Młodzi, wykształceni z dużych miast...

Data: 2010-12-12 23:14:57
Autor: Eulalia Browarek
Młodzi, wykształceni z dużych miast...
bez kompleksów, z kartami kredytowymi, prawami jazdy, rodzinami, dziećmi... to nowa Polska Prawdziwa Prawica czyli PJN. Nareszcie normalnieje i jest szansa na powstanie prawdziwie republikańskiej partii na prawej stronie sceny politycznej. To dobrze wróży demokracji w Polsce.

Zennon

Data: 2010-12-12 23:43:54
Autor: konieczko
W dniu 2010-12-12 23:14, Eulalia Browarek pisze:
[...]

Ty juz nie pal tego swienstwa cwelu.

Data: 2010-12-13 21:04:32
Autor:
On Sun, 12 Dec 2010 23:43:54 +0100, konieczko <troll@ops.pl> wrote:

> [...]
> na prawej stronie sceny politycznej. To dobrze wróży demokracji w Polsce.

 ty sie lepiej wez za nauke !

Data: 2010-12-12 23:47:05
Autor: Jaksa
Młodzi, wykształceni z dużych miast...
On Sun, 12 Dec 2010 23:14:57 +0100, Eulalia Browarek <tyskie@browar.pl>  wrote:

bez kompleksĂłw, z kartami kredytowymi, prawami jazdy, rodzinami,  dziećmi... to nowa Polska Prawdziwa Prawica czyli PJN. Nareszcie  normalnieje i jest szansa na powstanie prawdziwie republikaĹ„skiej partii  na prawej stronie sceny politycznej. To dobrze wróży demokracji w Polsce.

Zennon

kurna, zenek, masz karty kredytowe, ja cie krecce,
ty to jestes gosc i normalnie zadajesz tu szyku..

wiadomo, elita

chla chla chla :))

Jaksa

Data: 2010-12-13 03:47:13
Autor: mi
On 12.12.2010 23:47, Jaksa wrote:
kurna, zenek, masz karty kredytowe, ja cie krecce,

Te karty to chyba do spłaty. Jak to u młodych, zadłużonych z wielkich miast. ;)

mi

Data: 2010-12-13 21:55:27
Autor: White Power
mi <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał(a):
On 12.12.2010 23:47, Jaksa wrote:
> kurna, zenek, masz karty kredytowe, ja cie krecce,

Te karty to chyba do spłaty. Jak to u młodych, zadłużonych z wielkich miast. ;)

mi

Podwyżka goni podwyżkę to i za co spłacać nie będzie.

Data: 2010-12-15 01:50:23
Autor: Jaksa
On Mon, 13 Dec 2010 03:47:13 +0100, mi <mariano.italianoUSUN@op.pl> wrote:

On 12.12.2010 23:47, Jaksa wrote:
kurna, zenek, masz karty kredytowe, ja cie krecce,

Te karty to chyba do spĹ‚aty. Jak to u mĹ‚odych, zadĹ‚uĹĽonych z wielkich  miast. ;)

U zenka te karty sluza raczej do pokazywania, w koncu w Burger Kingu
czy w MacDonaldzie kartami chyba sie nie placi.

Kiedys, te 20 pare lat temu, zenkopodobni chetnie demonstrowali
zza szyb swoich samochodow atrapy telefonow komorkowych.

I faktycznie, byly takie w sprzedazy. Jak jest zapotrzebowanie,
znajdzie sie i dostawca.

Jaksa

Młodzi, wykształceni z dużych miast...