M³ynek do pieprzu

Data: 2010-02-26 11:17:35
Autor: ttw
M³ynek do pieprzu

U¿ytkownik "Janusz Wo" <jannus_tl@taki-gaz.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
Witam!
Szukam m³ynka do pieprzu. Ma byæ rêczny, bez plastiku, najlepiej
metalowy mechanizm. Wola³bym z korbk±, bo daje mo¿liwo¶æ zmielenia
wiêkszej ilo¶ci pieprzu.Fajnie by bylo gdyby mial szklan± wstawkê, zeby
by³o widaæ, co tam jest w ¶rodku. Nie lubiê te¿ takiego rozwi±zania, gdy
trzeba na nowo ustawiaæ grubo¶æ mielenia po ka¿dym uzupe³nieniu pieprzu.
Wiem, przesadzam, ale mo¿e istnieje takie co¶? Allegro przejrza³em.
Pozdrawiam - JanuszWo
-- -
Witam
Wiekszosc mlynkow dostepnych w naszych sklepach nadaje sie tylko do ozdoby a nie do mielenia, no chyba ze ktos uzywa mlynka sporadycznie. Ja uzywam mlynka (do pieprzu i soli) codziennie do wszystkiego, dlatego przeszedlem droge przez meke zanim kupilem wytrzymaly mlynek nie do zdarcia. Do dzis sto mi na szafie kolekcja zmaltretowanych mlynkow do pieprzu, ktore padly w szybkim tempie albo nie mielily jak trzeba.

Polecam mlynki do pieprzu, soli i przypraw firmy BISSETTI
firma robi najlepsze mlynki na swiecie od ponad 60 lat
http://www.bisetti.it/eng/products.htm

U nas do kupienia w sklepie internetowym
www.galeriakuchenna.pl

Sam uzywam takiego
http://tinyurl.com/yblgryx
Jest mechanizm metalowy, regulacja mielenia i porcelanowy mechanizm mielacy
Tylko ceny tych mlynkow troche odstraszaja, ale warto. Ten mlynek uzywam od lat i jest nie do zdarcia:)

Pozdrawiam
Tomek-Tw.
gg 81195

Data: 2010-02-26 14:41:35
Autor: AW
M³ynek do pieprzu
W dniu 2010-02-26 11:17, ttw pisze:
[...]

Eee tam, ja kupi³em m³ynek do pieprzu w Biedronce. Wygl±d ma, delikatnie mówi±c, niezbyt wyszukany ale za to ma ceramiczny mechanizm miel±cy, z regulacj± grubo¶ci naturalnie. Po paru miesi±cach ¿a³ujê, ¿e nie wzi±³em jeszcze jednego do soli.

AW

Data: 2010-02-26 16:21:38
Autor: Borys Pogore³o
M³ynek do pieprzu
Dnia Fri, 26 Feb 2010 14:41:35 +0100, AW napisa³(a):

naturalnie. Po paru miesi±cach ¿a³ujê, ¿e nie wzi±³em jeszcze jednego do soli.

 Ja rozumiem mielenie pieprzu, ale.. soli? Co to niby daje i co jest z³ego
w zwyk³ej solniczce?

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-02-26 17:13:50
Autor: AW
M³ynek do pieprzu
W dniu 2010-02-26 16:21, Borys Pogore³o pisze:
[...]

1. Czasami chcesz mieæ grube ziarna soli. Co¶ takiego jak na s³onych paluszkach. Bierzesz grub± sól morsk± i mielisz na tak±, która ci odpowiada.
2. Sól warzona (drobnoziarnista) s³abo przylega np. do frytek, jest nieco zbyt gruba chocia¿ drobna :-) i tu mo¿e przydaæ siê m³ynek ¿eby j± jeszcze bardziej rozdrobniæ.
3. Nie ma nic z³ego w zwyk³ej solniczce.

AW

Data: 2010-02-26 23:30:44
Autor: Borys Pogore³o
M³ynek do pieprzu
Dnia Fri, 26 Feb 2010 17:13:50 +0100, AW napisa³(a):

[...]

 Ok, teraz jasne. My¶la³em ju¿, ¿e to jaka¶ kuchenna odmiana audiofilstwa
:)
 Do czego w praktyce u¿ywasz grubej soli?

--
Borys Pogore³o
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-02-27 01:27:41
Autor: AW
M³ynek do pieprzu
W dniu 2010-02-26 23:30, Borys Pogore³o pisze:
[...]

Np. do w±tróbki :-)

AW

Data: 2010-03-20 15:51:13
Autor: BQB
M³ynek do pieprzu
AW pisze:

[...]

To ja mam identyczny, chyba, tylko on plastikowy jest, ale jakie ¿arna, to nie sprawdza³em. I te¿ ¿a³ujê, ¿e do soli nie wzi±³em bia³ego :P

M³ynek do pieprzu