Młodzież Wszechpolska przyszłością narodu polsk iego

Data: 2009-08-30 07:43:31
Autor: Antenka
Młodzież Wszechpolska przyszłością narodu polsk iego
Bóg-Honor-Ojczyzna to najświętsza triada dla każdego mlodego
Wszechpolaka. Ta organizacja jest jedynym światełkiem na mrocznym
nieboskłonie zdziczenia, prostactwa, chamstwa i "pseudopostympu"
szerzącego się wśród ich rówieśników.

Antenka

Data: 2009-08-30 17:10:42
Autor: matusm

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:945c2879-70f2-440a-8882-a869337a6e86k26g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

A to pech ,,,wszyscy beda pisac do Jaruzelskiego
i mu dupe calowac jak ich ???Tylu nazistow na uslugach ,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-30 17:57:27
Autor: CYC
[...]

No tak !! teraz rozumiem dlaczego, ze sie  wyraze - Antenka  w innym poscie napisala to, co napisala i nie chodzi mi wcale o pojecia " Bog - Honor - Ojczyzna" , ktore choc mocno anachroniczne, wciaz ma swoja  patriotyczna wymowe .

cyc

Data: 2009-08-30 18:01:08
Autor: CYC
[...]

Czy piszac o chamstwie mialas rowniez na myski swoj post w ktorym piszesz o mnie jako o "potluczonym " i
ze "pierdole " ? . Nie wspomne o tym "synu " bo tego , ze moglabys byc moja corka a moze nawet wnuczka jestem pewien ....corcia .

cyc

Data: 2009-08-30 11:52:54
Autor: Antenka
On 30 Sie, 18:01, "CYC" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:945c2879-70f2-440a-8882-a869337a6e86k26g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Przeprosiłam z góry za użycie dosadnego określenia. Napisałam, że nie
wyrażam się tzn. rzadko używam takich ostrych epitetów, ale czasami są
one konieczne. :D

Antenka

P.s. Córcią byłam tylko i wyłącznie dla mojego kochanego Ojczulka..

Data: 2009-08-31 09:27:00
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:3617ffe1-4cd5-459d-92b1-e7e6258dacd7z34g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

Czy "przeproszenie z gory" niweluje chamstwo ? . Odkrywasz nowe obszary moralnosci , cos jak Twoj drugi a moze pierwszy ojciec , Rydzyk.

Antenka

P.s. Córcią byłam tylko i wyłącznie dla mojego kochanego Ojczulka.

tak samo jak ja synem dla swojej mamy .

cyc

Data: 2009-08-30 22:56:45
Autor: pluton
Młodzież Wszechpolska przyszłością narodu polskiego
Idzie sobie Antenka ulicą i pyta przechodnia:
-gdzie tu jest kawiarenka internetowa ?
-Musisz isc prosto, potem w prawo a potem w lewo.
Ale nie idz tam, bo cie popierdoli.
Antenka zignorowala ostrzezenie i poszla dalej.
Poniewaz nie byla pewna, ze dobrze idzie, spytala
kolejnego przechodnia:
-gdzie tu jest kawiarenka internetowa ?
-Musisz isc prosto, a potem w lewo.
Ale nie idz tam, po cie popierdoli.
Antenka zignorowala ostrzezenie i poszla dalej.
Weszla do kawiarenki i... popierdolilo ją kompletnie,
o czym świadczy poniższy belkot:

Nullification

Data: 2009-08-30 14:21:07
Autor: Antenka
On 30 Sie, 22:56, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

>Wszechpolaka. Ta organizacja jest jedynym światełkiem na mrocznym
>nieboskłonie zdziczenia, prostactwa, chamstwa i "pseudopostympu"

Spadaj śmieciu!

Data: 2009-08-31 06:36:29
Autor: pluton
> [...]
>Wszechpolaka. Ta organizacja jest jedynym światełkiem na mrocznym
>nieboskłonie zdziczenia, prostactwa, chamstwa i "pseudopostympu"

Prawdziwie wszechpolskie zdziczenie, prostactwo i chamstwo :)

Nullification

Data: 2009-08-30 22:49:03
Autor: Antenka
Młodzież Wszechpolska przyszłością narodu p olskiego
Prawdziwie wszechpolskie zdziczenie, prostactwo i chamstwo :)

Spadaj SLD-owski bojówkarzu.

