"M?odzi wykszta?ceni" wystawiaj? rachunek

Data: 2011-02-28 22:53:10
Autor: MH
"M?odzi wykszta?ceni" wystawiaj? rachunek
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
Jeszcze nie ucichły echa tej sprawy, kiedy okazało się, że billboardy z
fotografią makatki, na której "młoda wykształcona" artystka pani Monika
Drożyńska dała wyraz swojemu zniecierpliwieniu zimą słowami "zimo
 wyp...laj!", sfinansowało Ministerstwo Kultury.

Ciekawe za jakie jeszcze dzieła "młodych, wykształconych" zapłacili
podatnicy za pośrednictwem naszych Umiłowanych Przywódców - bo konkursu na
gołe tyłki, którym widzów TVN udelektował Kuba Wojewódzki, nie tylko
ściągając galoty samemu, ale namawiając do tego również dwóch swoich
rozmówców i pannę Patrycję Kazadi, która najpiękniejszą "panią starą"
wybierała, rząd chyba już nie zamawiał? To w d... j... cwaniaki, ja p...lę!
Ch... im koło d... - żeby przyjemności nie mieli!

Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1947

=============

Chyba po raz pierwszy jesteśmy zgodni na psp. Od siebie jedynie dodam Chopin'a
- komiks rozpowszechniany w BRD , sponsorowany przez nasze MSZ.
Brak słów !!

MH

Data: 2011-03-01 09:05:40
Autor: cytryna
abc <abc@wp.pl> napisał(a):

> [...]

Chyba po raz pierwszy jesteśmy zgodni na psp. Od siebie jedynie dodam
Chopin'a - komiks rozpowszechniany w BRD , sponsorowany przez nasze MSZ.

Dołączę do tych głosów oceniających polskie buractwo prezentowane przez Powiatowego et consortes. Dodam,że hasło artystki,niejakiej Drożyńskiej
brzmi proroczo w kontekście Umiłowanych Przywódców i nadchodzących wyborów.
 --

"M?odzi wykszta?ceni" wystawiaj? rachunek