[Airtaxi] "Mnie się należy!"

Data: 2019-08-05 11:05:44
Autor: Bruno Brunowski
[Airtaxi] "Mnie się należy!"
"Moje działania, i to chciałem wyraźnie podkreślić, nie były jakimś precedensem. W poprzednich kadencjach prawie wszyscy moi poprzednicy, mam tutaj na myśli także premierów, jak i prezydentów, również korzystali w taki sposób ze środków komunikacji lotniczej. Była to praktyka przyjęta obyczajem w wielu państwach świata."
https://wpolityce.pl/polityka/457973-marszalek-kuchcinski-nie-podam-sie-do-dymisji-wideo

"Takich spotkań od początku kadencji odbyło się ponad 900, niejednokrotnie kilka dziennie, w tym w soboty i w niedzielę. Kuchciński wskazał, że uczestnictwo w wielu z tych spotkań wymagało korzystania ze specjalnego transportu lotniczego."

900 podróży? Trzeba przyznać, że ma rozmach. I tupetu też mu nie brak.

Słuszną linię ma nasza Partia!

--
Bruno

[Airtaxi] "Mnie się należy!"