Antenka

Data: 2009-08-31 08:04:36
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Dla boga z pewnością, ale powiedz czym oni się wykazują dla ojczyzny? Jeden jedyny przykład proszę podać. Bo ja jakoś nie widzę żadnego. Dla mnie to oni są jak na razie grupką faszyzujących skinów..

Data: 2009-08-30 23:29:23
Autor: Antenka
[...]

Chociażby to, że roztaczają opiekę nad ludźmi starszymi i
schorowanymi, pomagając im w trudach dnia - nawet nieodpłatnie
przeprowadzjąc drobne remonty np. malowanie miszkania, szanują symbole
narodowe, nie wkładają flagi narodowej do kupy, pamiętają i biorą
czynny udział w najważniejszych świętach narodowych. Poza tym są
normalnymi chłopakami, dobrze wychowanymi i wyedukowanymi, dlatego po
studiach zajmują znaczące stanowiska, ze względu na swoje kompetencje
zawodowe, a nie układziki. Są w ich gronie wspaniali prawnicy,
historycy, ekonomiści, informatycy, inżynierowie. Każdy z nich bierze
udział w formacji intelektualnej, poznając myśl narodową, która jest
ponadczasowa - np. zgłębia dzieła Romana Dmowskiego - ojca odzyskania
przez Polskę niepodległości w roku 1918. Pozdrawia "brunatnica" - tak
mnie tutaj nazywacie. ;-)

Antenka

Data: 2009-08-31 08:44:05
Autor: zbig

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:3a67ce28-3b77-49df-acf8-e4c2c178abb9j19g2000vbp.googlegroups.com...
 dlatego po
studiach zajmują znaczące stanowiska, ze względu na swoje kompetencje
zawodowe, a nie układziki.

Zwłasza w TVP!
Prywatne telewizje jakoś nie garną sie aby zatrudniać tych "kompetentych zawodowo"
Nie poznali się na nich...

Data: 2009-08-31 00:04:17
Autor: Antenka
On 31 Sie, 08:44, "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:3a67ce28-3b77-49df-acf8-e4c2c178abb9j19g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Wreszczie w TVP jest ktoś kompetentny, z poza różowo-czerwonego
układu :)))).

Antenka

Data: 2009-08-31 09:14:18
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Skąd takie wiadomości posiadasz? O tym pomaganiu ludziom starszym?
Ojcem odzyskania niepodległości Polski był Lenin, który ustanowił ją dekretem.
Ja już przestałem Cię nazywać  "brunatnicą", Tobie czasem zdarzają  się ludzkie a odruchy, im (brunatnym) nigdy.

Data: 2009-08-31 09:30:15
Autor: Antenka
[...]

-

Jadryś, chyba ten z Poronina haha :D. Kiedyś  Ci opowiem, skąd mam
takie wiadomości. ;-).Narodowiec nie jest tożsamy z nazistą. :-). W
porządku naturalnym najpierw mam obowiązek kochać swoją ojczyznę i
swój naród, nie wywyższać się, ale kochać, a dopiero potem mam
szanować inne nacje. Bycie narodowcem nie oznacza, że jest się
nazistą. Nazista ( patrz Niemcy hitlerowskie) ma na uwadze tylko swoją
nację, uważa się za wyższą rasę, stawia się ponad inne narody, a
niektóre z nich nawet  postanowił całkowicie wyciąć w pień np.Żydów,
Romów. Takie działania są narodowcom zupełnie obce.

Antenka- "brunatnica"

P.s. Jestem bardziej ludzka niż wy wszyscy z psp razem do kupy
wzięci. :-P

Data: 2009-08-31 20:30:56
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Mam taka nadzieję że opowiesz.
Nie miałbym absolutnie nic przeciw naszym "narodowcom" gdybym miał pewność że gdy dorwą się do koryta, to nie zaczną mnie zmuszać do chodzenia do kościoła.. Więc w związku z powyższym to ja wolę już głosować na złodziei z SLD, albo PO. Oni ukradną mi co najwyżej pieniądze, a narodowcy (LPR) najwyraźniej czyhają na moją duszę..

