"Mlodziez znalazla w Smolensku fragment Tu-154 " !!

Data: 2010-09-15 17:14:59
Autor: cyc
"Mlodziez znalazla w Smolensku fragment Tu-154 " !!
Bedaca na swietej pielgzrymce z mlodzieza wdowa po Kurtyce , znalazla w Smolensku fragment Tu - 154 .
Fakt ten ma tak doniosle znaczenie polityczne , ideologiczne , moralne i patriotyczne , ze wlos jezy sie na glowie czytajac relacje o tym donioslym w skali wiekow wydarzeniu .
Jest czyms nieprawdopodobnym , ze na miejscu katastrofy samolotu , ktory rozbil sie na polecenie prezydenta , znaleziono po kilku miesiacach  jego fragment !. To zakrawa na "cut" i nadaje sie do rozpatrzenia go przez wlasciwe dla tego typu wydarzen ciala watykanskie .
Nieskromnie przypomne jednak , ze kolejny fragment tego nieszczesnego samolotu zawisl " U  Sukienki Jasnogorskiej Pani " w czestochowskim klasztorze i pelni tam role swoistego bilbordu majacego za zadanie conajmniej podwojenie datkow wiernych na rzecz ........Boga !! ?? .
Przypomne , ze fragment ten skradziony zostal  przez pewna zakonnice , ktora mimo zlamania prawa dalej chodzi na wolnosci nie ponoszac najmniejszych konsekwencji prawnych a ktora w kolach zblizonych do " broncow krzyza " grup uchodzi za swieta i bohaterke .
Czy slowo " Hanba " !! bedzie wlasciwym w tym poscie  ? ....wszystko zalezy od tego jak zostanie zrozumiany .

cyc

Data: 2010-09-15 15:09:37
Autor: Antenka
On 15 Wrz, 17:14, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
[...]

Nie bluźnij! :-E

Antenka

Data: 2010-09-16 08:55:35
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:599d275d-04cf-4b18-905d-fc4118615e13q2g2000vbk.googlegroups.com...
[...]

???
Moze wyjasnisz w ktorym miejscu posluzylem sie bluznierstwem ? .
Dla was moherowych koltunow  , oblakancow spod "prezydenckiego krzyza " i rydzykowcow bluznierstwem jest wszystko co narusza wasza wygodna dla was bezmyslnosc .

cyc

Data: 2010-09-15 17:17:36
Autor: u2
W dniu 2010-09-15 17:14, cyc pisze:
Bedaca na swietej pielgzrymce z mlodzieza wdowa po Kurtyce , znalazla w Smolensku fragment Tu - 154 .

Jak śmiesz podważać wyniki śledztwa smoleńskiego prowadzonego przez
sojuszniczą prokuraturę rosyjską ?

Data: 2010-09-15 17:48:08
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c90e394$0$21002$65785112news.neostrada.pl...
[...]

:-)

Sojusznicze rzady Donalda Tuska :-)

Data: 2010-09-15 20:18:57
Autor: AndrzejN

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i6qntn$2e1$1news.onet.pl...
[...]

Proszę, wybaczcie mi to luźne skojarzenie, ale przypomina mi to św. Helenę w Jerozolimie w dawnych czasach. Oto ta historia:
Wiecie, jaki był początek największej w dziejach chrześcijańskiej sekty? Konstantyn (272-337), bękart  cesarza rzymskiego z nałożnicą Heleną, poganin, czciciel Słońca, miał aspiracje do tronu, ale nie miał siły go zdobyć. Skusił Papieża Sylwestra,  aby zbrojnie pomógł mu zdobyć Rzym wzamian za zalegalizowanie tej religii. Pierwszy raz w dziejach Papież zgodził się złamać dotychczasową zasadę chrześcijan i nakłonił  wiernych do wzięcia miecza do ręki i uczestniczenia w bitwie, obłudnie pod znakiem krzyża.  W r. 312 w bitwie na Moście Mulwijskim oblegający przełamali obronę Rzymu i  Konstantyn został cesarzem. Witając Konstantyna w Rzymie, pogański senat nadał mu tytuł Pierwszego Augusta oraz pontifexa maximusa, czyli najwyższego kapłana pogańskiej religii cesarstwa. Konstantyn dotrzymał słowa danego papieżowi, obdarował go kościołami idobrami ziemskimi, a  nawet zorganizował pierwszy Sobór Kościoła w Nicei w 325 roku (Papież nie przybył, bo akurat załatwiał ziemskie sprawy spadkowe). Tam Konstantyn ustalił Dzień Słońca dniem świętym i wolnym od pracy. Zatwierdził też sławne *Credo* (Nicejskie), w którym nie ma ani słowa o idei Jezusa. (Sprawdźcie!)    Jego matka, Helena była bardzo aktywna: mimo, że Jerozolima była doszczętnie zburzona ok. r. 80, że nawet  kamień na kamieniu nie pozostał, znalazła tam po tylu latach drzewo krzyża Jezusowego,  także Jego kamień grobowy, jak również *święte schody* do pałacu Poncjusza Piłata, które w 326 roku przeniosła do Rzymu. Wyznaczyła także trasę Via Dolorosa (trasę *Drogi Krzyżowej*).  Piękna mistyfikacja dla maluczkich! Obydwoje założyciele tej potężnej sekty, trwającej do dziś, są Świętymi Pańskimi. Czy znaleźli aprobatę Niebios? Tego nie wiemy, możemy jednak mieć wątpliwości. Za to turystyka ma się dziś doskonale!

