Mnie Kempa nie obraża, bo nie potrafi.

Data: 2011-04-27 18:37:07
Autor: CHEL
Mnie Kempa nie obraża, bo nie potrafi.
On Wed, 27 Apr 2011 14:06:29 +0200, Przemysław W <Brońmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

Dziś około południa posłanka PiS Beata Kempa stanie przed sejmową komisją etyki, [...]

 czy to ta sama kempa, ktora zostala komisarzem z nadania prezesa?

Data: 2011-04-27 18:57:31
Autor: Przemysław W
pisem@...pl> wrote:

Dziś około południa posłanka PiS Beata Kempa stanie przed sejmową komisją
etyki, [...]

czy to ta sama kempa, ktora zostala komisarzem z nadania prezesa?

Jak nie, jak tak. Ta sama kopnięta w tyłek.

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-27 13:18:56
Autor: Antenka
On 27 Kwi, 18:57, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Jak nie, jak tak. Ta sama kopnięta w tyłek.<

"Jagnię"  to jest młoda owca, ćmoku z Koziej Wólki. Idź do pejsatego
Smoleńskiego na kurs "retoryki" i "judaszowego wychowania" he he he

Antenka

Data: 2011-04-27 22:34:50
Autor: raff

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:982813cc-3464-4178-b2fb-bfe96273626bm13g2000yqb.googlegroups.com...
On 27 Kwi, 18:57, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:

Jak nie, jak tak. Ta sama kopnięta w tyłek.<

No pewnie, Kawecki, trudno, bo i ciebie postawienie w chlewie ze swiniami nie obrazi.

R.

Data: 2011-04-28 03:38:06
Autor: cirrus
news:982813cc-3464-4178-b2fb-bfe96273626bm13g2000yqb.googlegroups.com... On 27 Kwi, 18:57, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote
Jak nie, jak tak. Ta sama kopnięta w tyłek.<
No pewnie, Kawecki, trudno, bo i ciebie postawienie w chlewie ze
swiniami nie obrazi.
R.

Uważaj, bo dołączysz do siejących nienawiść u obsrywatora.

--
stevep

Data: 2011-04-28 10:28:01
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:982813cc-3464-4178-b2fb-bfe96273626bm13g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Trans, wychowałeś się na wioskowym zadupiu więc pojęcie obory i owczych bobków nie jest ci obce.

BomBel

Data: 2011-04-28 14:10:54
Autor: Antenka
On 28 Kwi, 10:28, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:982813cc-3464-4178-b2fb-bfe96273626bm13g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Antenka

Trans, wychowałeś się na wioskowym zadupiu więc pojęcie obory i owczych

Co tam mruczysz świniopasie z Kozie Wólki? Spadówa!

Antenka

Data: 2011-04-29 10:24:39
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:85a71fe5-2b39-4d75-abc5-4ba970c836f9v31g2000vbs.googlegroups.com...
> [...]

bobków nie jest ci obce.

BomBel

Co tam mruczysz świniopasie z Kozie Wólki? Spadówa!

Te, TRANS. Zobacz co masz pomiędzy dużymi palcami u nóg!

BomBel

Data: 2011-05-01 14:25:48
Autor: Antenka
On 29 Kwi, 10:24, "Leprechaun" <mydl...@piana.tw> wrote:

Te, TRANS. Zobacz co masz pomiędzy dużymi palcami u nóg!<

Odpowiedź na miarę możliwości świniopasa z Koziej Wólki. Gnój, gnój i
jeszcze raz gnój.

Antenka

Antenka

Data: 2011-05-02 08:24:29
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:54c84b72-1b60-4389-bfa1-bd380c579d99dr5g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

To by się zgadzało! Łechtaczka ci gnije!

BomBel

Mnie Kempa nie obraża, bo nie potrafi.