Wiem że jesteś bardzo ludzka,  :-)  ale czy bardziej od wszystkich? No nie powiedziałbym - na tej grupie jestem jeszcze ja.. :-P

Data: 2009-08-31 11:50:18
Autor: Antenka
On 31 Sie, 20:30, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Wiem że jesteś bardzo ludzka,  :-)  ale czy bardziej od wszystkich? No
nie powiedziałbym - na tej grupie jestem jeszcze ja.. :-P

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Możesz być spokojny - żaden prawdziwy narodowiec nie będzie nikogo na
łańcuchu ciągnać do kościoła -to nie ten styl. Aczkolwiek szkoda, że
Twoja dusz jest zagrożona piekielnym ogniem :((

Antenka

Data: 2009-08-31 21:12:03
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

A skąd Ty to wiesz? Przecież te oceny z religii dla uczniów były pierwszym krokiem w kierunku zmuszania ludzi do interesowania się kościołem. :-(
O moją duszę sam dbam - staram się nie grzeszyć.

Data: 2009-08-31 12:27:53
Autor: Antenka
[...]

Ciesz się, że nie musisz w dowodzie osobistym się samookreślić jak
było dawniej - było wpisane wyznanie ;-).

Co do religii w szkole, bo to miałeś chyba na myśli. Religia nie
została wprowadzona do szkoły po roku 1990  tylko przywrócona, bo o
ile dobrze pamiętam do roku 1960 ( gdzieś o tym czytałam), zanim jej
Gomułka nie wykasował, tam właśnie się odbywała - podobno ksiądz
przychodził do szkoły. Nieważne.

Nikt nikogo nie zmusza do chodzenia na lekcje religii w szkole, bo o
tym rodzice decyduję. Jeżeli nie czują się związani z KK, to po co
wysyłają swoje dzieci - to jest fikcja  bo i tak z Kościołem nie mają
nic wspólnego. Trzeba być konsekwentnym i niezakłamanym. Jeśli jestem
niewierzącym, ateistą i w tym duchu pragnę wychowywać swoje dzieci to
nie wysyłam ich na lekcję religii i nie ma problemu z oceną na
świadectwie. W miejsce oceny będzie kreska.

Dobrze, że dbasz o swoją duszę, bo czy wierzysz, czy nie wierzysz i
tak posiadasz sumienie ( wpomnianą duszę też hihi). Ono ciebie
podgryza, jeśli coś w życiu sfuszerujesz. Mnie oczywiście też. ;-)

Antenka

Data: 2009-09-01 10:00:15
Autor: jadrys
Antenka pisze:

[...]

Ale Ty masz się chociaż przed kim wyspowiadać.  Chyba się nawrócę, z wiarą zawsze człekowi lżej.

Data: 2009-09-01 01:15:01
Autor: Antenka
On 1 Wrz, 10:00, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

Ale Ty masz się chociaż przed kim wyspowiadać.  Chyba się nawrócę, z

Jędrek, jasne że lżej. Chociaż czuję w tym jakiś mały podstęp :).
Zawsze możesz przede mną się wyspowiadać hihi. No dobrze, żarty na
bok. Beznadzieja i niewiara musi być strasznym uczuciem :(. Poznałam
wielu wspaniałych księży na swojej drodze - niestety niektórzy już nie
żyją i co dziwnego nie spotkałam takiego, którego kreślą czołowe
szmatławe gazety - pedofila, złodzieja, pijaka itp. Aczkolwiek
przyznajem, że ksiądz jest tylko człowiekiem i czasami po ludzku
blądzi. Nie jest aniołem - bytem czystym ;-) . I ja nim nie jestem :D.

Antenka

Data: 2009-09-01 10:38:23
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Przecież spowiadam się przed Tobą. :-)
Beznadzieja z pewnością jest straszna, ale niewiara? Czy ja wiem - to co mają do zaoferowania różne religie, to jest nie do zaakceptowania, po prostu nie trzyma się to wszystko kupy. Czy od wmawiania sobie czegoś, wbrew rozumowi, będzie człowiekowi lżej? :-\
Jestem biegunowo odległy od wrzucania wszystkich księży do jednego worka. Z pewnością zdecydowana większość z nich to ludzie porządni.  Jednak do kościoła, jako do całości mam wiele uwag krytycznych...

