Młodzież z NPD ma bardzo słowiański wygląd. ..

Data: 2009-08-11 23:43:24
Autor: Antenka
Młodzież z NPD ma bardzo słowiański wygląd. ..
Obleśne są te zwierzęta, czyż nie?....

Aldona, nie wygłupiaj się, przecież to jest twoje niemieckie
kuzynostwo!  Ty też masz niebieskie ślepia i białą karnację z
czerwonymi wykwitami ma pucołowatej buzi .Widziałam ciebie, jak byłam
we Wrocku... Idź do solarium, synu młynarza! :D

Antenka

P.s. Nie chciałam być złośliwa, dlatego nie napisałam wnuku SS-mana

Młodzież z NPD ma bardzo słowiański wygląd. ..