Młodzi zagłosowali na Andrzeja Dudę

Data: 2015-05-26 01:12:46
Autor: boukun
Młodzi zagłosowali na Andrzeja Dudę
Wczorajsze wybory pokazały dobitnie, kto wła¶nie dochodzi do głosu. Młodzi - na których straszenie PiS-em nie działa i dla których wolno¶ć po 1989 roku jest jak powietrze, jest czym¶ oczywistym, bo innej Polski nie znaj±.

Czuj± się niesłyszani, nie widz± we władzach takich, jak oni, polityków dawnej generacji chętnie ode¶l± na polityczn± emeryturę. Dlatego do urn prowadziło ich hasło ZMIANA.

http://fakty.interia.pl/raporty/raport-wybory-prezydenckie-2015/aktualnosci/news-wyniki-wyborow-mlodzi-zaglosowali-na-andrzeja-dude,nId,1824619

Młodzi zagłosowali na Andrzeja Dudę, bo potrzebuj± wolno¶ci, od okr±głostołowego bydła..., zniewalaj±cego i upokarzaj±cego Polaków...

boukun

~kp - Wczoraj (22:16)

mam 54 lata. jestem super wykształconym, oczytanym etc erudyt±. dobrze prosperuj±cym przedsiębiorc±. podróżuję po ¶wiecie pasjami. nie uczęszczam na wybory ale całym sercem byłem przeciwko Komorowskiemu, WSI i naczalstwu PO. doprowadzili Polskę do ruiny. dług ponad 4 bln pln - połowa przypada na ZUS. milion opresyjnych urzędasów. udzielam się niemal codziennie, więc pozostałych 40-tu argumentów przeciw POgardzie nie będę dzi¶ wymieniał. byłem i jestem za Polsk± dynamiczn± i samodzieln±. tymczasem zadłużenie przekraczaj±ce 250% PKB stawia Polsk± w jednym szeregu z Grecj±. dług przekraczaj±cy 90% PKB uchodzi za niespłacalny. banki? przemysł? handel? - w obcych łapach. omal lasy państwowe... jestem z młodymi bo z nimi na co dzień obcuję. pozdrawiam kp

Data: 2015-05-25 23:26:20
Autor: MarkWoydak
Młodzi zagłosowali na Andrzeja Dudę
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]

Młodzi? Może jeszcze ty się do nich zaliczasz? Co u "ukochanej pani
prezydent"? Juz jej nie kochasz? Teraz liżesz tyłek PiS-owcom. Kilka
miesięcy temu lizałe¶ tyłek Sowietom. Taki z ciebie komuch. Wracaj do
pilnowania psów bauera.

MW

Data: 2015-05-26 10:33:58
Autor: boukun
"MarkWoydak" <markwoydak@forestgmx.de> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Większego komucha od złodzieja de bula nie znajdziesz...

Data: 2015-05-28 08:41:40
Autor: Budzik
Młodzi zagłosowali na Andrzeja Dudę
Użytkownik MarkWoydak markwoydak@forestgmx.de ...

[...]

Chor±giewka...

Data: 2015-05-26 09:41:11
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-26 o 01:12, boukun pisze:
Wczorajsze wybory pokazały dobitnie, kto wła¶nie dochodzi do głosu.

A w TV pierdol± na okr±gło o starzej±cym się społeczeństwie...

Data: 2015-05-26 13:07:47
Autor: Lord z Cowshed
Młodzi zagłosowali na Andrzeja Dudę
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:mk0a9e$38l$1@speranza.aioe.org...
[...]

Duda wybrał o 1,5% gdzie tu baranie widzisz młodych? Na fircyka głosowała cała wschodnia wiocha czyli najgłupsi z najgłupszych.

--
Lord Cowshed

Data: 2015-05-26 16:16:52
Autor: andal
On Tue, 26 May 2015 13:07:47 +0200, Lord z Cowshed wrote:

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
Wczorajsze wybory pokazały dobitnie, kto właśnie dochodzi do głosu.
Młodzi - na których straszenie PiS-em nie działa i dla których wolność
po 1989 roku jest jak powietrze, jest czymĹ› oczywistym, bo innej Polski
nie znajÄ….

Duda wybrał o 1,5% gdzie tu baranie widzisz młodych? Na fircyka
głosowała cała wschodnia wiocha czyli najgłupsi z najgłupszych.

okazalo sie ze ta glupia wiocha nie dala sie nabrac na klamstwa

doskonale rozpoznajac oszustow

Data: 2015-05-26 22:21:48
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 26 May 2015 16:16:52 +0000 (UTC), andal napisał(a):

[...]

Oczywi¶cie, wiocha może i głupia, ale żeby aż tak, to już nie.
--

Ikselka
na jego siły i ¶rodki obronne, na jego dostatki, bogactwa, na wszystko, co

Data: 2015-05-26 18:27:40
Autor: boukun
"Lord z Cowshed" <komuna@underground.org> schrieb im Newsbeitrag news:mk1k6a$49q$1news.albasani.net...
[...]

Wygrał ponad 3%-tami. Starcy i UBeckie nasienia głosowali na złodzieja de bula, młodzi i nieskażoni żydokomun± na Dudę...
Za kim ty kurwa obstajesz? Bronisz czego¶, czego nie da się obronić...

boukun

Data: 2015-05-26 22:24:00
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 26 May 2015 18:27:40 +0200, boukun napisał(a):

[...]

Za swoimi.

Bronisz czego¶, czego nie da się obronić...

Swój to zawsze swój 3-/

Data: 2015-05-28 08:41:40
Autor: Budzik
[...]

Dług 4bln i dlatego zagłosowalem na goscia ktory chce go powiekszac - jak szalec to szalec :)))))

Data: 2015-05-28 12:14:52
Autor: boukun
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag
[...]

Trzeba pod s±d tych, co nas zadłużyli i niech spłacaj± własnym maj±tkiem...

boukun

Data: 2015-05-28 15:32:41
Autor: andal
On Thu, 28 May 2015 12:14:52 +0200, boukun wrote:

"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag
mam 54 lata. jestem super wykształconym, oczytanym etc erudytą. dobrze
prosperującym przedsiębiorcą. podróżuję po świecie pasjami. nie
[...]
POgardzie nie będę dziś wymieniał. byłem i jestem za Polską dynamiczną
i samodzielną. tymczasem zadłużenie przekraczające 250% PKB stawia
Polską w jednym szeregu z Grecją. dług przekraczający 90% PKB uchodzi
[...]

Trzeba pod sąd tych, co nas zadłużyli i niech spłacają własnym
majÄ…tkiem...

boukun

jeden dekret i po dlugu

amerykanie robili to nie raz

w Polsce wolna amerykanka jest uwielbiana

Młodzi zagłosowali na Andrzeja Dudę