Data: 2009-09-01 11:53:03
Autor: CYC
Młodzież Wszechpolska przyszłością narodu polskiego

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7imi3$dv4$1news.onet.pl...
Antenka pisze:

.....................<

Jestem biegunowo odległy od wrzucania wszystkich księży do jednego worka. Z pewnością zdecydowana większość z nich to ludzie porządni.  Jednak do kościoła, jako do całości mam wiele uwag krytycznych...

Myslisz , ze ona , Antenka - ze sie wyraze , to zrozumie ? .
Dla niej , dla -wybacz uzyte slownictwo - Antenki , wszyscy ksieza z podkresleniem pojecia " wszyscy "  sa swieci a szczegolnie ci , ktorzy maja zaciecie do robienia szwindli  i pedofile i nie daj Boze powiedziec cos na nich bo ona uwaza , ze to ewidentny przejaw  jawnej walki z kosciolem , wiara , Bogiem i Polska !.
Dla niej  krytykowac ksiedza to tyle , co skrytykowac samego Boga i nie sa dla niej  wazne popelnioe przez niego grzechy i to jakiego sa kalibru !.
No i druga sprawa . Popelniasz blad , podobny jak - znowu sie wyraze - Antenka , utozsamiajac Kosciol z ksiezmi . Kosciol to wierni a ksiadz jest tylko jego drobnym , tak drobnym jak kazden jednostkowy katolik , elementem ..
Kosciol w swojej istocie popelniac bledow nie moze bo znaczyloby , ze popelnia je Bog , moga za to popelniac je jego samozwanczy urzednicy i niestety robia to nagminnie !.

cyc

Data: 2009-09-01 16:44:48
Autor: jadrys
CYC pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7imi3$dv4$1news.onet.pl...

Antenka pisze:

.....................<

[...]

Tak powinno być, ale wierzysz  że tak jest w istocie?  Bo ja sądzę że to wierni są tylko dodatkiem do kościoła. W Polskich warunkach nawet zbędnym - jest tak dotowany ze skarbu państwa że przetrzyma i bez wiernych..

Data: 2009-09-01 18:50:36
Autor: CYC

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7jc0s$gab$2news.onet.pl...
CYC pisze:
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h7imi3$dv4$1news.onet.pl...

Antenka pisze:

.....................<

[...]

Dlatego nie mozna nie docenic padajace slowa krytyki pod adresem tych ksiezy , ktorzy sprzeniewierzaja sie zasadom jakie glosi Kosciol i dazeniom do normalnosci w kosciele w Polsce .

cyc

Data: 2009-08-31 21:41:22
Autor: Andrzej Adam Filip
O szkolną ocenę z satanizmu! :-) [was: Młodzież Wszechpolska przyszłością narodu polskiego]
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:
[...]
A skąd Ty to wiesz? Przecież te oceny z religii dla uczniów były
pierwszym krokiem w kierunku zmuszania ludzi do interesowania się
kościołem. :-(
O moją duszę sam dbam - staram się nie grzeszyć.

A tak z czystej acz prawdziwie złośliwej ciekawości:
Czy sataniści mają w którejś szkole państwowej zafundowanego katechetę z
pieniędzy podatników czy też są jawnie religijnie dyskryminowani? :-)
Przecież w całej Polsce powinna być choć jedna szkoła z wystarczającą
liczbą "chętnych uczniów " choćby po celowym "przerejonowaniu" dzieci :-)

P.S. Jakby boukun był satanistą to już z pewnością byłby na wieloletniej
drodze do Sztrasburga ;-)

Nikt nie może walczyć o jakąś sprawę, żeby sobie nie zyskać wrogów.
  -- Engels, Fryderyk (1820-1895)
http://groups.google.com/groups?selm=8f3f4zkata@98V.brudna.chmurka.net

Data: 2009-08-31 21:48:29
Autor: plazoVic
O szkolną ocenę z satanizmu! :-) [w as: Młodzież Wszechpolska przyszłością narodu polskiego]
Andrzej Adam Filip пишет:
 to juĹź z pewnością byłby na wieloletniej
drodze do Sztrasburga ;-)

Tylko lebry mowia Sztrasburg... To miasto, w opinii jego mieszkancow, nazywa sie Strasburg (dokladnie tak samo sie wymawia jak pisze)...

