Młodzież z NPD ma bardzo słowiański wygląd...

Data: 2009-08-11 08:58:50
Autor: Tzva Adonai
Młodzież z NPD ma bardzo słowiański wygląd...
Nie tylko ja zwróciłem na to uwagę... Od lat chodzą słuchy, że szeregi
NPD zasila młodzież z robotniczych rodzin w których biologicznym ojcem
był żołnierz Armii Czerwonej...

http://www.germanblogs.de/pub/germanblogs/politik/npd-Flaggen_0.jpg
http://www.niederelbe.de/spd-hemmoor/neonazis.jpg
http://bi.gazeta.pl/im/6/1455/z1455846X.jpg
http://www.wdr.de/themen/politik/nrw01/landtagswahl_2005/parteien/npd/_img/npd_demo_02_400q.jpg

Obleśne są te zwierzęta, czyż nie?....

Data: 2009-08-11 18:26:17
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

Nie, tak wyglądają nadludzie.

Data: 2009-08-11 18:34:18
Autor: Tzva Adonai
Młodzież z NPD ma bardzo słowiańskiwygląd...
Nie, tak wyglądają nadludzie.

Tak wyglądają "Aryjczycy"... "Aryjczycy" to elitarny klub złożony z
lumpenproletariuszy o buraczkowatej cerze, do których ostatnio dołączyli też
irańscy islamiści... --

Data: 2009-08-12 07:57:07
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
Nie, tak wyglądają nadludzie.

Tak wyglądają "Aryjczycy"... "Aryjczycy" to elitarny klub złożony z
lumpenproletariuszy o buraczkowatej cerze,

Czyli, zdaniem ich samych - "rasa panów"..

Data: 2009-08-11 18:42:02
Autor: raff
jadrys pisze:
Tzva Adonai pisze:
Nie tylko ja zwróciłem na to uwagę... Od lat chodzą słuchy, że szeregi
NPD zasila młodzież z robotniczych rodzin w których biologicznym ojcem
był żołnierz Armii Czerwonej...

Albo dziadek... Przeciez w 1945 sobie pouzywali.

Moze ty tez Bilyk pochodzisz ? W koncu morde masz calkiem ruską.

R.

Data: 2009-08-11 23:43:24
Autor: Antenka
Młodzież z NPD ma bardzo słowiański wygląd. ..
Obleśne są te zwierzęta, czyż nie?....

Aldona, nie wygłupiaj się, przecież to jest twoje niemieckie
kuzynostwo!  Ty też masz niebieskie ślepia i białą karnację z
czerwonymi wykwitami ma pucołowatej buzi .Widziałam ciebie, jak byłam
we Wrocku... Idź do solarium, synu młynarza! :D

Antenka

P.s. Nie chciałam być złośliwa, dlatego nie napisałam wnuku SS-mana

Młodzież z NPD ma bardzo słowiański wygląd...