Mnie też nazwiecie faszystką?

Data: 2017-11-19 21:38:47
Autor: boukun
Mnie też nazwiecie faszystką?
Bohaterką okładki "Sieci" jest Magdalena Ogórek. - Też kocham Polskę. Też chodzę na marsze niepodległości. Mnie też nazwiecie faszystką? - czytamy. Pojawi się również temat Mateusza Kijowskiego i aktu oskarżenia przeciw niemu, który może wpłynąć jeszcze przed końcem roku, oraz tekst o problemach w ugrupowaniu Pawła Kukiza.

https://v.wpimg.pl/MTUxMjAyJD16N2JfcU41YmNIYg5vDj09OB9jGi1Wf2ZmSn1ac018eXhJfFl1SnViZE11RTIQKDc8VicaJg==/

boukun

Data: 2017-11-19 22:27:13
Autor: japanizer
On Monday, November 20, 2017 at 5:40:54 AM UTC+9, boukun wrote:
[...]

Tak jak w latach 30 i 40 w Niemczech. Garstka faszystów na czele kraju, a za nimi ślepa reszta baranków. Po wojnie się okazało, że piekło Europie urządzili jacyś tam faszyści, którzy co prawda nosili faszystowskie flagi i hasła na marszach, ale reszta ludzi to byli porządni Niemcy.

Data: 2017-11-20 07:06:50
Autor: Opozycja Totalna
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:ousq8j$17fd$1gioia.aioe.org...
Bohaterką okładki "Sieci" jest Magdalena Ogórek. - Też kocham Polskę. Też chodzę na marsze niepodległości. Mnie też nazwiecie faszystką? - czytamy.

Ależ skąd! Madzia jest aniołem. Takim katolickim komunistą. Sprzedała duszę diabłu z Torunia.

CL

Data: 2017-11-20 07:20:29
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 19 listopada 2017 21:40:54 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
[...]

Dlaczego ogórek nie śpiewa?
https://www.youtube.com/watch?v=nfjV5vf4KPU

Data: 2017-11-20 16:38:09
Autor: Opozycja Totalna
ogórek też śpiewa

Użytkownik "Jakub A. Krzewicki" <patrick.o.hooligan@gmail.com> napisał w
wiadomości news:5e89d598-0c36-4a3d-b2b4-fa76a0c65005googlegroups.com...

Dlaczego ogórek nie śpiewa?
https://www.youtube.com/watch?v=nfjV5vf4KPU

Ależ śpiewa! Jako katolicka komunistka Madzia spiewa kolędy!

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/zdjecia/galeria/479820,5,kim-jest-magdalena-ogorek-kandydatka-sld-na-prezydenta.html

Tu z purpuratem:

https://www.pudelek.pl/artykul/108370/magdalena_ogorek_zostala_zaatakowana_w_kosciele_czekal_na_nia_rosly_mezczyzna_ktory_sie_rzucil_z_lapami/

Zachwycona jest też:

https://www.pudelek.pl/artykul/106492/magdalena_ogorek_zachwyca_sie_kaczynskim_jest_wybitnym_politycznym_strategiem_sprowadza_opozycje_do_parteru/

CL

Data: 2017-11-20 07:49:16
Autor: A. Filip
Mnie też nazwiecie faszystką? [faszystów ci na Czerskiej dostatek]
japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Czyli teraz trzeba stworzyć w Polsce wrażenie żeby tak jak wtedy w
Niemczech "milcząca większość" za szybko pomyślała że jest mniejszością?
[ Marsz 60_000 faszystów - przygniatająca większość maszerujących to faszyści]

Data: 2017-11-20 08:34:09
Autor: boukun
japanizer@japanizer.org Wrote in message:
[...]

To mówisz że podbijemy Europę z obroną terytorialną?
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-19 23:49:05
Autor: japanizer
On Monday, November 20, 2017 at 4:34:12 PM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

Tego nie powiedziałem.

Ale na pewno nie obronimy się obroną terytorialną przed Rosją, gdy cała Europa się od nas odwróci.

Data: 2017-11-20 06:37:08
Autor: Zenek Kapelinder
Mnie też nazwiecie faszystką?
Przed Rosja nie musimy sie bronic bo oni nam nie zagrazaja, przynajmniej dokad rzadzi pan Putin. Dla Polski caly czas zagrozeniem sa niemcy. Amerykanie nie bez powodu obstawiaja zachodnio poludniowa granice Polski i razem z Rosjanami dawne prusy wschodnie.

