyluzować...

boukun

Data: 2012-04-25 11:43:31
Autor: MH
> [...]
>
> MH

Tylko, że ja potem mogę prosić go o łaskę... I jak tu wyluzować...

================

No to trochę konsekwencji!! Najpierw zachęcasz młodego do wyjścia na ulicę,
potem stwierdzasz że on ma to w dupie, potem marudzisz o łasce.. No to kto ma
wyjść na tą ulice? Ulicznice??

MH

Data: 2012-04-25 14:59:15
Autor: boukun

Użytkownik " MH" <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jn8o13$lj4$1inews.gazeta.pl...

> [...]

potem stwierdzasz że on ma to w dupie, potem marudzisz o łasce.. No to kto ma

Nie młodego, nie młodego, Dawid ma dopiero 12 lat, zachęcam ludzi już pracujących, którzy podjeli pracę z myślą, że obowiązuje ich umowa społeczna dotycząca pracy do 65 roku życia, dla mężczyzn...

boukun

Młodzi muszą już dzisiaj wyjść na ulicę