AN

Data: 2010-09-16 11:08:00
Autor: Tomek
"Mlodziez znalazla w Smolensku fragment Tu-154 " !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomoœci news:i6qntn$2e1$1news.onet.pl...
[...]

Sš to kolejne cuda obiecane przez rzšd. Przecież pani Kopacz wyraŸnie stwierdziła, że teren został przekopany do głębokoœci 1 m. Więc rozumiem, że wdowa po Kurtyce ryła głębiej... No chyba że p. Kopacz kłamała, ale to chyba niemożliwe, przecież to tak nieskazitelna osoba, jak i cała reszta rzšdu...
Tomek

Data: 2010-09-16 04:47:36
Autor: zbig
On 16 Wrz, 11:08, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomo cinews:i6qntn$2e1$1news.onet.pl...

> [...]
> Czy slowo " Hanba " !! bedzie wlasciwym w tym poscie  ? ....wszystko
> zalezy od tego jak zostanie zrozumiany .

Sš to kolejne cuda obiecane przez rzšd. Przecież pani Kopacz wyra nie
stwierdziła, że teren został przekopany do głęboko ci 1 m. Więc rozumiem, że
wdowa po Kurtyce ryła głębiej... No chyba że p. Kopacz kłamała, ale to chyba
niemożliwe, przecież to tak nieskazitelna osoba, jak i cała reszta rzšdu...
Tomek

W sobotę byłem na Wieżycy. Szczyt ten okala las. O podnóża góry biegną
sobie różne odcinki szos. O godz. 11. o której przyjechaliśmy szosa
był dosłownie oblepiona sprzedającymi swoje trofea zawodowymi
zbieraczami. Poszliśmy sobie niespiesznie na szczyt., a po zwiedzeniu
wieży widokowej, pokręciliśmy się jakieś 1,5 godziny po lesie. W tym
czasie było jeszcze tam sporo osób, które podobnie jak my zbierały
grzyby. Po 1,5 godziny mieliśmy ponad 60 grzybów  tym 5 olbrzymich
borowików (takich , ze jeden wystarczyłby na zupę) i 3 okazałe kozaki.
Cud jakiś!

Data: 2010-09-16 11:51:08
Autor: Miglanc

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:4c91e0b6$0$22795$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A co miała powiedzieć, że gie to Rosjan obchodzi? Gdyby to powiedziała następnego dnia do Smoleńska wyryszyłyby hordy katopisów by gołymi rękoma wyrwać ziemię na głębokość 2 m z nadzieją, że odnajdą kosteczkę "świętego natychmiast" albo pośniedziały kawałek blachy z poszycia skrzydła. Oszalały ze szczęscia katopis zawiózłby "relikwię" do domu, a tam okazało się, że kosteczka jest od zdechłej z głodu kaczki z pobliskiego kołchozu, a blacha pochodzi z niemieckiego Ju 87.

--

Zahir

Data: 2010-09-16 12:52:57
Autor: Tomek
[...]

Przecież miejsce katastrofy jest zabezpieczone? To jak te hordy miałyby tam wejść? Znów nie wierzysz słowom przedstawicieli własnego rządu (tym razem MIllera)?
Tomek
Ps. Dziękuję za przyznanie, że p. Kopacz kłamie lub mówi co jej ślina na język przyniesie.

Data: 2010-09-16 11:53:00
Autor: mastodont
[...]

Po pierwsze: No i co z tego że znalazła szczątki?
Po drugie: Dlaczego w takim razie nie zadaszyć, ogrodzić i wystawić zbrojną wartę na Jasnej Górze?
Po trzecie: Idź ignorantko na spacer do lasu kabackiego. Tam jeszcze i dziś znajdziesz szczątki z wiekszej katastrofy.
Po czwarte: Mój stryj ropierniczył się trabantem w lasach koło Koziej Wólki. Do dziś leżą tam plastikowe szczątki. Żądam zadaszenia, ogrodzenia, wystawienia warty, postawienia krzyża i pomnika.....
Po piąte: Darmowo oddam w celach edukacyjno-patriotycznych dostęp do miejsca gdzie mój drugi wuj zginął wieszając kir na fladze na wieść o smierci Kaczyńskiego (wypadł z balkonu). Czyja śmierć była bardziej patriotyczna?
Do dziś leży tam jego brudna skarpetka...

--
mastodont
www.polityczni.eu

Data: 2010-09-16 13:53:17
Autor: cyc

Użytkownik "mastodont" <mastodont@op.pl.invalid> napisał w wiadomości news:i6spe1$t4p$1news.onet.pl...
[...]

Czy we wlasciwy sposob odczytales to co mialem do powiedzebnia w sprawie ? .
Obawiam sie , ze nie !.

cyc

Data: 2010-09-16 15:24:34
Autor: mastodont
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i6t0fh$hpj$1news.onet.pl...

[...]

 A nie odwrotnie? :)

--
www.polityczni.eu

"Mlodziez znalazla w Smolensku fragment Tu-154 " !!