Data: 2017-11-20 06:44:50
Autor: japanizer
On Monday, November 20, 2017 at 11:37:09 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

Mylisz się - wojna z Rosją to kwestia miesięcy:

https://dorzeczy.pl/kraj/47759/Macierewicz-Rosja-szykuje-sie-do-ataku-To-goraca-wojna.html

Macierewicz: Rosja szykuje się do ataku. To gorąca wojna

Data: 2017-11-21 06:30:37
Autor: Zenek Kapelinder
Mnie też nazwiecie faszystką?
Jesli amerykanie z terenu Polski zaatakuja Rosje to wojna bedzie. Nie masz na to zadnego wplywu. Nadzieja w tym ze w amerykanskich miastach zaczna wtedy rosna grzyby i wojna szybko sie skonczy. I z powodu grzybow wojny nie bedzie.

Data: 2017-11-20 10:37:20
Autor: jacekbialy80
Mnie też nazwiecie faszystką?
Amerykanie nie muszą obawiać zachodnie Polski, bo oni są już w Niemczech. Gdyby Niemcy wyszły z NATO, wtedy tak.

Data: 2017-11-20 09:55:37
Autor: boukun
Mnie też nazwiecie faszystką?
japanizer@japanizer.org Wrote in message:

Tego nie powiedziałem.

Ale na pewno nie obronimy się obroną terytorialną przed Rosją, gdy cała Europa się od nas odwróci.

To mówisz że zaatakujemy Rosję?
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-20 02:30:01
Autor: japanizer
On Monday, November 20, 2017 at 5:55:40 PM UTC+9, boukun wrote:
> To mówisz że zaatakujemy Rosję?

Mówię, że z konikiem polnym na mózg się zamieniłeś.

A teraz poczytaj swojego guru:

Data: 2017-11-20 13:32:18
Autor: boukun
Mnie też nazwiecie faszystką?
japanizer@japanizer.org Wrote in message:
> To mówisz że zaatakujemy Rosję?

Mówię, że z konikiem polnym na mózg się zamieniłeś.

A teraz poczytaj swojego

To komu w końcu ci polscy faszyści zagrażają?
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-20 04:45:52
Autor: japanizer
On Monday, November 20, 2017 at 9:32:20 PM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

Polsce i Polakom.

Data: 2017-11-20 11:00:15
Autor: Opozycja Totalna

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ouu5aa$12d2$1gioia.aioe.org...
To mówisz że zaatakujemy Rosję?
--

Chyba, że Putin wcześniej zrąbie się gacie i odda wrak.

CL

Data: 2017-11-20 10:41:06
Autor: jacekbialy80
Mnie też nazwiecie faszystką?
Europa już dawno się odwróciła do własnych problemów. Ty się łudzisz, że jakiś Niemiec lub Francuz przyjdzie bronić Polaków? Oni własnych kobiet nie potrafią bronić.

Data: 2017-11-21 02:18:49
Autor: Bytomir Kwasigroch
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

Ale na pewno nie obronimy się obroną terytorialną przed Rosją, gdy cała Europa się od nas odwróci.

E tam cała, ledwo jeden Makrą ujada i trochę niemca.
A tak poza tym cisza, spokój:) Kiedy Putiny mają zamiar zaatakować?

Data: 2017-11-21 02:42:38
Autor: japanizer
On Tuesday, November 21, 2017 at 7:18:51 PM UTC+9, Bytomir Kwasigroch wrote:
> [...]

E tam cała, ledwo jeden Makrą ujada i trochę niemca.
A tak poza tym cisza, spokój:) Kiedy Putiny mają zamiar zaatakować?

Maciarewicz mówił niedawno, że już wkrótce.

Data: 2017-11-20 06:29:54
Autor: Zenek Kapelinder
Mnie też nazwiecie faszystką?
Obrona terytorialna nie jest V kolumno od tego zeby zdobywac Berlin. Ona jest od tego zeby spowodowac tak duze straty materialne u niemcow zeby prowadzenie przez nich wojny stalo sie nieoplacalne. Sto tysiecy wyszkolonych i wyposazonych partyzantow wojny nie wygra ale spowoduje jej zakonczenie.

Data: 2017-11-20 06:32:12
Autor: japanizer
On Monday, November 20, 2017 at 11:29:55 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
[...]

A brałeś pod uwagę, jak nas zaatakują od północy Szwedzi i Duńczycy, a od południa Czesi i Słowacy?

