Mnie Kempa nie obraża, bo nie potrafi.

Data: 2011-04-27 14:06:29
Autor: Przemysław W
Mnie Kempa nie obraża, bo nie potrafi.
Dziś około południa posłanka PiS Beata Kempa stanie przed sejmową komisją etyki, bo podczas debaty zapytała ministra sprawiedliwości Krzysztofa Kwiatkowskiego: "Którą mafię pan poparł? Narkotykową czy dopalaczową". Żeby nie czuła się osamotniona, będzie jej towarzyszyć poseł Ryszard Terlecki, także PiS, który zarzucił prezydentowi Komorowskiemu zdradę narodową. Oraz Adam Hofman (PiS) za słowa "Niesiołowski w kolejce, trzeba go odstrzelić". Zdaje mi się, że takie postępowanie wobec trójki posłów to niezasłużona tortura.
Gdyby sejmowa komisja etyki miała zajmować się każdą nieetyczną wypowiedzią parlamentarzystów, zresztą każdej możliwej opcji, musiałaby radzić 24 godziny na dobę, włączając w to dni wolne od pracy. Na dodatek bez jakiegokolwiek skutku. A sądzę tak dlatego, że gdyby posłowie, również wymieniona trójka, wiedzieli, że ich słowa są mało etyczne, to by ich po prostu nie wypowiadali. Jeśli ktoś nie wie, że obraża, to nie obraża.

Gdyby, dla przykładu, poseł Terlecki zajął się mną i powiedział, że zdradziłem Polskę, nie obraziłbym się na niego, bo nie wiedziałby co czyni. Gdyby posłanka Kempa raczyła zapisać mnie do mafii, wzruszyłbym ramionami z tej samej przyczyny. Gdyby poseł Hofman chciałby mnie odstrzelić, miałbym to w nosie w poczuciu graniczącym z pewnością, że tylko tak gada, bo koniec końców nie wceluje. I tak dalej.

Zamiast więc permanentnych obrad proponuję zmianę ordynacji wyborczej. Każdy kandydat na parlamentarzystę, zanim zostanie wpisany na partyjne listy, musiałby wylegitymować się ukończonym kursem dobrego wychowania przynajmniej z oceną dostateczną. Kurs taki należałoby odbyć w miarę wczesnym dziecięctwie. Im człowiek starszy a stanowisko bardziej eksponowane, uczy się coraz trudniej.

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75968,9500096,Mnie_Kempa_nie_obraza__bo_nie_potrafi.html#ixzz1KiymqDPR

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-27 18:37:07
Autor: CHEL
Mnie Kempa nie obraża, bo nie potrafi.
On Wed, 27 Apr 2011 14:06:29 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Dziś około południa posłanka PiS Beata Kempa stanie przed sejmową komisją etyki, [...]

 czy to ta sama kempa, ktora zostala komisarzem z nadania prezesa?

Data: 2011-04-27 18:57:31
Autor: Przemysław W
pisem@...pl> wrote:

Dziś około południa posłanka PiS Beata Kempa stanie przed sejmową komisją
etyki, [...]

czy to ta sama kempa, ktora zostala komisarzem z nadania prezesa?

Jak nie, jak tak. Ta sama kopnięta w tyłek.

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-27 13:18:56
Autor: Antenka
On 27 Kwi, 18:57, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Jak nie, jak tak. Ta sama kopnięta w tyłek.<

"Jagnię"  to jest młoda owca, ćmoku z Koziej Wólki. Idź do pejsatego
Smoleńskiego na kurs "retoryki" i "judaszowego wychowania" he he he

Antenka

Data: 2011-04-27 22:34:50
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:982813cc-3464-4178-b2fb-bfe96273626bm13g2000yqb.googlegroups.com...
On 27 Kwi, 18:57, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Jak nie, jak tak. Ta sama kopnięta w tyłek.<

No pewnie, Kawecki, trudno, bo i ciebie postawienie w chlewie ze swiniami nie obrazi.

R.

Data: 2011-04-28 03:38:06
Autor: cirrus
news:982813cc-3464-4178-b2fb-bfe96273626bm13g2000yqb.googlegroups.com... On 27 Kwi, 18:57, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote
Jak nie, jak tak. Ta sama kopnięta w tyłek.<
No pewnie, Kawecki, trudno, bo i ciebie postawienie w chlewie ze
swiniami nie obrazi.
R.

Uważaj, bo dołączysz do siejących nienawiść u obsrywatora.

--
stevep

Data: 2011-04-28 10:28:01
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:982813cc-3464-4178-b2fb-bfe96273626bm13g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Trans, wychowałeś się na wioskowym zadupiu więc pojęcie obory i owczych bobków nie jest ci obce.

BomBel

Data: 2011-04-28 14:10:54
Autor: Antenka
On 28 Kwi, 10:28, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:982813cc-3464-4178-b2fb-bfe96273626bm13g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Antenka

Trans, wychowałeś się na wioskowym zadupiu więc pojęcie obory i owczych

Co tam mruczysz świniopasie z Kozie Wólki? Spadówa!

Antenka

Data: 2011-04-29 10:24:39
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:85a71fe5-2b39-4d75-abc5-4ba970c836f9v31g2000vbs.googlegroups.com...
> [...]

bobków nie jest ci obce.

BomBel

Co tam mruczysz świniopasie z Kozie Wólki? Spadówa!

Te, TRANS. Zobacz co masz pomiędzy dużymi palcami u nóg!

BomBel

Data: 2011-05-01 14:25:48
Autor: Antenka
On 29 Kwi, 10:24, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote:

Te, TRANS. Zobacz co masz pomiędzy dużymi palcami u nóg!<

Odpowiedź na miarę możliwości świniopasa z Koziej Wólki. Gnój, gnój i
jeszcze raz gnój.

Antenka

Antenka

Data: 2011-05-02 08:24:29
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:54c84b72-1b60-4389-bfa1-bd380c579d99dr5g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

To by się zgadzało! Łechtaczka ci gnije!

BomBel

Data: 2011-05-02 00:48:52
Autor: DCR
W dniu 2011-04-27 14:06, Przemysław W pisze:
[...]

Jak pracowałem w pewnej korporacji to było coś takiego jak "Code of Conduct" - kodeks postępowania. I wybiórczo były testy. Jak się nie zaliczyło to był dywanik. Może to lepiej zastosować?
Wtedy sama komisja analizuje postępowanie. Słoma Kępie by wyszła w teście od razu. Potem komisja etyki publicznie wnioskowałaby, a karę narzuca partia z dostępem opinii publicznej.
Dziennikarze przypilnują potem rozliczeń.
Nikt nie musi się stawiać.

Mnie Kempa nie obraża, bo nie potrafi.