Mlotokros

Data: 2020-05-08 10:14:11
Autor: abn140
Mlotokros

oj tu chyba bedzie rozwojowo...
pan pierdziawek dostanie swoje za niszczenie, kieszonka sie zrobi lzejsza,
a pan patyczak - za , no nie wiem co tam prorok zawola..., moze nawet i odsiedzi swoje....

Data: 2020-05-16 10:13:58
Autor: JDX
Mlotokros
On 2020-05-08 10:14, abn140 wrote:
[...]
a pan patyczak - za , no nie wiem co tam prorok zawola..., moze nawet i odsiedzi swoje....
No chyba nie, ziobrzyści zmienili prawo odnośnie obrony koniecznej i
teraz niby mniej trzeba się pi..ć z ,,napastnikiem", który bez zezwolenia
wszedł na posesję ,,napadniętego", tzn. można śmielej przejść do
zdecydowanych działań. Dotyczy to zarówno ochrony życia/zdrowia jak i
mienia. Ale jestem ciekawy, jak ta sprawa się zakończy. Poza tym, te
uderzenia kołkiem to raczej jakieś macanie, a nie konkretne, energiczne
uderzenia.

Data: 2020-05-17 03:50:38
Autor: WS
Mlotokros
On Saturday, May 16, 2020 at 10:14:19 AM UTC+2, JDX wrote:
On 2020-05-08 10:14, abn140 wrote:
[...]
> [...]
mienia. Ale jestem ciekawy, jak ta sprawa się zakończy. Poza tym, te
uderzenia kołkiem to raczej jakieś macanie, a nie konkretne, energiczne

Raczej mala szansa, za wejscie na teren nieogrodzony raczej nic nie grozi (bo chyba trudno wymagac noszenia z saba map geodezyjnych i ksiag wieczystych ;) ), diabli wiedza po czym/czyim sie chodzi...
Karane (hm.. symbolicznie?) jest nieopuszczenie terenu...
Na byle wycieczce w gory rzaczej przechodzi sie przez dziesiatki prywatnych dzialek... (ba, czasem nawet szlak przez takie prowadzi, pomimo sprzeciwu wlasciciela https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,24392984,kolejne-szlaki-w-dolinkach-krakowskich-zagrozone.html )

Art. 157. § 1. Kto wbrew żądaniu osoby uprawnionej nie opuszcza lasu, pola,
ogrodu, pastwiska, łąki lub grobli,
podlega karze grzywny do 500 złotych lub karze nagany.
§ 2. Ściganie następuje na żądanie pokrzywdzonego.

( wg http://poradypremium.pl/art=157kw )

Mlotokros