Data: 2017-11-20 06:45:32
Autor: Zenek Kapelinder
Mnie też nazwiecie faszystką?
Jedni musza przeplynac Baltyk drudzy pokonac gory. Od zachodu sa rowniny umozliwiajace atak na nasze surowce na Slasku. Wojny opieraja sie na surowcach i przemysle. Nie bez powodu najwiecej niemieckich inwestycji jest na poludniu na zachodzie Polski.

Data: 2017-11-20 07:13:34
Autor: japanizer
On Monday, November 20, 2017 at 11:45:33 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Jedni musza przeplynac Baltyk drudzy pokonac gory.

No problemu nie będzie - Stocznia im. Lecha Kaczyńskiego jeszcze nie wyprodukowała polskich łodzi podwodnych, jedyny sprawny statek polskiej marynarki (ORP ,,Orzeł") niedawno się spalił, a agent Maciarewicz ostatnio nawet odwołał zakup kilku śmigłowców dla ratownictwa morskiego (w razie czego można by z nich zrzucać beczki ze smołą na statki Wikingów).

Od zachodu sa rowniny umozliwiajace atak na nasze surowce na Slasku. Wojny opieraja sie na surowcach i przemysle. Nie bez powodu najwiecej niemieckich inwestycji jest na poludniu na zachodzie Polski.

Niemcy w polski węgiel zainwestowali kasę? Złoto w Polsce znaleźli? Rozwiniesz coś na ten temat?

Data: 2017-11-21 12:38:31
Autor: Zenek Kapelinder
Mnie też nazwiecie faszystką?
Sam sobie rozwin to bedziesz pewny ze Cie w chuja nie robie. Znajdz w necie ile niemcy rocznie potrzebuja wegla i ile wydobywaja.

Data: 2017-11-20 10:19:38
Autor: jacekbialy80
Mnie też nazwiecie faszystką?
Albo spowoduje, że do tej wojny nie dojdzie i o to tutaj chodzi. Szwajcarii nikt się nie tyka, bo tam prawie każdy obywatel ma w domu broń i jest przeszkolony do walki.

Data: 2017-11-20 16:15:54
Autor: Opozycja Totalna
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Nie mogłem się powstrzymać! ;))))

OT jest V "kolumno" Macierewicza wyposażoną i uzbrojoną w ... no właśnie w
co? Faktycznie kiedy teoretyczny agresor (Rosja czy Niemcy, a może inni?) ich zobaczy to wojnę zakończy zanim na dobre ją rozpocznie. ;-)))  Bardzo dobra robota "zenek"! Bardzo dobra. Tusk cię ozłoci! ;-)))

CL

Data: 2017-11-21 06:27:27
Autor: Zenek Kapelinder
Mnie też nazwiecie faszystką?
Zawsze jak nie mozesz sie powstrzymac to sie osrasz. Tylko jak to robisz ze sam sobie na leb nasrasz?

Data: 2017-11-21 16:40:10
Autor: Opozycja Totalna
Mnie też nazwiecie faszystką?
W O N   K A N A L I O !!!

Data: 2017-11-21 08:26:22
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 15:29 Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:

[...]

Co za genialna strategia, sam to wymyśliłeś?

--
stevep

Data: 2017-11-21 06:22:42
Autor: Zenek Kapelinder
Mnie też nazwiecie faszystką?
Zycie to wymyslilo. Z powodu duzych strat amerykanie wyniesli sie z Wietnamu a zsrr wycofal z Afganistanu a teraz mocarstwa z wyjatkiem " duzego postepu" nie jest w stanie rozbic arabskich partyzantow.

Data: 2017-11-21 10:40:53
Autor: jacekbialy80
Mnie też nazwiecie faszystką?
Wietnam to przegrali bardziej propagandowo niż militarnie. Na szczęście w 50 roku nie było jeszcze hipisów i kolorowej tv, dzięki czemu kawałek Korei nam się zachował. Na jak długo?
Pozdr .

Data: 2017-11-20 09:12:03
Autor: silvio balconetti
Am 20.11.2017 um 07:27 schrieb japanizer@japanizer.org:
[...]

