M這tokros

Data: 2020-05-08 00:44:24
Autor: Poldek
M這tokros

Od dawna m闚i貫m, 瞠 m這tokros, ofro責 44 to patologia jakich ma這. To s ludzie, kt鏎zy z pasj wtran瘸laj si tam, gdzie ich nikt nie prosi, 瞠by niszczy bezmy郵nie przyrod, uprawy, cudz prac i cudzy spok鎩. Na szcz窷cie sami si potrafi przedstawi w najgorszym 鈍ietle. Jakim trzeba by dzbanem, 瞠by publikowa takie nagranie?
https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-05-07/mistrz-polski-niszczyl-pole-motocyklem-rolnik-dal-mu-nauczke/?ref=kafle

Data: 2020-05-08 09:59:32
Autor: Budzik
M這tokros
U篡tkownik Poldek pugilares@intgeria.eu ...

[...]

Z tego co pisz, gosc jest niereformowalny.
Zero przemyslenia sprawy, nadal nie rozumie...

Z drugiej strony czy fakt bycia dwukrotnym mistrzem PL w czymkolwiek w jakikolwiek spos鏏 przesadza jakis wyzszy poziom inteligencji czy kultury?

--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usu tak瞠 "_")

Data: 2020-05-08 12:14:56
Autor: Jacek Maciejewski
M這tokros
Dnia 08 May 2020 09:59:32 GMT, Budzik napisa(a):

Z tego co pisz, gosc jest niereformowalny.
Zero przemyslenia sprawy, nadal nie rozumie...

Musia造 wjecha w szkod na Podhalu. Tam by mu wyt逝maczyli :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2020-05-08 10:14:11
Autor: abn140
Mlotokros

oj tu chyba bedzie rozwojowo...
pan pierdziawek dostanie swoje za niszczenie, kieszonka sie zrobi lzejsza,
a pan patyczak - za , no nie wiem co tam prorok zawola..., moze nawet i odsiedzi swoje....

Data: 2020-05-16 10:13:58
Autor: JDX
Mlotokros
On 2020-05-08 10:14, abn140 wrote:
[...]
a pan patyczak - za , no nie wiem co tam prorok zawola..., moze nawet i odsiedzi swoje....
No chyba nie, ziobrzy軼i zmienili prawo odno郾ie obrony koniecznej i
teraz niby mniej trzeba si pi.. z ,,napastnikiem", kt鏎y bez zezwolenia
wszed na posesj ,,napadni皻ego", tzn. mo積a 鄉ielej przej嗆 do
zdecydowanych dzia豉. Dotyczy to zar闚no ochrony 篡cia/zdrowia jak i
mienia. Ale jestem ciekawy, jak ta sprawa si zako鎍zy. Poza tym, te
uderzenia ko趾iem to raczej jakie macanie, a nie konkretne, energiczne
uderzenia.

Data: 2020-05-17 03:50:38
Autor: WS
Mlotokros
On Saturday, May 16, 2020 at 10:14:19 AM UTC+2, JDX wrote:
On 2020-05-08 10:14, abn140 wrote:
[...]
> [...]
mienia. Ale jestem ciekawy, jak ta sprawa si zako鎍zy. Poza tym, te
uderzenia ko趾iem to raczej jakie macanie, a nie konkretne, energiczne

Raczej mala szansa, za wejscie na teren nieogrodzony raczej nic nie grozi (bo chyba trudno wymagac noszenia z saba map geodezyjnych i ksiag wieczystych ;) ), diabli wiedza po czym/czyim sie chodzi...
Karane (hm.. symbolicznie?) jest nieopuszczenie terenu...
Na byle wycieczce w gory rzaczej przechodzi sie przez dziesiatki prywatnych dzialek... (ba, czasem nawet szlak przez takie prowadzi, pomimo sprzeciwu wlasciciela https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24392984,kolejne-szlaki-w-dolinkach-krakowskich-zagrozone.html )

Art. 157. 1. Kto wbrew 膨daniu osoby uprawnionej nie opuszcza lasu, pola,
ogrodu, pastwiska, 陰ki lub grobli,
podlega karze grzywny do 500 z這tych lub karze nagany.
2. 圭iganie nast瘼uje na 膨danie pokrzywdzonego.

( wg http://poradypremium.pl/art=157kw )

M這tokros