Młodzi z PiS bronią pomnika Katyńskiego

Data: 2013-05-06 09:06:08
Autor: Stachu Chebel
Młodzi z PiS bronią pomnika Katyńskiego
http://www.pis.org.pl/article.php?id=19578

Cytat:

"Andrzej Renes, twórca pomnika, nie został powiadomiony o planach
przeniesienia go.

Pomnik Katyński został ufundowany w 1998 r. przez Polonię amerykańską,
m.in. płk. Ryszarda Kuklińskiego."

Co oni jarają?!

Data: 2013-05-06 18:18:21
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:1cc3ff29-73f8-4ade-b376-165c6d09e4a3a16g2000vbx.googlegroups.com...
[...]

=====================

Kto?

Data: 2013-05-06 09:51:08
Autor: Stachu Chebel
Młodzi z PiS bronią pomnika Katyńskiego
On 6 Maj, 18:18, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Stachu Chebel" <stche...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:1cc3ff29-73f8-4ade-b376-165c6d09e4a3@a16g2000vbx.googlegroups.com...http://www.pis.org.pl/article.php?id=19578

Cytat:

"Andrzej Renes, tw rca pomnika, nie zosta powiadomiony o planach
przeniesienia go.

Pomnik Katy ski zosta ufundowany w 1998 r. przez Poloni ameryka sk ,
m.in. p k. Ryszarda Kukli skiego."

Co oni jaraj ?!

====================>
Kto?

Ty też?

Data: 2013-05-06 18:54:10
Autor: u2
Młodzi z PiS bronią pomnika Katyńskiego
W dniu 2013-05-06 18:51, Stachu Chebel pisze:
Kto?
Ty też?

No, zydzi zawsze sa za jankesami, o ile jankesi sa za nimi. Dziwny z ciebie zydek heblik...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/

Data: 2013-05-06 10:21:21
Autor: Stachu Chebel
On 6 Maj, 18:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Ty te ?

No, zydzi zawsze sa za jankesami, o ile jankesi sa za nimi. Dziwny z
ciebie zydek heblik...-;)

Bodzio Idzikowski przynajmniej jest inteligentny.. Ty zaś ...
ehhh ...  nawet e-mote ikony (czy jak się to tam zowie) wstukać
poprawnie nie potrafisz. W dyskusje merytoryczne nie ma sensu się
wdawać. Spróbuj w cyrku...

Data: 2013-05-06 19:30:50
Autor: the_foe
W dniu 2013-05-06 19:21, Stachu Chebel pisze:
On 6 Maj, 18:54, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

bo to emotka antysemicka: nochal, knujace spojrzenie i jarmułka ;)

--
@foe_pl

Data: 2013-05-06 11:21:09
Autor: Stachu Chebel
On 6 Maj, 19:28, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Stachu Chebel" <stche...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:eabbb4e1-0cb5-4407-82b5-79e38e7c9df4g7g2000vbv.googlegroups.com...
> [...]

> przeniesienia go.

> Pomnik Katy ski zosta ufundowany w 1998 r. przez Poloni ameryka sk ,

Ty te ?

====================>
Kto?

==========
Spytej sie U2 !!  On wszystko wie..  Domyślam się, że odpowie (o
ile??), żeś jest wrażą razwietką. Nie przejmuj się. Ja się z tym
pogodziłem.

Data: 2013-05-06 20:36:46
Autor: u2
Młodzi z PiS bronią pomnika Katyńskiego
Kto?

===========

Spytej sie U2 !!  On wszystko wie..  Domyślam się, że odpowie (o
ile??), żeś jest wrażą razwietką. Nie przejmuj się. Ja się z tym
pogodziłem.

Nie znasz znakomitego skeczu Fronczewskiego z Pszoniakiem ? Biedaku zydowski hebliku ...-;)

Data: 2013-05-06 12:03:01
Autor: Stachu Chebel
On 6 Maj, 20:36, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2013-05-06 20:21, Stachu Chebel pisze:

>>> Kto?

> ==========>
> Spytej sie U2 !!  On wszystko wie..  Domy lam si , e odpowie (o
> ile??), e jest wra razwietk . Nie przejmuj si . Ja si z tym
> pogodzi em.

Nie znasz znakomitego skeczu Fronczewskiego z Pszoniakiem ? Biedaku
zydowski hebliku ...-;)

Nie znam. Pa Goju !!!

Data: 2013-05-06 21:33:34
Autor: u2
W dniu 2013-05-06 21:03, Stachu Chebel pisze:
Nie znasz znakomitego skeczu Fronczewskiego z Pszoniakiem ? Biedaku
zydowski hebliku ...-;)

Nie znam. Pa Goju !!!

LOL... idiota heblik...-;)