Mnie mog± cmokn±ć w chuja

Data: 2014-11-17 18:56:48
Autor: boukun
Mnie mog± cmokn±ć w chuja
Sam sobie jestem panem. Nie będzie mi jaki¶ krwiopijca Żyd, czy szabesgoj zagl±dał w komputer...

http://tech.wp.pl/kat,1009785,title,Pracodawcy-coraz-czesciej-wykorzystuja-media-spolecznosciowe,wid,17038125,wiadomosc.html

boukun

Data: 2014-11-17 12:03:35
Autor: Marek
Mnie mog± cmokn±ć w chuja
W dniu poniedziałek, 17 listopada 2014 18:57:46 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

A co z pluszowym misiem ? Dalej moze ?

Data: 2014-11-17 21:10:45
Autor: u2
Mnie mog± cmokn±ć w chuja
W dniu 2014-11-17 o 21:03, Marek pisze:
A co z pluszowym misiem ? Dalej moze ?

srakun pluszaka nadal cmoka:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-11-17 18:59:59
Autor: Budzik
Mnie mog± cmokn±ć w chuja
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...

[...]

W komputer?
Rozumiesz jak działaja portale społecznosciowe?

Data: 2014-11-18 11:05:32
Autor: boukun
Mnie mog± cmokn±ć w chuja
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:XnsA3E8C5AFC6DF3budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Tak jak reżimy je sobie ustawiły, kontroluj± społeczeństwa...

boukun

Data: 2014-11-18 12:00:16
Autor: Budzik
Mnie mog± cmokn±ć w chuja
[...]