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 22:01:01
Autor: Andrzej Adam Filip
Sztrasburg v. Strasburg
plazoVic <bjorgul@o2.pl> pisze:

Andrzej Adam Filip пишет:
 to juĹź z pewnością byłby na wieloletniej
drodze do Sztrasburga ;-)

Tylko lebry mowia Sztrasburg... To miasto, w opinii jego mieszkancow,
nazywa sie Strasburg (dokladnie tak samo sie wymawia jak pisze)...

Sztrasburg *MA* historycznie utrwaloną "spolonizowaną" nazwę (AFAIK).

Ciągle siłą wiekowej tradycji mówimy o Jerzym Waszyngtonie ale jakoś
masowego używania "Jerzego Krzaka" już nie zaobserwowałem :-)

Kto z różnych końców rzecz rozpoczyna, ten wszystko popsuć może.
  -- Konfucjusz (551-479 p.n.e.)
http://groups.google.com/groups?selm=qc1m94fw3b@98V.brudna.chmurka.net

Data: 2009-08-31 22:11:08
Autor: plazoVic
Sztrasburg v. Strasburg
Andrzej Adam Filip пишет:
Sztrasburg *MA* historycznie utrwaloną "spolonizowaną" nazwę

Zaiste, wyjatkowo spolonizowana... :)

Tez kiedys bylem przekonany, ze to Sztrasburg. Do momentu gdy tam pojechalem i zostalem odrobinke wysmiany :)

--
plazoVic

Data: 2009-08-31 13:19:47
Autor: Antenka
Sztrasburg v. Strasburg
On 31 Sie, 22:11, plazoVic <bjor...@o2.pl> wrote:
Andrzej Adam Filip пишет:

> [...]

Tez kiedys bylem przekonany, ze to Sztrasburg. Do momentu gdy tam
pojechalem i zostalem odrobinke wysmiany :)

A gdzie "o"? Prawidłowo pisze się "Strasbourg" ;-)

Antenka

Data: 2009-08-31 22:19:17
Autor: Andrzej Adam Filip
Sztrasburg v. Strasburg

Andrzej Adam Filip пишет:
[...]

A oni tam (o dziwo) po polsku rozmawiają czy *ty* zastosowałeś
spolonizowaną nazwę w języku obcym? :-)

Zasada "upolskawiania" obcych nazw "straciła grunt" na korzyść trzymania
się oryginalnej pisowni ale nie dotyczy to "historycznie zasiedziałych"
częściej używanych "upolskowień". Ja Sztrasburg uważam za taki
"wyjątek przez zasiedzenie".

Nie wdawaj się w rozmowy z obcymi i nie brataj się z gadatliwymi.
  -- Przysłowie egipskie (pl.wikiquote.org)
http://groups.google.com/groups?selm=a2qbqr2cjr@98V.brudna.chmurka.net

Data: 2009-08-31 22:48:06
Autor: boukun
Sztrasburg v. Strasburg

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7hat9$jqs$1atlantis.news.neostrada.pl...
Andrzej Adam Filip пишет:
[...]

Też piszę po polsku tylko Strasburg, już kiedyś Filipowi to tłumaczyłem. Nawet, jeśli wymawia się "sz" w Polsce...

boukun

Data: 2009-08-31 22:55:55
Autor: VicAbarca
Sztrasburg v. Strasburg
boukun пишет:
Nawet, jeśli wymawia się "sz" w Polsce...

Polacy jak zawsze - swietsi od papieza. Niemcy "st" wymawiaja jak polskie "sz" za wyjatkiem m.in. Strasburga :) A Polacy "st" wymawiaja jak "st" za wyjatkiem Strasburga :)))))

--
VicAbarca

Data: 2009-08-31 23:55:33
Autor: Andrzej Adam Filip
Sztrasburg v. Strasburg

Andrzej Adam Filip пишет:
[...]

