Mniej niż pół promila

Data: 2014-01-04 08:28:31
Autor: abc
Mniej niż pół promila
- Tak wiele mówi się o księżach, tymczasem w mojej diecezji na 2200 księży
tylko jeden jest skazany za pedofilię.

W ostatnich 10 latach skazano za pedofilię w Polsce ok. 6 tys. ludzi, z
czego tylko 27 księży.

To jest mniej niż pół promila - powiedział w "Tak jest" w TVN24 ks. Dariusz
Oko.

Data: 2014-01-09 11:13:52
Autor: Budzik
Mniej niż pół promila
Użytkownik abc abc@wp.pl ...

[...]

A ilu zostało schowanych i nie skazanych?

Mniej niż pół promila