"Mlodziez znalazla w Smolensku fragment Tu-154 " !!

Data: 2010-09-16 11:08:00
Autor: Tomek
"Mlodziez znalazla w Smolensku fragment Tu-154 " !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i6qntn$2e1$1news.onet.pl...
Bedaca na swietej pielgzrymce z mlodzieza wdowa po Kurtyce , znalazla w Smolensku fragment Tu - 154 .
Fakt ten ma tak doniosle znaczenie polityczne , ideologiczne , moralne i patriotyczne , ze wlos jezy sie na glowie czytajac relacje o tym donioslym w skali wiekow wydarzeniu .
Jest czyms nieprawdopodobnym , ze na miejscu katastrofy samolotu , ktory rozbil sie na polecenie prezydenta , znaleziono po kilku miesiacach  jego fragment !. To zakrawa na "cut" i nadaje sie do rozpatrzenia go przez wlasciwe dla tego typu wydarzen ciala watykanskie .
Nieskromnie przypomne jednak , ze kolejny fragment tego nieszczesnego samolotu zawisl " U  Sukienki Jasnogorskiej Pani " w czestochowskim klasztorze i pelni tam role swoistego bilbordu majacego za zadanie conajmniej podwojenie datkow wiernych na rzecz ........Boga !! ?? .
Przypomne , ze fragment ten skradziony zostal  przez pewna zakonnice , ktora mimo zlamania prawa dalej chodzi na wolnosci nie ponoszac najmniejszych konsekwencji prawnych a ktora w kolach zblizonych do " broncow krzyza " grup uchodzi za swieta i bohaterke .
Czy slowo " Hanba " !! bedzie wlasciwym w tym poscie  ? ....wszystko zalezy od tego jak zostanie zrozumiany .

cyc

Są to kolejne cuda obiecane przez rząd. Przecież pani Kopacz wyraźnie stwierdziła, że teren został przekopany do głębokości 1 m. Więc rozumiem, że wdowa po Kurtyce ryła głębiej... No chyba że p. Kopacz kłamała, ale to chyba niemożliwe, przecież to tak nieskazitelna osoba, jak i cała reszta rządu...
Tomek

Data: 2010-09-16 04:47:36
Autor: zbig
On 16 Wrz, 11:08, "Tomek" <ten...@tlen.pl> wrote:
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomo cinews:i6qntn$2e1$1news.onet.pl...

> [...]
> Czy slowo " Hanba " !! bedzie wlasciwym w tym poscie  ? ....wszystko
> zalezy od tego jak zostanie zrozumiany .

Są to kolejne cuda obiecane przez rząd. Przecież pani Kopacz wyra nie
stwierdziła, że teren został przekopany do głęboko ci 1 m. Więc rozumiem, że
wdowa po Kurtyce ryła głębiej... No chyba że p. Kopacz kłamała, ale to chyba
niemożliwe, przecież to tak nieskazitelna osoba, jak i cała reszta rządu...
Tomek

W sobotę byłem na Wieżycy. Szczyt ten okala las. O podnóża góry biegn±
sobie różne odcinki szos. O godz. 11. o której przyjechali¶my szosa
był dosłownie oblepiona sprzedaj±cymi swoje trofea zawodowymi
zbieraczami. Poszli¶my sobie niespiesznie na szczyt., a po zwiedzeniu
wieży widokowej, pokręcili¶my się jakie¶ 1,5 godziny po lesie. W tym
czasie było jeszcze tam sporo osób, które podobnie jak my zbierały
grzyby. Po 1,5 godziny mieli¶my ponad 60 grzybów  tym 5 olbrzymich
borowików (takich , ze jeden wystarczyłby na zupę) i 3 okazałe kozaki.
Cud jaki¶!

Data: 2010-09-16 11:51:08
Autor: Miglanc
"Mlodziez znalazla w Smolensku fragment Tu-154 " !!

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c91e0b6$0$22795$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A co miała powiedzieć, że gie to Rosjan obchodzi? Gdyby to powiedziała następnego dnia do Smoleńska wyryszyłyby hordy katopisów by gołymi rękoma wyrwać ziemię na głęboko¶ć 2 m z nadziej±, że odnajd± kosteczkę "¶więtego natychmiast" albo po¶niedziały kawałek blachy z poszycia skrzydła. Oszalały ze szczęscia katopis zawiózłby "relikwię" do domu, a tam okazało się, że kosteczka jest od zdechłej z głodu kaczki z pobliskiego kołchozu, a blacha pochodzi z niemieckiego Ju 87.

--

Zahir

Data: 2010-09-16 12:52:57
Autor: Tomek
[...]

Przecież miejsce katastrofy jest zabezpieczone? To jak te hordy miałyby tam wej¶ć? Znów nie wierzysz słowom przedstawicieli własnego rz±du (tym razem MIllera)?
Tomek
Ps. Dziękuję za przyznanie, że p. Kopacz kłamie lub mówi co jej ¶lina na język przyniesie.

"Mlodziez znalazla w Smolensku fragment Tu-154 " !!