Poszukałem sobie i wyszło mi że stosowanie formy Strasburg ma BARDZO
wyraźną przewagę w języku polskim nad formą Sztrasburg i to chyba
jeszcze "przed wojną" (2WŚ). Przewaga jest przygniatająca ale nie
miażdżąca [np. według google books ]

--
Jeśli wymierzając kary poważne przestępstwa traktuje się jako poważne,
a lekkie wykroczenia jako lekkie, wówczas lżejsze przestępstwa nigdy

Data: 2009-09-01 10:00:01
Autor: jadrys
O szkolną ocenę z satanizmu! :-) [w as: Młodzież Wszechpolska przyszłością nar odu polskiego]
Andrzej Adam Filip pisze:
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:

[...]
[...]

Nie wiem, ale chyba tylko katolicy są subsydiowani.

Data: 2009-09-01 12:51:04
Autor: Andrzej Adam Filip
O szkolną ocenę z satanizmu! :-)
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:

Andrzej Adam Filip pisze:
jadrys <CHE@yahoo.com> pisze:

[...]
[...]

Czy ty nie masz absolutnie Ĺźadnych oporĂłw przed *publicznym* oskarĹźaniem
RP3 o jawną i oczywistą dyskryminacje na tle religijnym? :-)

Co się odwlecze, to nie uciecze.
  -- Przysłowie niemieckie (pl.wikiquote.org)
http://groups.google.pl/groups?selm=jkvxoewahp@991.huge.strangled.net

Data: 2009-09-01 08:56:31
Autor: CYC

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:b10ab588-a4ec-45a2-a27f-

P.s. Jestem bardziej ludzka niż wy wszyscy z psp razem do kupy
wzięci. :-P

ale jaja :) . Na czym ta "ludzkosc" polega ?. Moze rozwiniesz temat i wyluszczysz wszystkie aspekty swojej wszechpolskiej "ludzkosci" ? . Czy tez pozdrawiasz sie gestem przypominajacym "przywolywanie kelnera " ?.

cyc

Data: 2009-09-01 00:31:45
Autor: Antenka
Młodzież Wszechpolska przyszłością narodu p olskiego
Kiedy rano wstaję krzyczę: "jeszcze Polska nie zginęła póki żyją
narodowcy!".

Antenka

Data: 2009-09-01 11:36:44
Autor: CYC
Młodzież Wszechpolska przyszłością narodu polskiego
Mowiac konkretniej , weszpolacy przywlaszczyli sobie Polske ? .

cyc

Data: 2009-09-01 11:49:30
Autor: VicAbarca
CYC пишет:
Mowiac konkretniej , weszpolacy przywlaszczyli sobie Polske ? .

Co to jest w ogole za potwor jezykowy "Wszechpolska"?
Kojarzy mi sie jedynie z Imperatorem Wszechrusi...

--
VicAbarca

Data: 2009-09-01 15:52:12
Autor: CYC
Młodzież Wszechpolska przyszłością narodu polskiego

Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h7iqnc$69e$1mx1.internetia.pl...
CYC ?????:
[...]

To taki "cus" , jak , wybacz uzyty zwrot , grupowa  Antenka . Ni to pies , ni to wydra , ni to chlop , ni to baba .
Jest ale nie wiadomo po co !.

cyc

Data: 2009-08-31 08:54:01
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
[...]

Trzeba byc skończonym idiotą, żeby napisac coś takiego!!

Przemek

--

Ks. Tadeusz Rydzyk zebrał miliony na ratowanie Stoczni Gdańskiej. Ani złotówka nie trafiła do stoczniowców, choć prosili o pieniądze wielokrotnie. Nikomu nie powiodły się też próby wpłynięcia na księdza przy pomocy kościelnych zwierzchników bądź prokuratury. W końcu gdańszczanie zdecydowali się ujawnić prawdę "Gazecie"

http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,63546,3170824.html

Data: 2009-08-31 00:03:05
Autor: Antenka
Młodzież Wszechpolska przyszłością narodu p olskiego
Trzeba byc skończonym idiotą, żeby napisac coś takiego!!

Ty, Kupecki w przeciwieństwie do MW jesteś zakałą ludzkości, a na
pewno polskiego narodu, bo  czaszkę masz wypełnioną gnojem.
Znasz bajkę o wężu? Do sssss.......................j!

Antenka

Data: 2009-08-31 09:14:33
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
[...]

Dla ciebie posrany drucie, hajlujący gnój z butelką piwa w drugiej ręce jest przyszością narodu? Stara zdewociała moherowa ruro, lepiej idź pomóż oszustowi sprzedawac badziewie, bo wydaje się, że jasnogórska reklama nie wypaliła.

