M³ynek do zlewu

Data: 2010-08-17 18:08:13
Autor: Artur Dêbski
M³ynek do zlewu
Chyba sie leniwy robiê i nie chce mi siê ci±gle zrzucaæ resztek z talerzy
do kosza albo czy¶ciæ zlew z niewyrzuconych do kosza resztek.

Poleæcie mi proszê jaki waszym zdaniem jest dobry m³ynek do zlewu :
- trwa³y
- o wydajno¶æ raczej nie chodzi ot rodzinna kuchnia w mieszkaniu
   a nie ¿adna sto³ówka
- tani  - chcia³bym raczej z dolnej pó³ki cenowej
- jednocze¶nie jak najp³ytszy (¿eby pod zlewem mo¿na by³o jeszcze
  wygospodarowaæ miejsce).

W Castoramie - a by³o to jedyne miejsce które odwiedzi³em w tym celu
widzia³em chyba 3 czy 4 modele tej samej firmy wahaj±ce siê w
granicach cenowych od oko³o 500z³ do oko³o 2000z³

Nie zale¿y mi na jakich¶ bardzo wymy¶lnych konstrukcjach tak
jak  napisa³em ot gar¶æ lub dwie resztek po posi³kach czy obierek
z warzyw i owoców do zmielenia przez ten m³ynek mo¿e ze dwa
góra trzy razy na dzieñ.

Na co zwróciæ w ogóle uwagê przy wyborze m³ynka ?
Jakie modele macie u siebie w kuchni i jeste¶cie z nich zadowoleni ?

Z góry dziêki

Artur Dêbski
http://blogit.one.pl

Data: 2010-08-17 22:36:46
Autor: Marek Dyjor
M³ynek do zlewu
Artur Dêbski wrote:
[...]

ja mam http://www.rozdrabniacz.pl/

w sumie kupi³em ten najprostszy.

Data: 2010-08-23 15:35:00
Autor: ±æê³ñ󶼿
M³ynek do zlewu
M.in. na instalacjê elektryczn±, lub na wy³±cznik pneumatyczny.

-- -- -