Mniej forsy na LEWACKIE uniwersytety! ;-)

Data: 2018-09-02 06:30:50
Autor: A. Filip
Mniej forsy na LEWACKIE uniwersytety! ;-)
Profesor-inkwizytor Środa wywalczyła? :-)

https://news.google.com/story/dn5m0Z14Lygq__MDtvleJdisSrN6M?hl=pl&ned=pl_pl
Ojciec Rydzyk: dlaczego rząd daje pieniądze przesiąkniętym lewactwem uniwersytetom, a nam nie?  Onet.pl
https://kujawsko-pomorskie.onet.pl/tadeusz-rydzyk-nie-moze-byc-tak-ze-jedni-studenci-placa-a-inni-nie/q93e405

--
A. Filip

Data: 2018-09-01 22:05:21
Autor: japanizer
On Sunday, September 2, 2018 at 7:32:58 AM UTC+3, A. Filip wrote:
> [...]

> Ojciec Rydzyk: dlaczego rząd daje pieniądze przesiąkniętym lewactwem uniwersytetom, a nam nie?  Onet.pl

Ojciec Rydzyk jak wypowie jedno zdanie, to wychodzą przynajmniej trzy kłamstwa.

Data: 2018-09-02 03:41:29
Autor: Zenek Kapelinder
Mniej forsy na LEWACKIE uniwersytety! ;-)
I tak dobrze bo placformiarze powiedza prawde tylko wtedy jak sie pomyla albo kiedy nie wiedza ze sa nagrywani przy osmiorniczkach.

Data: 2018-09-02 08:48:15
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Ojciec Rydzyk jak wypowie jedno zdanie, to wychodzą przynajmniej trzy kłamstwa.

Ile kłamstw wypowiada Ojciec Dyrektor jak mówi "Dzień dobry"? :-)
Jak się to zmieniło między rządami obu frakcji POPiS?

--
A. Filip

Data: 2018-09-02 02:16:36
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek

https://www.sp.edu.pl/koszty-studiow-w-anglii/

Data: 2018-09-02 11:46:23
Autor: A. Filip
Mniej forsy (podatników) na LEWACKIE uniwersytety! ;-)
bytomir.kwasigrochvelkarbonylek@gmail.com pisze:
użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

> Ojciec Rydzyk: dlaczego rząd daje pieniądze przesiąkniętym lewactwem uniwersytetom, a nam nie?  Onet.pl

Jak rozumiem jesteś za znaczącym ograniczeniem bezpłatnych studiów
wyższych (studiów na koszt podatnika) w uczelniach publicznych
(KRP 70.2) na rzecz wspomagania kredytem preferencyjnym studiów na
(niemal) wszystkich uczelniach wyższych (KRP 70.4).  Do (całkowitej)
likwidacji studiów na koszt podatnika wymagana byłaby zmiana konstytucji.

Ciekawi mnie czy na "egzotyczne" kierunki studiów obecnie bezpłatnych
byłoby tyle samo chętnych jakby były na kredyt do spłacenia.
Kredyt studencki to forsa która (w większości) w końcu wróci na kolejnych
studentów. Bezpłatne studia (studia na koszt podatników) to forsa
"wyrzucona" na jednego studenta który może porzucić pracę w Polsce na
rzecz saksów jak "ja nic nie mogę" EU prezydent Tusk.

[KRP] http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm

--
A. Filip

Data: 2018-09-02 10:47:16
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 2 września 2018 11:46:55 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

"wyrzucona" na jednego studenta który może porzucić pracę w Polsce na
rzecz saksów jak "ja nic nie mogę" EU prezydent Tusk.

One są bezpłatne po to, żeby finansować awans zacofanego prowincjusza do
postępowej burżuazji. Jako mechanizm jej reprodukcji, bo postępowa burżuazja
słabo reprodukuje się biologicznie.

Data: 2018-09-02 20:06:12
Autor: u2
W dniu 02.09.2018 o 19:47, Jakub A. Krzewicki pisze:
One są bezpłatne po to, żeby finansować awans zacofanego prowincjusza do
postępowej burżuazji. Jako mechanizm jej reprodukcji, bo postępowa burżuazja
słabo reprodukuje się biologicznie.

ano klewicu taki ty postympowy:))))))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-09-02 11:19:33
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu niedziela, 2 września 2018 20:06:14 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> postępowej burżuazji. Jako mechanizm jej reprodukcji, bo postępowa burżuazja

Nie taki parweniusz przynajmniej. Pomimo tego, że oprócz tego niektórych
przodków mam na wsi również - to wychowałem się w rodzinie miastowej
przynajmniej 3 pokolenia wstecz jeśli nie dalej. Wakacje na wsi spędziłem tylko
kilka razy w życiu, zupełnie wystarczająco może żeby, no hmmmm... odróżnić krowę
od konia ;)

Data: 2018-09-02 07:58:16
Autor: boukun
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

wierny
wczoraj (18:53)

Tadziu - chyba coś ci się pomieszało w tym tłustym łbie, stale wołasz , wstydu nie masz.Emeryci nie mają na leki, a osoby z niesprawnością? , a nauczyciele?Zamknij się i siedż cicho

jury
wczoraj (18:49)

Kiedy skończy ten zaborczy wieprz doić Polskę odłączyć kościół od władzy i zabrać dotację na kościół.Jako katolik nie życzę bym był spostrzegany jako ten kościelny wieprz.Nigdy moich podatków na kościół.

Pieniadze
wczoraj (18:51)

panstwowe powinny isc tam gdzie sa osiagniecia naukowe, Czy jego szkola ma jakies osiagniecia? Prywatny uni. kosztuje a poziom nie musi byc wysoki. Amerykanscy studenci czesto koncza uni. w dlugach.

Mniej forsy na LEWACKIE uniwersytety! ;-)