Przemek

Data: 2009-08-31 10:53:14
Autor: Antenka
Młodzież Wszechpolska przyszłością narodu p olskiego
Co tam pier......lisz  synu szatana he?

Antenka

Data: 2009-08-31 12:28:34
Autor: Schweinchen

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag news:945c2879-70f2-440a-8882-a869337a6e86k26g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Kobieto, że jesteś głupią zmoherowaciała kretynką, to wiedziałem już dawno. Ale że jesteś aż takim debilem, to sie nie spodziewałem. Młodzież wszechpolska jest dla Ciebie przykładem dobrej młodzieży? Te faszystowskie bydło? Wybacz, ale nie będę komentował. Musiał bym przekroczyć nawet próg Twojego schamienia i zkretynienia. Kobieto, ty się nie lecz . zgłoś się do eutanazji, ale broń Cię Panie Boże, nie zgadzaj się na oddanie ogrganów do transplatacji. Taka głupota może być zaraźliwa. Co najwyżej niech Cię przerobią na paszę dla świn.

Data: 2009-08-31 11:52:00
Autor: Antenka
On 31 Sie, 12:28, "Schweinchen" <k...@islam.de> wrote:
"Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> schrieb im Newsbeitragnews:945c2879-70f2-440a-8882-a869337a6e86k26g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Wiesz, że z prosiakami nie dyskutuję, no! Zmykaj do koryta i
pochrumkaj sobie.

Antenka

Data: 2009-08-31 20:57:23
Autor: jadrys
Schweinchen pisze:
[...]

Skończ te ataki ad personam... Nie chcesz komentować czyjegoś postu - to po co wogóle sie odzywasz?

Data: 2009-09-01 07:37:04
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Młodzież Wszechpolska przyszłością narodu polskiego

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał

Skończ te ataki ad personam... Nie chcesz komentować czyjegoś postu - to po co wogóle sie odzywasz?

Jadrysie, rycerskośc w stosunku do damy to piękna rzecz, tyle, że w tym konkretnym przypadku nie ma absolutnie zastosowania. Z bardzo prozaicznego powodu, po prostu nie ma damy.Prostaczka niejednokrotnie atakująca personalnie, dostała z liścia, ot i tyle! Świnia wprowadzona na salony dalej będzie świnią, bez względu na płec, otaczające ją towarzystwo i złote talerze.

Przemek

Data: 2009-08-31 22:47:10
Autor: Antenka
Młodzież Wszechpolska przyszłością narodu p olskiego
ŚwinioGWpasie idź zrzucić gnój, który ci się uzbierał w pod czachą, bo
zaczyna śmierdzieć.

Antenka

Data: 2009-09-01 07:54:16
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Młodzież Wszechpolska przyszłością narodu polskiego

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

ŚwinioGWpasie idź zrzucić gnój, który ci się uzbierał w pod czachą, bo
zaczyna śmierdzieć.

Jak się umyjesz, to przestaniesz odczuwac ten smród.

Przemek

Data: 2009-09-01 10:14:44
Autor: jadrys
Jarek - akwizytor z Jasnej Góry pisze:
[...]

To co mnie skłoniło do napisania tego postu nie miało nic wspólnego z płcią Antenki.

Data: 2009-09-01 05:53:06
Autor: jan paszek
Młodzież Wszechpolska przyszłością narodu polskiego
Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):
B=F3g-Honor-Ojczyzna to naj=B6wi=EAtsza triada dla ka=BFdego mlodego
Wszechpolaka. Ta organizacja jest jedynym =B6wiate=B3kiem na mrocznym
niebosk=B3onie zdziczenia, prostactwa, chamstwa i "pseudopostympu"
szerz=B1cego si=EA w=B6r=F3d ich r=F3wie=B6nik=F3w.

Antenka

ani BOGA anihonoru,ai ojczyzny tak juz od wieków

Data: 2009-09-01 17:00:30
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

AMTENKO...!
- cheba siem stazejes - mode i gupielokowate chopoki ci w łepetynie...!

Skoda...., niedługo ci cycory łoklapnom... :(

--

Młodzież Wszechpolska przyszłością narodu polsk iego