Przed laty bylem swiadkiem rozmowy, w ktorej facet urodzony w czasie wojny mowil, ze bzdure opowiadaja ludzie, ze nic nie wiedzieli o Holocauscie. Widzieli, ze ich sasiedzi i znajomi znikaja, ale udawali, ze wszystko jest ok.
Ale w blizszych czasach tez miliony szlo glosowac, na pochody, akademie, a nawet na wiece "poparcia", czytalo "Trybune ludu" i pokrewne, ogladalo telewizje, nalezalo do PZPR lub "stronnictw sojuszniczych", zwiazkow mlodziezowych, a pozniej sie okazalo, ze to jacys komunisci rzadzili, ciemiezyli lud, a mysmy byli zawsze przeciw, sluchali RWE, dziadek zginal w Katyniu, inny byl u Andersa itd.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-11-20 07:16:25
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu poniedziałek, 20 listopada 2017 09:12:06 UTC+1 użytkownik silvio balconetti napisał:

[...]

To ostatnie nazywa się ubezpieczeniem na dwie strony - "bogu świeczkę, dyabłu
ogarek"

Data: 2017-11-20 09:57:57
Autor: boukun
silvio balconetti <silvio@invalid.invalid> Wrote in message:
[...]

To Kaczyński komuś szykuje Holokaust? Zbroimy się jak hitlerowskie
 Niemcy chcemy kogoś napaść?
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-20 10:03:07
Autor: A. Filip
boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:
[...]

<ironia> Kaczystowska Polska napadnie na Niemcy, błyskawicznie wygra i
wyrżnie miliony gości Merkel!  To przecież oczywiste! </ironia>

Data: 2017-11-20 11:04:19
Autor: Opozycja Totalna

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+6t4w0nrl3f-hbk1@wp.eu...
<ironia> Kaczystowska Polska napadnie na Niemcy, błyskawicznie wygra i
wyrżnie miliony gości Merkel!  To przecież oczywiste! </ironia>

<kpiny> PiS zabierze całe należne złoto za reperacje wojenne i obdzieli nim wszystkich potrzebujących pod warunkiem, że posiadają zaświadczenie od proboszcza parafii, że głosowali i będa głosować na PiS! (/kpiny!>

CL

Data: 2017-11-20 18:28:55
Autor: silvio balconetti
Am 20.11.2017 um 09:57 schrieb boukun:
[...]

Jestes niestety brakujacym ogniwem w teorii Darwina, a prosciej cretino di macabra. :-)

Data: 2017-11-20 20:36:32
Autor: andal
On Mon, 20 Nov 2017 18:28:55 +0100, silvio balconetti wrote:

[...]

blizniaki sie kloca ?

Data: 2017-11-21 13:18:24
Autor: jacekbialy80
Mnie też nazwiecie faszystką?
Powiem więcej towarzyszu boukun - my dzisiaj się zbroimy jak Izrael. Kupujemy taką broń jaką oni mają, ale dopiero od niedawna, bo za czasów PO zaslugiwalismy co najwyżej na caracale.

Data: 2017-11-21 22:48:18
Autor: boukun
jacekbialy80@gmail.com Wrote in message:
Powiem więcej towarzyszu boukun - my dzisiaj się zbroimy jak Izrael. Kupujemy taką broń jaką oni mają, ale dopiero od niedawna, bo za czasów PO zaslugiwalismy co najwyżej na caracale.

Buhahaha zagłodzicie naród jak kim, i tak gówno Będziecie mieli
 jak uzbrojenie od lat Skupujemy złom od Niemców i Amerykanów a ci
 się cieszę że mogą się złomu pozbyć. W ten sposób za mordę
 trzymać się naród głodząc go i wydając nasz majątek Narodowy
 wspierając obcy gospodarki tfu
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-21 14:02:11
Autor: jacekbialy80
Mnie też nazwiecie faszystką?
Najbardziej głoduje twój towarzysz Trybun. Pogadaj se z nim na pręgierz.pl

Data: 2017-11-20 10:33:09
Autor: jacekbialy80
Mnie też nazwiecie faszystką?
Dlaczego "później się okazało"?
Od początku było wiadomo jak jest, chociaż może nie wszystkim.

Data: 2017-11-20 10:39:36
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 21:38 boukun <boukun@gmail.com> pisze:

[...]

A czy ta biedna idiotka może być czymkolwiek innym niż idiotką?
--
stevep

Data: 2017-11-20 13:33:20
Autor: boukun
stevep <steveo011@tkdami.net> Wrote in message:
[...]

A czy ty Stefciu za swoje głupoty się nigdy nie wyleczysz?
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-20 14:51:51
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 13:33 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Nigdy, dopóki udzielają się takie nielloty- ogórki.

--
stevep

Data: 2017-11-20 06:25:47
Autor: jacekbialy80
Mnie też nazwiecie faszystką?
To współczuję Stefek...

Data: 2017-11-21 04:22:34
Autor: jacekbialy80
Mnie też nazwiecie faszystką?
Naprawdę współczuję ci Stefan tego, że takich ludzi których nienawidzisz będzie coraz więcej i zaniedługo utoniesz we własnych bluzgach (chyba że ktoś ci wcześniej zrobi sprawę w sądzie).

Data: 2017-11-21 14:37:24
Autor: stevep
W dniu .11.2017 o 13:22 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Naprawdę współczuję ci Stefan tego, że takich ludzi których nienawidzisz  będzie coraz więcej i zaniedługo utoniesz we własnych bluzgach (chyba że  ktoś ci wcześniej zrobi sprawę w sądzie).

A ja ci wspólczuje twojej głupoty bo to nieuleczalne.

--
stevep

Data: 2017-11-21 07:51:44
Autor: stevep
Mnie też nazwiecie faszystką?
W dniu .11.2017 o 15:25 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

To współczuję Stefek...
Czego?

--
stevep

Data: 2017-11-20 17:20:05
Autor: boukun
ogórek też śpiewa
"Opozycja Totalna" <ciemny.lud@kupi.to> Wrote in message:

[...]

Jestem ciekaw czy kiedyś zapyta Kwaśniewskiego dlaczego zmienił
 nazwisko z Stolzman na Kwaśniewski?
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-20 08:32:08
Autor: japanizer
ogórek też śpiewa
On Tuesday, November 21, 2017 at 1:20:07 AM UTC+9, boukun wrote:
> wiadomości news:5e89d598-0c36-4a3d-b2b4-fa76a0c65005googlegroups.com...

> Jestem ciekaw czy kiedyś zapyta Kwaśniewskiego dlaczego zmienił
 nazwisko z Stolzman na Kwaśniewski?

Kiedyś posiadanie nazwiska żydowskiego oznaczało wyrok śmierci -- a jego zmiana często umożliwiała ucieczkę przed tym wyrokiem.

PS. w dowodzie masz wpisane "Boukun", jesteś Żydem, czy dlaczego nie używasz swojego prawdziwego imienia i nazwiska? Taki kozak z ciebie.

Data: 2017-11-20 17:36:30
Autor: boukun
ogórek też śpiewa
> [...]

PS. w dowodzie masz wpisane "Boukun", jesteś Żydem, czy dlaczego nie używasz swojego prawdziwego imienia i nazwiska? Taki kozak z ciebie.

A teraz posiadanie polskiego nazwiska zapewnia im niepodzielną
 władzę nad Polakami
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-20 08:41:53
Autor: japanizer
ogórek też śpiewa
On Tuesday, November 21, 2017 at 1:36:31 AM UTC+9, boukun wrote:

> A teraz posiadanie polskiego nazwiska zapewnia im niepodzielną
 władzę nad Polakami

Chodzi ci o typowo polskie nazwisko jak Kowalski, czy typowo rosyjskie nazwisko Macierewicz?

PS. odpowiesz na pytanie? W dowodzie masz wpisane "Boukun", jesteś Żydem, czy dlaczego nie używasz swojego prawdziwego imienia i nazwiska? Taki kozak z ciebie.

Data: 2017-11-20 17:48:57
Autor: boukun
ogórek też śpiewa
> [...]

PS. odpowiesz na pytanie? W dowodzie masz wpisane "Boukun", jesteś Żydem, czy dlaczego nie używasz swojego prawdziwego imienia i nazwiska? Taki kozak z ciebie.

O typowo polskie jak Kwaśniewski Borowski HGW Cimoszewicz Rokita
 Mazowiecki Geremek Suchocka itd itp.
Ps. W dowodzie mam zapisane Ja pani zer
--
boukun

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2017-11-21 09:08:03
Autor: Opozycja Totalna
ogórek też śpiewa
butcher "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
[...]

Nie mówimy o Kwaśniewskim tylko o katolickiej komunistce kandydującej swego
czasu z ramienia SLD na prezydenta, a obecnie przygarniętej przez PiS
wiernej córce Kościoła sączącej jad nienawiści w TVPiS Info.

Tu pokombinuj:

http://nieoficjalny2012.blox.pl/2012/03/kalkstein-kaczynski.html

CL

Data: 2017-11-21 13:09:36
Autor: jacekbialy80
Mnie też nazwiecie faszystką?
No nie płacz już... Niedługo przyjedzie bundeswehra i wtedy zrobimy tej pani Norymbergę.

Mnie też nazwiecie faszystką?